mijntele2 app
we have lift-off

BAM!
Daar is ‘ie dan

Bij Tele2 willen we maar één ding: jou de allerbeste klantervaring geven. Daarom hebben we de MijnTele2-app radicaal vernieuwd. Met hulp van 800 klanten. Zodat we zeker weten dat de app voldoet aan al je verwachtingen.

inloggen
en los gaan!

De nieuwe MijnTele2-app staat klaar in je app-store. De volgende stap: één keer inloggen. Daarna zet je ’m gewoon aan met je pincode, fingerprint of gezichtsherkenning. Net wat jij zelf het makkelijkst vindt. Handig toch?

en verder

De MijnTele2 app is dé plek voor al je Tele2-zaken. Wist je al dat je zelf je persoonlijke gegevens heel safe en simpel kunt aanpassen? Denk hierbij aan je adres, rekeningnummer en je e-mailadres. Verder kun je er je verbruik checken, je abonnement beheren, bundels bijbestellen, je factuur bekijken… alles wat belangrijk is. Zelf aan de knoppen zitten, dat wil je. Meteen downloaden en installeren dus die app!

Superslimme
chat-robot

Een van jullie grootste wensen? Makkelijk en snel kunnen vinden waar je naar op zoek bent. Ons antwoord: een superslimme, zelflerende chat-robot als virtuele redder in nood. Op dit moment geeft de robot in 80% van de gevallen het antwoord waar je naar op zoek bent. Hij zal er in het begin dus misschien nog wel eens naast zitten, maar hoe meer je de robot vraagt, hoe slimmer hij wordt.

Tot wanneer loopt mijn abonnement? Hoe hoog is mijn factuur? Wat voor weer wordt het? Vraag maar raak en help mee de robot verder te laten leren. De app is flink getest door dezelfde klanten én zij gaven ook de input voor de vragen. Dus de vraag is niet of ‘ie handig is. De vraag is: wanneer installeer je ’m? Want hij is er ook voor jou. Have fun.

Dat is nog niet alles

Alles in de hand

Check en wijzig jouw persoonlijke gegevens, abonnementsgegevens, instellingen en meer.

Weet wat je betaalt

Altijd een handig overzicht met de opbouw van je (openstaande) facturen en eventuele kosten buiten de bundel.

Verbeterpuntje gespot?

Met de feedbackknop in het menu breng je ons op de hoogte van foutjes, storingen of andere bugs. Samen maken we de app steeds beter.

Waar wacht je op?
download ‘m nu

With a little help from my friends…

Samen met jou maken we de app nog beter. We hebben al veel reacties van mensen gekregen over verbeterpunten, storingen en andere tips. En daar gaan zijn we hard mee aan de slag gegaan. Steeds meer mensen vinden de app net zo tof als wij. Maar we horen natuurlijk graag hoe het nog beter kan. En hoe jij erover denkt. Dus houd ons via de feedback-tool in de app vooral scherp met jullie wensen en verbeterpunten.

Op deze pagina vertellen we graag waar we bezig zijn.

Hier werken wij nu aan
Betalen van je factuur via de app

Je kunt je facturen natuurlijk al bekijken in de app. Straks kun je ook direct betalen via iDeal in de app.

Voornaam aanpassen

Best logisch als je nu F. wordt genoemd, maar eigenlijk Fleur heet. Dat is natuurlijk ook veel mooier.

High usage barring

Om te voorkomen dat je je kapot schrikt als je opeens een hoge factuur krijgt, brengen we je op de hoogte voordat de kosten de pan uit rijzen.

Meer liefde

Wij houden van jullie en jullie houden van data. Daar gaan wij iets leuks mee doen. Houd de app-updates de komende tijd in de gaten.

Dit hebben we gefixt!
Belinstellingen

Je kunt nu je instellingen wel zien, maar niet aanpassen in de app. We zijn nu druk bezig zodat je dit voortaan wel via de app kunt doen.

Verbruik en openingsscherm

Jullie willen het verbruik graag meteen gedetailleerd kunnen zien zodra je de app opent. Dan gaan we dat natuurlijk regelen.

Verbruik bij Unlimited

Wij dachten: je hebt Unlimited, het maakt niet uit hoeveel data je hebt gebruikt.
Jij dacht: ook al heb ik Unlimited, ik wil graag weten hoeveel data ik gister of vorige week heb gebruikt.

Meerdere 06-nummers gebruiken

Heb je meerdere telefoonnummers? Het opnieuw instellen van je standaard nummer hoeft niet meer. Deze onthouden we na 1 keer instellen gewoon voor de volgende keer dat je de app gebruikt.

Factuurstatus klopt niet

Deze bug is inmiddels gefixt. Je ziet nu in de app of je je factuur betaald hebt of nog niet.

Hoeveel dagen moet ik nog doorkomen tot ik nieuwe data krijg?

Ja duh, natuurlijk wil je dat weten. Hebben we inmiddels geregeld. Als je de update uitvoert, zie je dat dit gefixt is.