Wijzigen

Abonnement wijzigen Maandelijks extra data of je abonnement verlengen

Via MijnTele2 en de Tele2 app kun je een heleboel dingen aan je abonnement veranderen en instellen. Zo pas je er makkelijk je gegevens aan. En kun je één keer per maand de databundel van je abonnement veranderen. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je wijziging van je bundel. Daarnaast zie je dit terug in MijnTele2.

Bundels wijzigen

Bundels wijzigen

Via MijnTele2 pas je de bundels van je abonnement eenvoudig aan.

Bundels wijzigen
Gegevens wijzigen

Gegevens wijzigen

Je accountgegevens zoals je adres, betaalgegevens en wachtwoord pas je makkelijk aan in MijnTele2.

Gegevens aanpassen
Verlengen

Abonnement verlengen

Je mobiele abonnement verlengen bij Tele2 is supersimpel. Log in op MijnTele2 en check je persoonlijke aanbod.

Verlengen
wijzigen

Bundel verhogen of verlagen?

Zit je iets te krap in je MB’s? Je kunt op elk moment je bundel verhogen. Het fijne is dat dit direct ingaat. Let op: door je bundels te verhogen, veranderen de maandelijkse abonnementskosten.

Heb je een abonnement van 12 of 24 maanden en zit je nog binnen de contractperiode? Dan kan je geen lagere bundel kiezen dan je originele bundel. Voorbeeld: Je hebt een abonnement afgesloten met 20GB data. Dan kun je binnen je contract niet overstappen naar de 7GB bundel.

Ben je na het afsluiten van je abonnement van de 7GB bundel overgestapt naar 20GB en blijkt dit toch teveel te zijn? Dan kun je wél weer terug naar 7GB. Zet bij het afsluiten van je abonnement dus gerust laag in, want daar kun je altijd op terugvallen!

Je abonnement verlengen of opzeggen

Bij alle abonnementen kun je vanaf 4 maanden voor het einde van je abonnement verlengen. Je ziet dan in de MijnTele2 omgeving of in de MijnTele2 app een melding dat je kunt verlengen. Wil je opzeggen? Dan kan dat vanaf de einddatum van je contract. Na die datum is je abonnement maandelijks opzegbaar.

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik mijn abonnement aanpassen?

    Dit regel je makkelijk zelf via MijnTele2. Daar kun je bundels veranderen en aanvullende bundels kopen.

  • Ik heb mijn bundels gewijzigd. Wanneer gaat de bundelwijziging in?

    Vanaf de volgende abonnementsperiode. Die verschilt per persoon. In de MijnTele2 app en in de MijnTele2 omgeving zie je precies hoeveel dagen het nog duurt voordat je kunt genieten van je nieuwe bundels!

  • Is onbeperkt bellen en sms'en ook écht onbeperkt?

    Ja, daarmee kun je écht zoveel bellen en sms'en als je wilt. Urenlang bijpraten met je bestie aan de andere kant van het land of je week bespreken met opa of oma: met onbeperkt bellen kan het.

  • Hoe werkt contractovername?

    Bij Tele2 kun je het contract van iemand anders overnemen. Dat kan in 5 stappen op deze pagina.

  • Hoe zeg ik mijn abonnement op?

    Je kunt je abonnement kosteloos opzeggen vanaf de einddatum van je contract. Zeg je op omdat je wilt overstappen naar een andere provider? Dan kun je het beste bij je nieuwe provider een abonnement met nummerbehoud afsluiten. Op die manier zegt je nieuwe provider jouw contract bij ons op en hou je je telefoonnummer. Wil je zelf opzeggen? Dat kan bijvoorbeeld door contact op te nemen met onze klantenservice.

Waar wacht je op?
Download 'm nu!
MijnTele2 app

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.
Wil je liever mailen? Gebruik dan ons contactformulier.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel al je vragen aan onze superslimme chatbot! Altijd bereikbaar en supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2