Van Tele2
naar T-Mobile Thuis

Wil je thuis lekker internetten, tv-kijken of bellen en ben je op zoek naar een Tele2 pakket dat bij jou past? Tele2 is samengegaan met T-Mobile en dat betekent dat vast internet en vast bellen van Tele2 worden ondergebracht bij T-Mobile. No worries, voor jou is dit goed nieuws!

internet van T-Mobile

Tele2 + T-Mobile

Tele2 en T-Mobile bundelen de krachten en brengen het beste van twee werelden samen. We beschikken over een eersteklas mobiel netwerk, dat jaar op jaar wordt uitgeroepen tot het beste van Nederland. Door de verdere uitbreiding van ons glasvezelnetwerk zorgen we ervoor dat iedereen toegang krijgt tot supersnel internet. Ook in afgelegen gebieden. Voor alle Tele2 en T-Mobile klanten wordt het leven er dus eenvoudiger, beter en sneller op.

Wat betekent dit voor jou?

Heb je vast Internet, TV en/of vast bellen van Tele2? Dan verandert er weinig voor jou. Alleen als je vanaf 28 december een nieuw pakket wil aanschaffen, kun je voortaan bij T-Mobile Thuis terecht. Dat is een goede deal: T-Mobile Thuis biedt nóg sneller internet, extra pakketten en veel voordeel in combinatie met een mobiel abonnement van T-Mobile. Ga je voor een voordelig pakket met Internet, TV en Vast Bellen, of heb je liever alleen Internet? Bij T-Mobile vind je altijd een pakket dat bij jou past, zonder onnodige extra’s.

Vragen?

Heb je vragen of hulp nodig bij bestellen? Bel 0800-1602.

internet van T-Mobile

Het meest flexibele internetabonnement

De internetabonnementen van
T-Mobile stel je helemaal zelf samen. En je kunt je abonnement ook nog eens maandelijks wijzigen. Een hogere snelheid, extra tv-pakketten of een uitbreiding van je wifinetwerk met WiFi-Plus? Met de flexibele internetabonnementen van T-Mobile is het allemaal mogelijk.

snel internet in heel Nederland

Snel internet in heel Nederland

Er zijn nog veel huishoudens in Nederland die traag internet hebben. T-Mobile helpt die digitale kloof te dichten door sneller breedband in het hele land te bieden. Zo heeft iedereen toegang tot snel internet, tot wel 1000 Mb/s. En de lage prijzen blijven!

uitbreiding van glasvezelnetwerk

Uitbreiding van glasvezelnetwerk

T-Mobile pakt stevig door bij de verdere aanleg van het glasvezelnetwerk. Daardoor krijgen minstens 2 miljoen huishoudens toegang tot een supersnelle glasvezelverbinding. Dat betekent meer keuzemogelijkheden voor jou bij het vinden van hoogwaardig internet tegen concurrerende prijzen.

vragen of hulp nodig bel 0800-1602

Vragen? Of heb je hulp nodig?

Bel 0800-1602 of kom even langs in een van onze winkels. Met meer dan honderd winkels van T-Mobile is er altijd een in de buurt. Klik hier om te zoeken naar een T-Mobile Shop bij jou in de omgeving.

Veelgestelde vragen

  • Wat gebeurt er met mijn contract, behoud ik bijvoorbeeld dezelfde snelheid?

    Ja hoor, je huidige contract met Tele2 loopt gewoon door. Als dit in de toekomst wijzigt, krijg je daar vooraf persoonlijk bericht over.

  • Ik wilde mijn Tele2 Thuis pakket nét uitbreiden. Kan dit nog?

    Tuurlijk, je kunt gewoon wijzigingen aanbrengen in je huidige pakket.

  • Ik ga verhuizen, kan ik op mijn nieuwe adres nog Tele2 Thuis aansluiten?

    Wanneer er op je nieuwe adres een internetsnelheid van 60 of 100 Mb/s op het Tele2 netwerk leverbaar is, kun je dit abonnement op je nieuwe adres aansluiten. Voor overige abonnementen en snelheden verwijzen we je graag naar het aanbod van T-Mobile Thuis.

  • Zijn de abonnementen van T-Mobile Thuis net zo flexibel als bij Tele2?

    Yep, de abonnementen van T-Mobile Thuis zijn maandelijks aanpasbaar. Zo betaal je nooit te veel en heb je altijd het abonnement dat bij je past.

  • Geldt de overstapservice en installatiegarantie ook bij T-Mobile Thuis?

    Ja, als je een abonnement bij T-Mobile Thuis afsluit, ben je altijd verzekerd van een soepele overstap. Dankzij de overstapservice zit je nooit zonder internetverbinding. Je kunt de modem gemakkelijk zelf installeren en in geval van een glasvezelaansluiting maakt onze monteur die voor je in orde.

  • Wat betekent de fusie voor mij?

    Voor jou als Tele2 klant heeft de samenvoeging geen directe gevolgen, je contract voor Thuis blijft ongewijzigd van kracht en wordt voortgezet door T-Mobile Netherlands B.V. Op je factuur van Tele2 staat dat Tele2 een handelsnaam is van T-Mobile Netherlands B.V. Het bankrekeningnummer waarvan wij maandelijks je factuur incasseren en waarop jij je factuur kan voldoen blijven ongewijzigd. Het bankrekeningnummer staat op naam van T-Mobile Netherlands B.V., maar op je bankafschrift blijft Tele2 staan als incassant.

  • Waarom stopt Tele2 met de verkoop van Tele2 Thuis?

    Tele2 en T-Mobile bundelen de krachten en voegen het beste van de twee netwerken samen. T-Mobile beschikt over een eigen glasvezelnetwerk en samen kunnen we heel Nederland voorzien van snel en voordelig internet. We kunnen nieuwe internetklanten het beste bedienen met één merk: T-Mobile Netherlands B.V.

  • Wanneer stopt Tele2 met de verkoop van Tele2 Thuis?

    Op 28 december 2020 stopt Tele2 met de verkoop van Tele2 Thuis. Voor de bestaande klanten van Tele2 Thuis verandert er niets, maar nieuwe klanten sluiten Thuis-abonnementen vanaf dat moment af bij T-Mobile. Voor een nieuw abonnement voor Tele2 Mobiel of T-Mobile Thuis kun je als vanouds terecht op 0800-1602. Heb je een vraag over je huidige Tele2 abonnement, dan bereik je ons op 020-754 4444.

  • Stopt Tele2 ook met de verkoop van mobiel?

    Nee, Tele2 zet haar dienstverlening voort. Klanten van Tele2 kunnen hun mobiele diensten en toestellen online bestellen in de webshop of bij de resellers van Tele2. Het merk Tele2 blijft bestaan.

  • Stopt de verkoop aan huidige klanten?

    Nee, huidige klanten kunnen gewoon bij ons terecht. Wil je je huidige abonnement uitbreiden met TV, TV-pakketten of vaste telefoon? Dan kan dat via Mijn Tele2. Of bel dan even met onze collega’s op 020-577 4444.

  • Brengt Tele2 al haar diensten onder bij T-Mobile?

    Nee, bestaande klanten van Tele2 Thuis kunnen gewoon gebruik blijven maken van de diensten.