Klantenservice Mobiel

Telefoon laten repareren

Vervelend dat je telefoon het niet meer doet. Meld je defecte telefoon dan hier online aan voor reparatie. Dit kan alleen wanneer jij je telefoon bij Tele2 hebt gekocht. Heb jij je telefoon ergens anders gekocht? Neem dan contact op met die winkel.

Status reparatie

Wil je weten hoe je de status van je reparatie kunt volgen? Kijk dan op deze pagina voor meer informatie.

Defect bij aankoop

Krijg jij je telefoon helemaal niet aan of is die binnen twee weken na aankoop defect? Meld dan hier je telefoon online aan als ‘Toestel defect bij aankoop’.

Heb je dit al geprobeerd?

Misschien krijg jij je telefoon zelf weer aan de praat met deze tips:

Zet je telefoon opnieuw aan. Niet gelukt? Laad de telefoon 20 minuten op en probeer het dan nog eens.

Reset je telefoon naar fabrieksinstellingen. Check in onze Toestelhulp hoe je dit kunt doen.

Download de nieuwste software op je telefoon.

Garantie

Zowel nieuwe telefoons als refurbished telefoons krijgen 2 jaar garantie bij Tele2. Het kan zijn dat de reparatie onder garantie valt. Stuur een kopie van je aankoopbon mee, dan kunnen we het voor je controleren. De garantie is afhankelijk van de voorwaarden van de fabrikant. Heeft je telefoon diepe krassen, een barst in het scherm, een verbuiging of waterschade? Dit soort reparaties vallen niet onder garantie.

Meld je reparatie online aan

Wat jammer dat bovenstaande dingen niet geholpen hebben. Meld je telefoon via onderstaande knop aan ter reparatie.

Reparatie aanmelden
Veelgestelde vragen:
Waar vind ik het IMEI-nummer van mijn telefoon?

Alle telefoons hebben een uniek 15-cijferig IMEI-nummer. Dit is een serienummer en wordt gebruikt om individuele telefoons in het mobiele netwerk te identificeren.

Toets * # 06 # en het IMEI-nummer verschijnt op het scherm van je telefoon.

Het IMEI-nummer staat soms ook op de batterij of aan de achterkant van de telefoon.

Waar vind ik mijn garantiebewijs?

Het garantiebewijs van je telefoon wordt in de doos meegeleverd. Heb je deze niet meer? Je kunt dan contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik deze reparatieservice gebruiken als ik mijn telefoon niet bij Tele2 heb gekocht?

Nee, je kunt alleen gebruikmaken van Tele2 reparatieservice wanneer jij je telefoon bij Tele2 hebt gekocht. Heb jij je telefoon ergens anders gekocht? Neem dan contact op met die winkel.

Hoe lang ben ik mijn telefoon kwijt als ik hem aanmeld voor een reparatie?

Gemiddeld duurt het 1 à 2 weken om je telefoon terug te krijgen, na je aanmelding voor reparatie.

Valt de reparatie niet onder garantie? Dan ontvang je hierover bericht per e-mail met een prijsopgave. Hoe snel jij je telefoon terugkrijgt hangt dan af van hoe snel je reageert.

Kan ik mijn telefoon laten repareren via een verzekering?

Is je telefoon door eigen schuld stuk? Neem vooraf contact op met je verzekeraar. Zij kunnen je vertellen hoe en wanneer je aanspraak maakt op je verzekering. Komt het door iemand anders? Laat die persoon dan contact opnemen met zijn verzekeraar.

Vallen defecte accessoires (oortjes/oplader) onder garantie?

Als er een accessoires defect is, kun je contact met ons opnemen. Dan kijken wij wat we hieraan kunnen doen.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

MijnTele2 app
Vraag het de chatbot

Heb je een vraag? Stel deze dan aan onze superslimme, zelflerende chat-robot. Dit is jouw virtuele redder in nood.
Heb je de app nog niet? Download hem dan meteen!