Klantenservice Opzeggen bij overlijden

Opzeggen bij overlijden


Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw dierbare. Dit is hoogstwaarschijnlijk een zeer zware periode waarin de nabestaanden erg veel moeten regelen. We helpen je hier graag zo goed en zo snel mogelijk bij verder.
Contract overnemen

Wil je het abonnement graag overnemen? Dat kan. Je hoeft het abonnement dan niet op te zeggen. Selecteer hieronder of het om een Mobiel of Thuis abonnement gaat. Vul daar het online formulier in. Wij zorgen ervoor dat het abonnement op een andere naam komt te staan.

Abonnement opzeggen

Als nabestaande kun je het abonnement ook beëindigen. Vul dan het onderstaand formulier in. De doorlooptijd hiervan is ongeveer 5 werkdagen.

In het formulier vragen wij om een kopie van de Akte van Overlijden. Dit kun je opvragen bij de gemeente waar de overledene ingeschreven stond. Deze verklaring hebben wij nodig om het abonnement te kunnen beëindigen.

Let op: Staat de overledene onder bewind? Dan kan alleen de bewindvoerder het abonnement opzeggen.

Online opzegformulier
Mobiele telefoon

Wij hoeven de telefoon niet meer terug. Is de telefoon nog niet helemaal afbetaald? Dan brengen wij het resterende bedrag in 1 keer in rekening op de eindfactuur.

Apparatuur thuisdiensten retour

Voor de thuisdiensten (Internet, televisie en/of bellen) moeten de volgende onderdelen teruggestuurd worden:

  • Modem (Behalve de Comtrend 1 en de Davolink)
  • TV-ontvanger
  • Stroomadapters

Je ontvangt van ons een retourdoos waar je deze onderdelen kunt plaatsen. Wil je liever niet wachten op deze retourdoos? Dan kun je de apparatuur ook zelf terugsturen.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2