Klantenservice Mobiel

Naam wijzigen


Lees hier hoe je een wijziging kunt doen aan de naam op je contract.
Hoe wijzig ik de naam op het contract van mijn mobiele abonnement?

Als je een naam wilt wijzigen en dus een contract wilt overdragen, is dat een contractovername. Je vult dit aanvraagformulier in voor Contractovername en wij beoordelen of we de naam definitief op het contract kunnen wijzigen. Kies je er voor om dit te doen dan neemt de nieuwe contractant alle verplichtingen van jou over.

Wanneer je getrouwd bent en je hebt de achternaam van je partner overgenomen, kun je dit bij ons laten wijzigen op het moment dat je een nieuw abonnement aangaat en je een legitimatiebewijs hebt met daarop je nieuwe achternaam. Tijdens de contractperiode kun je de achternaam niet wijzigen.

Veelgestelde vragen:
Kan ik het contract overzetten op naam van mijn zoon/dochter?

Ja dat is mogelijk. Dit noemen wij een contractovername. Vul het aanvraagformulier in en wij beoordelen of we dit voor jullie in gang kunnen zetten.