Tele2 App

De Tele2 App

In de app fix je extra bundels, heb je direct contact met ons en bekijk je je facturen. Al je Tele2 zaken regel je razendsnel in de Tele2 App. Of je nu in Nederland of in het buitenland bent. Jij bepaalt het helemaal.

 

Wat kun je met de Tele2 App?

Check hieronder wat je allemaal zelf kunt fixen in de Tele2 App.

Altijd je verbruik en facturen checken
Je bundels makkelijk aanpassen
Chatbot staat 24/7 voor je klaar
Waar wacht je op?
Download 'm nu!
MijnTele2 app

Overige features

  • Alles over je mobiel in het buitenland
  • In het buitenland een Verre Landen Bundel kopen, waarmee je goedkoop mobiel kunt internetten
  • Automatisch inloggen
  • Toegang tot Toestelhulp, voor vragen over je toestel
  • Je abonnement maandelijks bijstellen of je GB/MB's direct aanvullen
  • Chatbot staat 24/7 voor je klaar
  • Direct contact met een Tele2 medewerker
  • Meerdere accounts toevoegen en beheren
  • Je persoonlijke gegevens (adres, bankrekeningnummer) wijzigen

Veelgestelde vragen

  • Een account toevoegen of verwijderen is zo gebeurd. Je voegt een account op deze manier toe:

    • Open de app en log in

    • Druk op 'Meer'

    • Druk bovenin op 'Wissel van gebruiker'

    • Druk op 'Account toevoegen'

    • Log in

    • Voila, je hebt een account toegevoegd!

    Een account verwijderen doe je als volgt:

    • Open de app en log in met het account dat je wilt verwijderen

    • Druk op 'Meer'

    • Druk op 'App instellingen'

    • Scroll naar beneden en druk op 'Account verwijderen'

    • Klus geklaard!

  • Lukt het inloggen niet? Dat kan een paar redenen hebben:

    • Misschien heb je een typfout gemaakt. Check bij het kopiëren van je gebruikersnaam en wachtwoord of je niet per ongeluk een spatie meekopieert.

    • Je inloggegevens zijn hoofdlettergevoelig. Check of dit de reden is.

    • Heb je laatst je wachtwoord veranderd? Misschien vult je browser nog automatisch je vorige wachtwoord in. Voer je nieuwe inloggegevens handmatig in.

    Ligt het daar allemaal niet aan en krijg je nog steeds geen toegang tot je account? Dan kun je je inloggegevens opnieuw opvragen. Zo heb je snel weer toegang tot je MijnTele2 account!

  • Dat fix je in een paar stappen:

    • Open de app en log in met het account dat je wilt verwijderen

    • Druk op 'Meer'

    • Druk op 'App instellingen'

    • Scroll naar beneden en druk op 'Account verwijderen'

    Het account is nu verwijderd.

  • Zit je in het buitenland en wil je voor de eerste keer inloggen in de Tele2 app? Dit kan alleen in België, Duitsland en Frankrijk. In andere landen is het geblokkeerd. Als alternatief kan je inloggen in  MijnTele2. Gebruik je de Tele2 app al in Nederland? Dan kan je deze gewoon wereldwijd gebruiken.

Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2
Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Bellen

Bellen

ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30 (feestdagen: gesloten)

Bekijk telefoonnummers

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel hier je vraag. Tara staat je graag te woord! Geen wachttijd én supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2
Chatbot

Vraag het aan Tara. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over.

Start de chat