Klantenservice Thuis

Webmail problemen oplossen


Werkt je Tele2, Zonnet of Versatel webmail niet goed? Op deze pagina lees je waar dit aan kan liggen, en nog belangrijker, wat je hier aan kunt doen.

Hoe maak je gebruik van je e-mail?

Maak je gebruik van een e-mailprogramma zoals Outlook, Apple Mail of Windows Live mail? Klik dan op de groene button om alle instellingen na te lopen. Het plaatje dat je hier ziet, is van onze webmail. Ziet jouw e-mail er zo uit, klik dan hieronder op het probleem dat je ervaart.

E-mailprogramma

Maak je gebruik van een e-mailprogramma? Klik dan op deze button.

Ik heb een ander probleem

Ervaar je een ander probleem met je webmail? Vind hier antwoord op je vraag.
Kom je er niet uit, neem dan contact op en we helpen je verder.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2