abonnement
verlengen
bij Tele2

Verlengen bij Tele2 is simpel. Login in MijnTele2 en ontdek jouw verlengaanbod.
Yes! Ik wil verlengen

Waarom verlengen bij Tele2?

Na een abonnementsperiode van 1 of 2 jaar is het altijd weer fijn om even te weten of je nog goed zit bij je huidige provider. Je abonnement verlengen bij Tele2 heeft de volgende voordelen:
  • Geen aansluitkosten
  • Gratis nummerbehoud
  • Goedkoopste grootste bundels
  • Flexibele abonnementen
  • Beste mobiele provider 2017, 2018 & 2019
Verleng direct

Verlengen: goed om te weten

Verlengen abonnement: met of zonder telefoon?

Mag je verlengen? Dan kun je de keuze maken of je met of zonder telefoon wilt verlengen. Ben je meer het type: geen gedoe, gewoon goedkoop? Of ben je meer een pronker met altijd de nieuwste gadget?

Wanneer het tijd is voor mobiel verlengen heb je bij ons verschillende opties. Heb je een telefoon die nog prima functioneert, dan kan je het best kiezen voor je abonnement verlengen op basis van Sim Only. Liever altijd de nieuwste snufjes: dan is het natuurlijk ook mogelijk om te verlengen met telefoon!

Hoe lang nog tot ik mag verlengen?

Wat je natuurlijk het allerliefst wilt weten is wanneer je je telefoonabonnement mag verlengen en dus hoelang je contract nog loopt. Dit kun je gemakkelijk zien in de MijnTele2 omgeving en in de app. In de app kun je het vragen aan de superintelligente chatbot, die weet de einddatum van je contract. Ben je minimaal 4 maanden klant en heb je 2 facturen betaald? Dan kan je al verlengen. In MijnTele2 kun je de einddatum vinden bij: Je Producten – Overzicht Producten.

Helemaal check: overstappen?

Ben je nog geen klant van Tele2 en wil je je telefoonabonnement verlengen maar zie je bij ons een beter aanbod? Top! Wij regelen gratis en eenvoudig dat je je huidige mobiele nummer naar ons kunt meenemen. Zodat je verbonden blijft. Scheelt weer 581 berichtjes naar alle mensen in je contactenlijst!

Geld - inruilen
Je oude telefoon inruilen

Als je je abonnement gaat verlengen, dan heb je sinds kort bij Tele2 ook de mogelijkheid om je oude telefoon in te ruilen. Op die manier krijg je geld terug voor je oude telefoon en kun je deze keiharde euro’s weer gebruiken voor het aanschaffen van je nieuwe telefoon. Meer informatie over inruilen? Kijk dan op hoe je oude telefoon kunt inruilen.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn abonnement verlengen?

Je kunt je abonnement verlengen vanaf 4 maanden voor het eind van je vaste contractperiode. Dit kun je regelen via:

  • Mijn Tele2: Ga direct naar Sim Only abonnementen of overzicht smartphones
  • Een van onze Tele2 winkels
  • Of je kunt bellen met een van onze collega’s via 020-754 4444. Of op 1200 als je jouw mobiele nummer van Tele2 gebruikt. Openingstijden: Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 20.00 uur. Zaterdag: 9.00 tot 18.00 uur.
Wanneer kan ik verlengen?

Bij alle abonnementen kun je vanaf 4 maanden voor het einde van je abonnement verlengen. Je zult een melding zien in MijnTele2 of de App dat je kunt verlengen. Hier kun je ook de einddatum van je contract vinden.

Heb je een Sim Only abonnement? Of heb je een maandelijks opzegbaar abonnement met afbetaald toestel? Deze kun je verlengen naar een abonnement met telefoon zodra:

  • Je minimaal 4 maanden klant bent
  • En de 2 oudste facturen zijn betaald
Wordt mijn abonnement automatisch verlengd?

Als je na afloop van je abonnement niet verlengt of overstapt, loopt je abonnement automatisch door en wordt het abonnement maandelijks opzegbaar. Mocht je een toestelkrediet hebben en deze is volledig afbetaald, dan worden alleen nog de abonnementskosten in rekening gebracht.

Wat gebeurt er als mijn abonnement afloopt maar ik niet meteen verleng?

Je abonnement loopt gewoon door en alles blijft natuurlijk werken zoals je gewend bent. Als je een toestel hebt op afbetaling, dan is deze meestal nu afbetaald. Als je toestel is afbetaald stoppen de maandelijkse toestelkosten, hier hoef je verder niets voor te doen.

Verlengen lukt niet

Heb je onlangs een nieuwe bestelling geplaatst? Denk hierbij aan een extra internetbundel, een upgrade of downgrade van je abonnement. Dan kan het zijn dat deze bestelling nog niet helemaal verwerkt is in ons systeem. En dat je verzoek voor een verlenging niet is gelukt. Als dat het geval is, kun je het op een later tijdstip nogmaals proberen.