Een telefoon
abonnement
dat bij je past

  • Wil je een telefoon met abonnement?
    Of ga voor alleen een simkaart voor je telefoonabonnement.
  • Hoeveel GB (data / internet) heb je nodig?
    Je bent een grote of kleine streamer. Betaal alleen wat je verbruikt.
  • Hoeveel belminuten & sms’jes heb je nodig?
    Je hangt aan de telefoon tot je oor gloeit. Of niet. Only Data, kan ook!
Kies jouw telefoon
Telefoonabonnementen: voor ieder wat wils

Of je nu een echte smartphone-junkie bent of bijna nooit op je telefoon kijkt, bij Tele2 vind je het telefoon abonnement dat bij jou past. Wil je graag schitteren met de nieuwste smartphone? Kies dan voor een mobiel abonnement met toestel. Streamen tot je een ons weegt? Ga dan voor ons Unlimited data abonnement. Geen nieuwe telefoon nodig? Dan neem je toch een Sim Only abonnement? En als je je mobiel niet zoveel gebruikt, kies je gewoon voor 0 Bel/SMS. Bundels te over!

Standaard bij elk mobiel abonnement

What’s in it for you? Van alles! Overstappen van aanbieder wordt super easy, want wij regelen het voor je. Met gratis nummerbehoud, zonder gedoe. En bij elk telefoon abonnement van Tele2 maak je gebruik van ons eigen 4G-netwerk. Dat betekent een razendsnelle verbinding met internet voor een genadeloos lage prijs. En bereik heb je uiteraard bijna overal in Nederland. Standaard.

data of belminuten tekort?
Gratis aanpassen!

bij Tele2 kun je op elk moment je bundels verhogen of terugzetten naar je originele bundel.
Mobiel abonnement met of zonder telefoon

Je hoeft bij een nieuw telefoon abonnement geen nieuw toestel te nemen. Je kunt ook een voordelig Sim Only abonnement afsluiten. Kies je wel voor een abonnement met telefoon? Dan bepaal je zelf of je die telefoon op maandbasis of in een keer afbetaalt. Het toestel is in beide gevallen even duur. Wil je Sim Only? Dan kun je kiezen uit maar liefst 3 verschillende contractvormen, waaronder een die maandelijks opzegbaar is. Ongewild vast aan een contract? Niet bij Tele2. Jij bepaalt je eigen overeenkomst en dus ook de contractduur.

Wat kost een telefoon abonnement?

Voor je telefoon abonnement bij Tele2 kies je uit bundels van 1GB en 0 Bel/SMS tot Unlimited. Voor een vast bedrag per maand. Neem je een abonnement met toestel? Dan bepaal je zelf hoeveel je maandelijks afbetaalt aan het toestel. Alles onder controle!
Benieuwd hoe je factuur er straks uitziet? En of je eenmalige kosten of aansluitkosten gaat betalen? Bekijk een paar voorbeeldfacturen met toelichting.

Mijn telefoon abonnement loopt af. Hellup!

Geen paniek! Heb je een abonnement met telefoon dat afloopt, dan zetten we je automatisch om naar een Sim Only abonnement. We sluiten je niet zomaar af. Want we willen natuurlijk dat jij gewoon je Insta Stories kan plaatsen en ongestoord door kan met filmpjes en muziek streamen. Wil je graag zo snel mogelijk de nieuwste telefoon bij je mobiele abonnement? Al 4 maanden voordat je contract afloopt kan je bij ons verlengen met een nieuw toestel. Neem tegen die tijd contact met ons op, dan vertellen we je alles over onze deals en verlengopties.

Niet zeker hoeveel
je internet?

Geen zorgen. We hebben een handige data adviestool, waar je kunt invullen hoeveel filmpjes je kijkt en appt, zodat je alleen betaalt voor wat je nodig hebt.
Adviseer mij!

internet / bellen
buitenland

Voor bellen vanuit Nederland naar het buitenland gelden toeslagen. In de EU bel/sms en surf je vanuit je gebruikelijke bundel. voor buiten de EU kun je aparte bundels kopen. Het gebruiken van je mobiel kan verschillen in kosten afhankelijk van waar je bent en waar je heen belt/sms’t. De grootste verschillen bestaan tussen

  • binnen Nederland naar het buitenland bellen
  • binnen de EU bellen/sms’en/internetten
  • buiten de EU bellen/sms’en/internetten
Buitenland informatie

Veelgestelde vragen

Wat kost een nieuw telefoonabonnement bij Tele2?

Dat is afhankelijk van welke bundel en telefoon je kiest. Alle informatie over tarieven kan je terugvinden op onze tarievenpagina.

Wat zijn de aansluitkosten voor een nieuw telefoonabonnement?

De aansluitkosten bedragen € 20,- voor een Sim Only abonnement en € 30,- voor een abonnement met telefoon.

Kan ik mijn abonnement tussentijds aanpassen?

Ja, je kan elke maand je databundel downgraden of opwaarderen. Voor maandelijks opzegbare abonnementen en abonnementen met een looptijd van een bepaald aantal maanden gelden verschillende regels.

Maandelijks opzegbaar
Je kan met een maandelijks opzegbaar abonnement op elk moment downgraden en zo vaak als je wilt. Deze verandering wordt de eerstvolgende maand doorgevoerd. Opwaarderen kan ook vaker per maand. Die wijziging gaat meteen in.

Abonnement met bepaalde looptijd 
Je kan je abonnement 1x per maand downgraden. Maar nooit verder dan je originele bundel. De wijziging gaat de eerstvolgende maand in. Opwaarderen kan vaker per maand: die wijziging gaat meteen in. Tele2 verrekent het aantal dagen van de maand dat je er gebruik van hebt gemaakt.

Veranderingen voer je zelf door op MijnTele2 in te loggen. Of je geeft ze door aan onze klantenservice via 020-754 4444. Of bel 1200 als je gebruikmaakt van je mobiele nummer van Tele2. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 20.00 of op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Hoe ronden jullie mijn verbruik af?

We ronden gesprekken op hele minuten en datagebruik op hele kilobytes af.

Kan ik meerdere abonnementen afsluiten op dezelfde naam en hetzelfde adres?

Ja dat kan, zodra je van je eerste abonnement de eerste 2 rekeningen hebt betaald. Soms stellen we beperkingen of voorwaarden aan het aantal abonnementen dat je kunt afsluiten. Dat heeft onder andere te maken met fraudepreventie en kredietwaardigheidstoetsen.

Kan ik mijn abonnement tijdelijk uitzetten, of pauzeren tijdens mijn contract?

Nee, dat kan niet.

Wat gebeurt er als mijn internetbundel op is?

We houden niet van nare verrassingen. Daarom krijg je op 80% verbruik van je 1GB, 7GB of 20GB internetbundel van ons een sms. Je krijgt er ook een als je helemaal door je bundel heen bent. Je kan dan niet meer internetten, ook niet op lage snelheid. Wil je nog wel internetten? Bestel dan via sms of de MijnTele2 app eenmalig een extra bundel.

Is Unlimited Data ook echt onbeperkt?

Ja, dat is binnen Nederland echt onbeperkt. Het Unlimited Data abonnement is bedoeld voor het gebruik met een smartphone. Om de kwaliteit van het netwerk te kunnen garanderen, vragen we je bij gebruik van meer dan 5GB per dag een sms te sturen voor extra data. De verbinding wordt tijdelijk verbroken, tot de sms voor extra data ontvangen is. Of tot 12 uur ‘s nachts, dan wordt automatisch de verbinding hersteld en heb je opnieuw 5GB tot je beschikking. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Hiermee voorkomen we misbruik, zodat jij de best mogelijk internet verbinding behoudt.

Ik wil geen Unlimited Data. Kan ik een kleinere bundel kiezen?

Er zijn ook 3 kleinere databundels. Naast Unlimited Data kan je kiezen voor 1GB, 7GB of 20GB. Mocht je je later bedenken, dan kun je altijd nog overstappen naar de Unlimited Data bundel, eenvoudig te regelen via MijnTele2 of via onze klantenservice.

Is Unlimited Bellen/sms’en ook echt onbeperkt?

Ja, dat is echt onbeperkt, mits je gebruik redelijk is. Check hiervoor onze Fair Use Policy.

Extra kosten brengen wij in rekening voor:

  • Bellen naar landen buiten Nederland.
  • Bellen vanuit het buitenland (buiten de EU).
  • Het servicetarief van betaalde servicenummers (bv. 090x-nummers). Wat bellen naar een servicenummer kost, verschilt per nummer. Deze servicekosten hoor je aan het begin van het gesprek.

De kosten voor bellen vanuit en naar het buitenland en bellen vanuit en naar EU landen vind je op onze website.

Ik wil niet Unlimited Bellen/sms’en. Kan ik een kleinere bundel kiezen?

Dat is geen probleem. We hebben een kleinere bundel als je een abonnement met telefoon koopt. Heb je een Sim Only abonnement, dan kan je ook een kleinere bundel kiezen en bijvoorbeeld betalen per seconde. Voor abonnementen met Unlimited Data is alleen de combinatie met Unlimited Bellen mogelijk.

Hoe en wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen?

Voor maandelijks opzegbare abonnementen en abonnementen met een looptijd van een bepaald aantal maanden gelden verschillende regels.

Maandelijks opzegbaar
Je kan altijd opzeggen met inachtneming van 1 maand opzegtermijn. Deze verandering wordt de volgende maand doorgevoerd. De minimale looptijd van het abonnement is 1 maand.
Heb je een toestelkrediet bij het abonnement, dan dient het restbedrag van het krediet ineens afgelost te worden. Standaard gebeurt dit op de eerstvolgende factuur. Bel voor een opzegging met onze klantenservice. Daar kunnen ze je alle consequenties duidelijk uitleggen zodat je een afgewogen beslissing kan nemen.

Abonnement met bepaalde looptijd 
Je kunt je abonnement altijd opzeggen, maar dat wordt dan aan het einde van de looptijd doorgevoerd. De opzegtermijn is 1 maand.

Opzeggen doe je door te bellen met onze klantenservice op 020-754 4444. Of bel 1200 als je gebruikmaakt van je mobiele nummer van Tele2. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 20.00 en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.
Je kunt ook opzeggen via onze website.