Klantenservice Mobiel

E-mailadres wijzigen


Klopt het e-mailadres niet meer dat wij van jou hebben? Dan kun je die heel gemakkelijk zelf aanpassen. Hier lees je hoe je dat doet.
E-mailadres aanpassen in de MijnTele2 app

In de app kun je ook je e-mailadres veranderen. Dit doe je op deze manier:

  • Open de app en log in (Heb je de app nog niet? Download hem dan meteen.)
  • Ga linksonder naar het Menu
  • Ga naar Instellingen
  • Ga op Mijn Account
  • Klik op je E-mailadres
  • Voer je nieuwe e-mailadres in
  • Klik op Opslaan
  • Je ontvang nu een e-mail met een linkje om de wijziging te bevestigen.
E-mailadres aanpassen in MijnTele2 web

In MijnTele2 kun je zelf je e-mailadres veranderen. Dit doe je als volgt:

  • Ga naar MijnTele2 en log in.
  • Ga naar Je Account en klik op Accountgegevens
  • Ga naar het blok Inloggegevens
  • Klik op E-mailadres
  • Vul het nieuwe e-mailadres in
  • Klik op Opslaan
  • Klik op de verificatie-link op het nieuwe e-mailadres om de wijziging definitief te maken
E-mailadres vergeten

Om te kunnen achterhalen wat het e-mailadres is waarmee je kunt inloggen zal je contact op moeten nemen met de klantenservice. Zij zullen een aantal vragen stellen om zeker te weten dat jij het bent. Vind hier alle manieren op contact op te nemen met de klantenservice.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

MijnTele2 app
Vraag het de chatbot

Heb je een vraag? Stel deze dan aan onze superslimme, zelflerende chat-robot. Dit is jouw virtuele redder in nood.
Heb je de app nog niet? Download hem dan meteen!