Klantenservice Mobiel

Foutmeldingen in MijnTele2


Het kan gebeuren dat je een foutmelding krijgt bij het activeren van je MijnTele2 account of het resetten van je wachtwoord. Op deze pagina zie je wat je het beste kunt doen als je zo’n melding krijgt.
Wat te doen bij foutmeldingen in MijnTele2?

Er zijn een aantal foutmeldingen die je kunt krijgen in de MijnTele2 omgeving. Deze komen zowel in de app als in de webversie voor. Het gros van de foutmeldingen kun je heel gemakkelijk zelf aanpakken en oplossen. Hieronder staan 6 meldingen die je kunt krijgen:

Foutmelding 1: E-mailadres is al gebruikt

Als je je account probeert te activeren, kan het voorkomen dat je de melding krijgt dat je opgegeven e-mailadres niet gebruikt kan worden. Er is dan al een MijnTele2 account op jouw e-mailadres of het e-mailadres is niet bij ons bekend.

Om dit op te lossen, vul je een ander e-mailadres in. Dit is het e-mailadres die je hebt opgegeven bij het afsluiten van je abonnement. Je ontvangt een mail met een link die 24 uur geldig is. Klik op de link en voer je e-mailadres in en een nieuw wachtwoord. Als je deze ingevuld hebt, klik je op ‘Bevestig e-mail & wachtwoord’. Je ontvangt nu weer een e-mail van ons met een bevestiging over je account. Vanaf nu kun je inloggen in je MijnTele2 omgeving.

Foutmelding 2: Activatielink is verlopen

Je hebt 24 uur de tijd om je account te activeren. Daarna is de activatielink uit je mail verlopen. Als dat het geval is, krijg je de volgende melding:

‘Link is niet langer geldig. Vraag hieronder een nieuwe aan.’

Als je een nieuwe activatielink aanvraagt en aanvinkt dat je geen robot bent, ontvang je een nieuwe activatiemail in je inbox. Als deze niet in je inbox staat, kijk dan ook even bij je spam. Deze link is ook weer 24 uur geldig.

Foutmelding 6: Wachtwoord vergeten – Onjuiste link

Het kan gebeuren dat je je wachtwoord van je MijnTele2 acount bent vergeten. Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’. Vul hier je e-mailadres in en vink aan dat je geen robot bent. Je ontvangt dan in je inbox een mail met een linkje om je wachtwoord te veranderen. Als je de link uit de mail niet volledig kopieert en plakt in je adresbalk, krijg je de melding dat de link niet herkend wordt. Je kunt dan 2 dingen doen:

  • De link uit de mail nogmaals kopieëren en plakken in de adresbalk.
  • Via het scherm met de foutmelding een nieuwe activatielink aanvragen. Vink dan ook aan dat je geen robot bent. Anders wordt de nieuwe link niet verstuurd.