Probeer Gratis
1 Maand sim only

➭ 1e maand geen abonnementskosten
➭ Maandelijks opzegbaar
➭ Geldt voor alle bundelcombinaties
➭ Actieperiode loopt t/m 31 maart

Eerst liever proberen?

Soms wil je liever iets eerst proberen: ons bijvoorbeeld. 
Probeer ons nu uit.

  • Test ’t zelf

    Probeer Tele2 en overtuig jezelf met een maand lang een gratis sim only abonnement op proef. Daarna kun je opzeggen wanneer je wilt, maar wedden dat je tevreden bent? Wacht niet te lang, dit aanbod is maar geldig tot en met 31 maart 2015.

  • Maandelijks opzegbaar

    Ben je uitgetest na een maand en is het toch niet wat je zoekt? Dan kan dat. Je kunt bij ons maandelijks je abonnement opzeggen.

  • Pas je bundel aan wanneer jij dat wilt

    Wil je een maandje minder of juist meer bellen? Of heb je de komende tijd iets meer internet MB’s nodig? Geen probleem, dan pas je gewoon je bundel aan. Of je nu naar beneden of boven aanpast, dit is geheel kosteloos en kan maandelijks.

Sim only vergelijken

Maandelijks opzegbaar
Standaard 4G*
Onbeperkt bellen€ 13€ 20
Prijs per MB
Bij 500MB bundel
(*Hi is 750MB)
€ 0,014€ 0,022€ 0,012€ 0,032€ 0,016
Max. Databundel3GB6GB4GB10GB4GB
Flexibel up/downgradenAltijd omhoog,
maar nooit lager
dan aanvang
Altijd omhoog,
maar nooit lager
dan aanvang
Altijd omhoog,
maar nooit lager
dan aanvang
Direct ophalen
Aansluitkosten€ 10€ 19,95€ 0€ 14,95€ 19,95
1ste maand gratis
*Tele2 vanaf juni
Veelgestelde vragen

Sim Only 1 maand gratis

V:

Betaal ik echt helemaal niets?

A:

Je betaalt geen abonnements-, aansluit- en verzendkosten. Voor verbruik buiten je bundel zoals bijvoorbeeld bellen naar/in het buitenland betaal je wel.

Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Tot wanneer kan ik profiteren van deze Sim Only aanbieding?

A:

Deze Sim Only aanbieding is geldig t/m 31 maart 2015.

Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Ik ben al Tele2 klant, geldt deze Sim Only aanbieding ook voor mij?

A:

Deze Sim Only aanbieding geldt niet voor bestaande Mobiele klanten.

Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Wat is de opzegtermijn?

A:

Je kunt opzeggen per einde van je contractperiode. De contractperiode is in elk geval één maand. Dit betekent dat als je bijvoorbeeld op 14 februari een Sim Only abonnement afsluit, je deze per 13 maart mag beëindigen.

Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Hoe kan ik opzeggen?

A:

Je kunt op 2 manieren opzeggen:

1. Wij bellen jou
Vraag simpel je opzegging aan door hier je naam, telefoonnummer en gewenste terugbelmoment door te geven.
We bellen je vervolgens geheel kosteloos terug om alles telefonisch af te handelen. Let op: dit zal gebeuren met een afgeschermd nummer.

2. Jij belt ons
Wil je direct opzeggen? Bel dan met onze klantenservice op telefoonnummer 020 7544444. Kies je product en vervolgens de optie ‘verlengen of opzeggen’.
We helpen je direct verder. Je kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 18.00 uur.

Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Waar vind ik de actievoorwaarden voor deze aanbieding?

A:

Lees hier de actievoorwaarden:

Actievoorwaarden
Aan elke actie zitten voorwaarden. We vinden het belangrijk dat je weet wat deze voorwaarden zijn, zodat je weloverwogen voor dit aanbod kiest. Of niet. Daarom hebben we hier de actievoorwaarden voor je opgeschreven.

Voor nieuwe klanten
Een Sim Only abonnement met 1 maand gratis is er alleen voor nieuwe klanten. Bij deze actie krijg je de aansluitkosten en 1 maand abonnementskosten cadeau. Kosten die je buiten de bundel maakt, zoals bijvoorbeeld bellen naar of in het buitenland, brengen we wél in rekening. Na afloop van de gratis eerste maand ga je automatisch over naar een abonnement voor onbepaalde tijd. Je kunt opzeggen per einde van je contractperiode. De contractperiode is in elk geval één maand. Dit betekent dat als je bijvoorbeeld op 14 februari een Sim Only abonnement afsluit maar op 28 februari besluit toch niet langer te willen blijven en dit aan ons doorgeeft, je het abonnement per 13 maart mag beëindigen. Dat is precies een maand vanaf het moment dat je het abonnement bij ons hebt afgesloten. Je mag maximaal 1 actieabonnement bestellen. Bestel je er meer, dan kunnen wij – Tele2 – de teveel bestelde abonnementen annuleren. Deze actie is geldig t/m 31 maart 2015.

Voor klanten van Tele2
Het actieaanbod geldt niet voor klanten die al een mobiel abonnement bij Tele2 hebben.

Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee