raket

abonnement
verlengen
bij Tele2

Wij helpen je graag verder met je abonnement verlengen. Of het nu gaat om een mobiel abonnement verlengen of een Sim Only, bij ons kan het allemaal.

wil je
de nieuwste
telefoon?

Altijd de nieuwste gadget?
Verleng dan met een gloednieuw toestel!
Bekijk telefoons

geen
gedoe, gewoon
goedkoop?

Dan kun je het beste kiezen voor
verlengen met een Sim Only.
Bekijk Sim Only deals

Waarom verlengen bij Tele2?

Na een abonnementsperiode van 1 of 2 jaar is het altijd weer fijn om even te weten of je nog goed zit bij je huidige provider. Je abonnement verlengen bij Tele2 heeft de volgende voordelen:
  • Geen aansluitkosten
  • Gratis nummerbehoud
  • Goedkoopste grootste bundels
  • Flexibele abonnementen
  • Beste mobiele provider 2017 & 2018
Verleng direct

Abonnement verlengen check

Nog even op een rijtje wat je niet moet vergeten bij mobiel abonnement verlengen:
klokje
Tijdstip abonnement verlengen: mag je al?
mannetje
Ga je bel-, sms- en internetgebruik na
meisje
Kies voor abonnement verlengen met of zonder telefoon

Abonnement aanpassen: verhogen of verlagen

Ben je nog niet toe aan je telefoon verlengen maar wil je gewoon graag je abonnement (tijdelijk) aanpassen? Je kunt bij Tele2 altijd tussentijds wijzigen. Je abonnement veranderen kan gemakkelijk via MijnTele2 of in de App. Goed om te weten: verhogen kan altijd, verlagen kan ook maar niet lager dan je oorspronkelijke bundel.
Ga naar MijnTele2

Verlengen: goed om te weten

Verlengen abonnement: met of zonder telefoon?

Mag je verlengen? Dan kun je de keuze maken of je met of zonder telefoon wilt verlengen. Ben je meer het type: geen gedoe, gewoon goedkoop? Of ben je meer een pronker met altijd de nieuwste gadget?

Wanneer het tijd is voor mobiel verlengen heb je bij ons verschillende opties. Heb je een telefoon die nog prima functioneert, dan kan je het best kiezen voor je abonnement verlengen op basis van Sim Only. Liever altijd de nieuwste snufjes: dan is het natuurlijk ook mogelijk om te verlengen met telefoon!

Wanneer kan ik verlengen?

In het beste geval: direct. In het één na beste geval: vier maanden voor je contract afloopt. Bij Tele2 kun je met een contract van 1 of 2 jaar al vier maanden voor het einde van deze periode, je abonnement verlengen. Dit is natuurlijk goed nieuws.

Door je abonnement te verlengen kan je er financieel flink op vooruit gaan. Lekker shinen met de vetste en nieuwste telefoon kan ook gewoon een goede reden zijn om je telefoon abonnement te verlengen! En heb je een maandelijks opzegbaar abonnement dan mag je mét telefoon verlengen, of zonder mobiel verlengen wanneer jij wilt. Elke maand dus!

Hoe lang nog tot ik mag verlengen?

Wat je natuurlijk het allerliefst wilt weten is wanneer je je telefoonabonnement mag verlengen en dus hoelang je contract nog loopt. Dit kun je gemakkelijk zien in de MijnTele2 omgeving en in de app. In de app kun je het vragen aan de superintelligente chatbot, die weet de einddatum van je contract; trek daar 4 maanden vanaf en voilà! In MijnTele2 kun je de einddatum vinden bij: Je Producten – Overzicht Producten.

Helemaal check: overstappen?

Ben je nog geen klant van Tele2 en wil je je telefoonabonnement verlengen maar zie je bij ons een beter aanbod? Top! Wij regelen gratis en eenvoudig dat je je huidige mobiele nummer naar ons kunt meenemen. Zodat je verbonden blijft. Scheelt weer 581 berichtjes naar alle mensen in je contactenlijst!

Geld - inruilen
Je oude telefoon inruilen

Als je je abonnement gaat verlengen, dan heb je sinds kort bij Tele2 ook de mogelijkheid om je oude telefoon in te ruilen. Op die manier krijg je geld terug voor je oude telefoon en kun je deze keiharde euro’s weer gebruiken voor het aanschaffen van je nieuwe telefoon. Meer informatie over inruilen? Kijk dan op hoe je oude telefoon kunt inruilen.

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik verlengen?

Bij alle abonnementen kun je vanaf 4 maanden voor het einde van je abonnement verlengen. Je zult een melding zien in MijnTele2 dat je kunt verlengen. Hier kun je ook de einddatum van je contract vinden.

Heb je een Sim Only abonnement? Deze kun je altijd verlengen naar een abonnement met telefoon.

Wanneer kan ik mijn abonnement aanpassen?

Je kunt op elk moment je bundel verhogen. Binnen je contractsperiode kun je ook verlagen, maar niet lager dan je originele bundel. Als je je bundel(s) aanpast, verandert de einddatum van je contract niet. Als je je abonnement verlengt, is dit wel het geval.

Verandert mijn telefoonnummer als ik mijn bundel aanpas of abonnement verleng?

Nee, in beide gevallen behoud je gewoon je huidige telefoonnummer.

Wat gebeurt er als mijn abonnement afloopt maar ik niet meteen verleng?

Je abonnement loopt gewoon door en alles blijft natuurlijk werken zoals je gewend bent. Als je een toestel hebt op afbetaling, dan is deze meestal nu afbetaald. Als je toestel is afbetaald stoppen de maandelijkse toestelkosten, hier hoef je verder niets voor te doen.

Hoe het zit met de afbetaling van mijn vorige telefoon als ik verleng in de 4 maanden voordat mijn abonnement afloopt?

Bij alle abonnementen kun je vanaf 4 maanden voor het einde van je abonnement verlengen. Je krijgt het nieuwe toestel na je bestelling opgestuurd en kun je dan ook direct gebruiken. Je nieuwe abonnement gaat in zodra je huidig abonnement afloopt, zo voorkom je dus dubbele kosten.

Hoe kan ik mijn abonnement verlengen?

Je kunt je abonnement verlengen vanaf 4 maanden voor het eind van je vaste contractperiode. Dit kun je regelen via:

  • Mijn Tele2: Ga direct naar Sim Only abonnementen of overzicht smartphones
  • Een van onze Tele2 winkels
  • Of je kunt bellen met een van onze collega’s via 020-754 4444. Of op 1200 als je jouw mobiele nummer van Tele2 gebruikt. Openingstijden: Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 20.00 uur. Zaterdag: 9.00 tot 18.00 uur.