Verleng
je abonnement
bij Tele2

Je mobiele abonnement verlengen bij Tele2 is supersimpel.
Log in via MijnTele2 en check je persoonlijke aanbod.
Yes! Ik wil verlengen

Waarom verlengen bij Tele2?

Je abonnement verlengen bij Tele2 heeft de volgende voordelen:
  • Geen aansluitkosten
  • Gratis nummerbehoud
  • Goedkoopste grote bundels
  • Flexibele abonnementen
  • Beste mobiele provider 2017, 2018 & 2019
Verleng direct

Verlengen: goed om te weten

Verleng je abonnement. Met of zonder telefoon?

Mag je verlengen? Dan kun je de keuze maken of je dat met of zonder telefoon doet. Ben je meer het type ‘geen gedoe & gewoon goedkoop’? Of wil je liever shinen met de nieuwste gadgets?

Als je telefoon het nog prima doet, dan kun je je abonnement verlengen met Sim Only. Maar maak je liever gebruik van de nieuwste features, dan kun je natuurlijk verlengen met telefoon!

Hoe lang nog, tot ik mag verlengen?

Je wil natuurlijk graag weten wanneer je je abonnement mag verlengen, en ook tot wanneer je contract nog loopt. Dit kun je gemakkelijk zien in MijnTele2, in de app en in de Verlengcheck op deze pagina.

Nieuwe klant bij Tele2?

Ben je nog geen klant van Tele2, wil je je abonnement verlengen maar zie je bij ons een beter aanbod? Top! Wij regelen gratis en eenvoudig dat je je huidige mobiele nummer naar ons kunt meenemen. Zodat je verbonden blijft. Scheelt weer 581 berichtjes naar alle mensen in je contactenlijst.

Geld - inruilen
Ruil je oude telefoon in

Ga je je abonnement verlengen? Sinds kort kun je bij Tele2 je oude telefoon inruilen. Je krijgt geld terug voor je oude telefoon, en die keiharde euro’s kun je weer gebruiken als je een nieuwe koopt. Meer weten over inruilen? Check het hier.

Veelgestelde vragen

Hoe verleng ik mijn abonnement?

Regel het zelf via Mijn Tele2 of bel met de Klantenservice (020-754 4444, of nummer 1200 als je al een mobiel nummer van Tele2 gebruikt).

Wanneer kan ik verlengen?

Bij alle abonnementen kun je vanaf vier maanden voor het einde van je abonnement verlengen. Je ziet een melding in MijnTele2 of de app dat je kunt verlengen. Hier vind je ook de einddatum van je contract. Je kunt ook de Verlengcheck doen op deze pagina.

Heb je een Sim Only abonnement? Of heb je een maandelijks opzegbaar abonnement met afbetaalde telefoon? Dan kun je je abonnement verlengen naar een abonnement met telefoon zodra je minimaal vier maanden klant bent en de eerste twee facturen zijn betaald.

Wordt mijn abonnement automatisch verlengd?

Ja. Als je een abonnement hebt met telefoon die is afbetaald, dan worden alleen nog de abonnementskosten in rekening gebracht. Als je na afloop van je abonnement niet verlengt of overstapt, loopt het automatisch door en wordt het maandelijks opzegbaar.

Mijn abonnement loopt af, maar ik wil nog niet verlengen. Wat gebeurt er dan?

Je abonnement loopt gewoon door en alles blijft werken zoals je gewend bent. Als je een abonnement hebt met telefoon die is afbetaald, dan worden alleen nog de abonnementskosten in rekening gebracht. Als je na afloop van je abonnement niet verlengt of overstapt, loopt het automatisch door en wordt het maandelijks opzegbaar.

Het lukt me niet om te verlengen. Wat moet ik doen?

Misschien heb je een bestelling geplaatst die nog niet helemaal is verwerkt in ons systeem (bijvoorbeeld een extra internetbundel, of een upgrade of downgrade van je abonnement). Als dat het geval is, kun je het op een later tijdstip nog een keer proberen. Lukt het nog steeds niet? Gebruik dan de zwarte Feedback-button in je scherm.