MIJNTELE2 APP
VOOR JE MOBIELE ABONNEMENT

Ben je klant bij Tele2? Download dan nu de MijnTele2 app.

Hoe werkt de MijnTele2 app?

Om de app te gebruiken moet je eerst je MijnTele2 account activeren. Dit doe je met het e-mailadres dat je tijdens je bestelling hebt opgegeven. Lukt het niet of weet je niet meer welk e-mailadres je gebruikt hebt? Neem dan even contact met ons op, dan kunnen wij het voor je opzoeken. Download daarna de MijnTele2 app, log in, en je hebt meteen inzicht in jouw belgedrag. Zo simpel is het!

Altijd op de hoogte met
de MijnTele2 app

  • Weet wat je verbruikt
    Altijd en overal inzicht in je bel-, sms- en dataverbruik.
  • Weet wat je betaalt
    Je factuuroverzicht en je factuur inzien wanneer je maar wilt.
  • Beheer je gegevens
    Altijd en overal je abonnementgegevens bekijken en kunnen wijzigen.
  • Krijg hulp bij problemen
    Een vraag stellen aan de klantenservice via de Virtuele Assistent of op het Forum.
  • Hulp bij toestelinstellingen
    Altijd je telefooninstellingen bij de hand met Toestelhulp.

Waar kan ik de MijnTele2 app downloaden?

Deze app is alleen beschikbaar voor consumenten en niet voor zakelijke klanten.
MijnTele2 app updaten

Maak je gebruik van Android als besturingssysteem op je telefoon? Dan kan het zijn dat je een melding krijgt waarin toegang wordt gevraagd tot je foto’s. Deze melding krijg je wanneer je de app probeert te updaten. Je kunt deze melding accepteren en doorgaan met het updaten van de app. Hier wordt automatisch naar gevraagd, maar de app zal geen gebruik maken van je foto’s.