Van Tele2
naar T-Mobile Thuis

Wil je thuis lekker internetten, tv-kijken of bellen en ben je op zoek naar een Tele2 pakket dat bij jou past? Tele2 is samengegaan met T-Mobile en dat betekent dat vast internet en vast bellen van Tele2 worden ondergebracht bij T-Mobile. No worries, voor jou is dit goed nieuws!

internet van T-Mobile

Wat betekent dit voor jou?

Heb je vast Internet, TV en/of vast bellen van Tele2? Dan verandert er weinig voor jou. Alleen als je vanaf 28 december een nieuw pakket wil aanschaffen, kun je voortaan bij T-Mobile Thuis terecht. Dat is een goede deal: T-Mobile Thuis biedt nóg sneller internet, extra pakketten en veel voordeel in combinatie met een mobiel abonnement van Tele2 of T-Mobile. Ga je voor een voordelig pakket met Internet, TV en Vast Bellen, of heb je liever alleen Internet? Bij T-Mobile vind je altijd een pakket dat bij jou past.

Tele2 + T-Mobile

Tele2 en T-Mobile bundelen de krachten en brengen het beste van twee werelden samen. We beschikken over een eersteklas mobiel netwerk, dat jaar op jaar wordt uitgeroepen tot het beste van Nederland. Door de verdere uitbreiding van ons glasvezelnetwerk zorgen we ervoor dat iedereen toegang krijgt tot supersnel internet. Ook in afgelegen gebieden. Voor alle Tele2 en T-Mobile klanten wordt het leven er dus eenvoudiger, beter en sneller op.

Combineer abonnementen en krijg extra voordelen

Combineer meerdere mobiel abonnementen van Tele2 of combineer met T-Mobile Thuis op hetzelfde adres. Dan krijg je maandelijks extra’s met Tele2 Klantvoordeel!

  • Tot 5GB extra data p/mnd per mobiel abonnement 
  • €5 extra korting p/mnd op T-Mobile Thuis

Extra voordelen gelden zolang je combineert op hetzelfde adres.

internet van T-Mobile

Het meest flexibele internetabonnement

De internetabonnementen van
T-Mobile stel je helemaal zelf samen. En je kunt je abonnement ook nog eens maandelijks wijzigen. Een hogere snelheid, extra tv-pakketten of een uitbreiding van je wifinetwerk met WiFi-Plus? Met de flexibele internetabonnementen van T-Mobile is het allemaal mogelijk.

snel internet in heel Nederland

Snel internet in heel Nederland

Er zijn nog veel huishoudens in Nederland die traag internet hebben. T-Mobile helpt die digitale kloof te dichten door sneller breedband in het hele land te bieden. Zo heeft iedereen toegang tot snel internet, tot wel 1000 Mb/s. En de lage prijzen blijven!

uitbreiding van glasvezelnetwerk

Uitbreiding van glasvezelnetwerk

T-Mobile pakt stevig door bij de verdere aanleg van het glasvezelnetwerk. Daardoor krijgen minstens 2 miljoen huishoudens toegang tot een supersnelle glasvezelverbinding. Dat betekent meer keuzemogelijkheden voor jou bij het vinden van hoogwaardig internet tegen concurrerende prijzen.

vragen of hulp nodig bel 0800-1602

Vragen? Of heb je hulp nodig?

Bel 0800-1602 of kom even langs in een van onze winkels. Met meer dan honderd winkels van T-Mobile is er altijd een in de buurt. Klik hier om te zoeken naar een T-Mobile Shop bij jou in de omgeving.

Veelgestelde vragen

Alles over de fusie

  • Ja hoor, je huidige contract met Tele2 loopt gewoon door. Als dit in de toekomst wijzigt, krijg je daar vooraf persoonlijk bericht over.

  • Tuurlijk, je kunt gewoon wijzigingen aanbrengen in je huidige pakket.

  • Wanneer er op je nieuwe adres een internetsnelheid van 60 of 100 Mb/s op het Tele2 netwerk leverbaar is, kun je dit abonnement op je nieuwe adres aansluiten. Voor overige abonnementen en snelheden verwijzen we je graag naar het aanbod van T-Mobile Thuis.

  • Yep, de abonnementen van T-Mobile Thuis zijn maandelijks aanpasbaar. Zo betaal je nooit te veel en heb je altijd het abonnement dat bij je past.

  • Ja, als je een abonnement bij T-Mobile Thuis afsluit, ben je altijd verzekerd van een soepele overstap. Dankzij de overstapservice zit je nooit zonder internetverbinding. Je kunt de modem gemakkelijk zelf installeren en in geval van een glasvezelaansluiting maakt onze monteur die voor je in orde.

  • Voor jou als Tele2 klant heeft de samenvoeging geen directe gevolgen, je contract voor Thuis blijft ongewijzigd van kracht en wordt voortgezet door T-Mobile Netherlands B.V. Op je factuur van Tele2 staat dat Tele2 een handelsnaam is van T-Mobile Netherlands B.V. Het bankrekeningnummer waarvan wij maandelijks je factuur incasseren en waarop jij je factuur kan voldoen blijven ongewijzigd. Het bankrekeningnummer staat op naam van T-Mobile Netherlands B.V., maar op je bankafschrift blijft Tele2 staan als incassant.

  • Tele2 en T-Mobile bundelen de krachten en voegen het beste van de twee netwerken samen. T-Mobile beschikt over een eigen glasvezelnetwerk en samen kunnen we heel Nederland voorzien van snel en voordelig internet. We kunnen nieuwe internetklanten het beste bedienen met één merk: T-Mobile Netherlands B.V.

  • Op 28 december 2020 stopt Tele2 met de verkoop van Tele2 Thuis. Voor de bestaande klanten van Tele2 Thuis verandert er niets, maar nieuwe klanten sluiten Thuis-abonnementen vanaf dat moment af bij T-Mobile. Voor een nieuw abonnement voor Tele2 Mobiel of T-Mobile Thuis kun je als vanouds terecht op 0800-1602. Heb je een vraag over je huidige Tele2 abonnement, dan bereik je ons op 020-754 4444.

  • Nee, Tele2 zet haar dienstverlening voort. Klanten van Tele2 kunnen hun mobiele diensten en toestellen online bestellen in de webshop of bij de resellers van Tele2. Het merk Tele2 blijft bestaan.

  • Nee, huidige klanten kunnen gewoon bij ons terecht. Wil je je huidige abonnement uitbreiden met TV, TV-pakketten of vaste telefoon? Dan kan dat via Mijn Tele2. Of bel dan even met onze collega’s op 020-577 4444.

  • Nee, bestaande klanten van Tele2 Thuis kunnen gewoon gebruik blijven maken van de diensten.

alles over Tele2 Klantvoordeel

  • Yep! Met Tele2 Klantvoordeel krijg je extra voordeel door je mobiele abonnement van Tele2 te combineren met T-Mobile Thuis. 

     

  • Elk mobiel abonnement van Tele2 kun je aanmelden voor Klantvoordeel. Alleen abonnementen met een beperkte databundel krijgen extra data. Een abonnement met 0 GB of een Unlimited abonnement krijgen geen extra data. Maar ze tellen wel mee op hetzelfde adres om het andere abonnement voordeel te geven. In Mijn Tele2 kun je zien welke voordelen voor jou gelden.

  • Nee, maar je bent er bijna. Beide abonnementen moet je los aanmelden. We melden je Tele2 abonnement automatisch aan. Moet je wel even bij het bestellen aangegeven dat er al een abonnement op hetzelfde adres is. Het T-Mobile Thuis abonnement kun je aanmelden via My T-Mobile of via t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren.

  • Ja, we laten jou ook graag profiteren. Daarom mag je meerdere abonnementen die op één adres staan combineren. Heb je bijvoorbeeld Internet, TV en/of Vast Bellen van T-Mobile Thuis naast je mobiel abonnement van Tele2? Dan kun je beide aanmelden voor Klantvoordeel.

  • Nope. De voordelen gelden alleen als beide mobiele abonnementen van hetzelfde merk zijn. Of als je combineert met een abonnement van T-Mobile Thuis.

  • Ja hoor! Er kunnen maximaal zes mobiele abonnementen worden gecombineerd met een Thuis abonnement.

  •  

    Je kan ook je mobiel abonnement van Tele2 voordeel krijgen met Klantvoordeel. Zolang je deze maar blijft combineren met het abonnement van T-Mobile Thuis. 

     

  • Yep, zolang het abonnement voor Internet en TV is aangemeld voor Klantvoordeel en gecombineerd wordt met een mobiel abonnement. Verander je wat in het abonnement voor Internet en TV, dan kunnen de voordelen veranderen. Dit is afhankelijk van de actievoorwaarden voor Klantvoordeel die dan gelden.

  • T-Mobile heeft wettelijk jouw officiële toestemming nodig om voordeel te geven. Daarom moet elk abonnement los worden aangemeld voor Klantvoordeel. Als je bij het bestellen van het Thuis abonnement aangeeft dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, is het Thuis abonnement automatisch aangemeld. Daarna moet je dus nog wel je mobiele abonnement aanmelden in My T-Mobile of via t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren. Als je bij het bestellen niet hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, dan kan je beide abonnementen alsnog in My T-Mobile aanmelden of via t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren.