Wij stralen
voor jou!

Wij willen jou de allerbeste 4G-gebruikservaring bieden, waardoor je nooit meer iets anders wilt. Nieuwsgierig naar hoe wat en wanneer?

Lees verder

Overal en altijd
kunnen doen  wat jij wilt

Klinkt simpel en wij vinden dat we het vooral ook niet moeilijker moeten maken. Jij gaat steeds meer data gebruiken, wij bouwen voor jou het beste 4G-netwerk waarop dat kan. Tegelijkertijd wil je je geen zorgen hoeven te maken over de kosten, wij bieden je simpele transparante abonnementen zonder verrassingen, die je precies kunt afstemmen op jouw persoonlijke gebruik. En natuurlijk met een prijs zoals je die van Tele2 mag verwachten.

Met minder dan
het allerbeste
geen genoegen

Wij willen er zeker van zijn dat je overal de beste gebruikservaring hebt. Nieuws kijken in de trein, een whatsappje versturen tijdens een druk concert, of bellen in het meest onbereikbare hoekje van je huis. Onze technici bouwen een LTE-Advanced netwerk dat zowel binnen- als buitenshuis goede dekking garandeert.

Wanneer kun je 4G verwachten?

 En dan de informatie waar je het meest benieuwd naar bent, wanneer kun je 4G van Tele2 gaan gebruiken? Kijk dan allereerst goed of jij 4G-ready bent. Op de eerste dag van 2015 drukken we op de grote rode knop en staat ons netwerk echt aan. We hebben dan 4G-dekking in een groot gebied van Rotterdam tot Amsterdam.

televisie, telefoon en modem op 1 vinger“;/>

Dekking
van ons 4G
netwerk

We starten ons netwerk met een groot gebied tussen Rotterdam, Amsterdam en Utrecht,
Het netwerk breidt zich vervolgens als een olievlek uit over het hele land. Hiernaast zie de dekking vanaf eind maart 2015, een jaar later, in maart 2016, verwachten wij dat ons 4G-netwerk nationale dekking heeft bereikt.
Wij zullen onze dekkingskaart regelmatig bijwerken zodat je direct kunt zien of je er al gebruik van kunt maken.

Praat mee over  #4GTele2

En nu heb je alle bovenstaande verhalen gelezen over 4G, maar heb je toch geen antwoord op je specifieke vraag. Aarzel vooral niet, en stel je vraag aan ons met #4GTele2.

Tweet al je vragen
met #4GTele2

Op Twitter, Facebook en op ons forum staan onze Webcare medewerkers klaar om je vragen te beantwoorden.

Veelgestelde vragen

4G update

V:

Wanneer krijgen we 4G?

A:

We lanceren ons eigen 4G-netwerk in het eerste kwartaal van 2015. Ben je al klant? Vanaf maart zetten we je automatisch over naar 4G. Dan profiteer je als eerste van dit nieuwe LTE-Advanced netwerk. En daar hoef je niets extra’s voor te betalen.

Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Is het nieuwe 4G-netwerk meteen in heel Nederland beschikbaar?

A:

Bij de lancering, op 1 januari 2015, bedekt ons 4G-netwerk zo’n 2.100 km2 tussen Rotterdam, Amsterdam en Utrecht. Daarna breiden we het uit, zodat we binnen een jaar landelijke dekking hebben. Terwijl we uitbreiden kun je natuurlijk blijven rekenen op het uitstekende 2G- en 3G-netwerk van T-Mobile, onze Mobile Virtual Network Operator (MVNO)-partner in Nederland.

Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Ga ik als klant automatisch over naar 4G?

A:

Ja, natuurlijk. Vanaf maart zetten wij eerst al onze klanten over naar het 4G-netwerk. Heb je een toestel dat geschikt is voor 4G, dan heb je meteen toegang. Daar hoef je niets extra’s voor te betalen. Heb je geen 4G-toestel? Dan doen we je graag een aanbod voor een nieuw toestel of we maken een nieuwe simkaart voor je. Schrijf je in voor onze 4G-Update. Zo blijf je altijd op de hoogte.

Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Kan ik met mijn abonnement straks gebruik maken van 4G?

A:

Heb je in 2014 een abonnement afgesloten, dan kun je daar straks ook 4G mee gebruiken. Heb je je abonnement eerder afgesloten, dan kun je 3 maanden voor het einde van je contract verlengen. Verleng nu alvast online, dan ben je 4G-ready.

Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Zitten er extra kosten aan 4G?

A:

Nee, bij Tele2 is 4G de standaard. Daar hoef je dus niets extra’s voor te betalen.

Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Zijn alle toestellen geschikt voor 4G?

A:

Nee, maar in onze onze shop verkopen we alleen 4G-toestellen.

Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Heb ik straks voor 4G een nieuwe simkaart nodig?

A:

Dat kan. Je toestel is dan wel 4G-ready, maar je simkaart nog niet. We zorgen ervoor dat je op tijd een goede simkaart hebt.

Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Moet ik voor 4G instellingen wijzigen?

A:

Dat kan. Bij sommige toestellen moet je zelf aangeven dat je gebruik wilt maken van 4G. Onze toestelhulp zal daar heel duidelijk over zijn, dat kun je straks makkelijk zelf doen.

Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Hoe blijf ik als klant op de hoogte?

A:

Schrijf je in voor onze 4G-Update.

Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee

Schrijf je in
Op de 4g update

Ook op hoogte blijven van alle 4G ontwikkelingen? Schrijf je dan in op 4G Update. Dan mailen wij je direct zodra we meer kunnen vertellen.

Inschrijven