Mag je verlengen? Dan kun je de keuze maken of je dat met of zonder telefoon doet. Ben je meer het type ‘geen gedoe & gewoon goedkoop’? Of wil je liever shinen met de nieuwste gadgets?
Als je telefoon het nog prima doet, dan kun je je abonnement verlengen met Sim Only. Maar maak je liever gebruik van de nieuwste features, dan kun je natuurlijk verlengen met telefoon!
Je wil natuurlijk graag weten wanneer je je abonnement mag verlengen, en ook tot wanneer je contract nog loopt. Dit kun je gemakkelijk zien in MijnTele2, in de app en in de Verlengcheck op deze pagina.
Ben je nog geen klant van Tele2, wil je je abonnement verlengen maar zie je bij ons een beter aanbod? Top! Wij regelen gratis en eenvoudig dat je je huidige mobiele nummer naar ons kunt meenemen. Zodat je verbonden blijft. Scheelt weer 581 berichtjes naar alle mensen in je contactenlijst.
Regel het zelf via Mijn Tele2 of bel met de Klantenservice (020-754 4444, of nummer 1200 als je al een mobiel nummer van Tele2 gebruikt).
Bij alle abonnementen kun je vanaf vier maanden voor het einde van je abonnement verlengen. Je ziet een melding in MijnTele2 of de app dat je kunt verlengen. Hier vind je ook de einddatum van je contract. Je kunt ook de Verlengcheck doen op deze pagina.
Heb je een Sim Only abonnement? Of heb je een maandelijks opzegbaar abonnement met afbetaalde telefoon? Dan kun je je abonnement verlengen naar een abonnement met telefoon zodra je minimaal vier maanden klant bent en de eerste twee facturen zijn betaald.
Ja. Als je een abonnement hebt met telefoon die is afbetaald, dan worden alleen nog de abonnementskosten in rekening gebracht. Als je na afloop van je abonnement niet verlengt of overstapt, loopt het automatisch door en wordt het maandelijks opzegbaar.
Je abonnement loopt gewoon door en alles blijft werken zoals je gewend bent. Als je een abonnement hebt met telefoon die is afbetaald, dan worden alleen nog de abonnementskosten in rekening gebracht. Als je na afloop van je abonnement niet verlengt of overstapt, loopt het automatisch door en wordt het maandelijks opzegbaar.
Misschien heb je een bestelling geplaatst die nog niet helemaal is verwerkt in ons systeem (bijvoorbeeld een extra internetbundel, of een upgrade of downgrade van je abonnement). Als dat het geval is, kun je het op een later tijdstip nog een keer proberen. Lukt het nog steeds niet? Gebruik dan de zwarte Feedback-button in je scherm.