Contract opzeggen bij overlijden | Tele2 Klantenservice

Klantenservice Opzeggen bij overlijden

Opzeggen bij overlijden


Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw dierbare. Dit is hoogstwaarschijnlijk een zeer zware periode waarin de nabestaanden erg veel moeten regelen. We helpen je hier graag zo goed en zo snel mogelijk bij verder. Je kunt als nabestaande het abonnement van jouw dierbare opzeggen en tevens bieden we jou de mogelijkheid om het contract over te nemen. Dit laatste is een wens die wij ook regelmatig ontvangen. Hieronder vind je meer informatie over beide mogelijkheden en hoe je dit gemakkelijk kunt aanvragen.
Contract overnemen

Wil je het abonnement graag overnemen? Dat kan. Je hoeft het abonnement dan niet op te zeggen. Selecteer hieronder of het om een Mobiel of Thuis abonnement gaat. Vul daar het online formulier in. Wij zorgen ervoor dat het abonnement op een andere naam komt te staan.

Abonnement opzeggen

Als nabestaande kun je het abonnement ook beëindigen. Klik dan op de button van het abonnement dat je wilt opzeggen. De doorlooptijd hiervan is ongeveer 5 werkdagen.

In het formulier vragen wij om een kopie van de Akte van Overlijden. Dit kun je opvragen bij de gemeente waar de overledene ingeschreven stond. Deze verklaring hebben wij nodig om het abonnement te kunnen beëindigen.

Let op: Staat de overledene onder bewind? Dan kan alleen de bewindvoerder het abonnement opzeggen.

Mobiele telefoon

De telefoon hoef je niet terug te sturen. Is de telefoon nog niet helemaal afbetaald? Dan worden de overige kosten niet meer in rekening gebracht. De afkoopsom staat wel vermeld op de eindfactuur, maar wordt niet geïncasseerd.

Apparatuur thuisdiensten retour

Voor de thuisdiensten (Internet, televisie en/of bellen) moeten de volgende onderdelen teruggestuurd worden:

  • Modem (Behalve de Davolink)
  • TV-ontvanger(s)
  • Stroomadapter(s)
  • Slimme Wifi pods

Je ontvangt van ons een retourdoos waar je deze onderdelen kunt plaatsen. Wil je liever niet wachten op deze retourdoos? Dan kun je de apparatuur ook zelf terugsturen.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2