
Wat kun je met de Tele2 App?
Check hieronder wat je allemaal zelf kunt fixen in de Tele2 App.



Overige features
- Alles over je mobiel in het buitenland
- In het buitenland een Verre Landen Bundel kopen, waarmee je goedkoop mobiel kunt internetten
- Automatisch inloggen
- Toegang tot Toestelhulp, voor vragen over je toestel
- Je abonnement maandelijks bijstellen of je GB/MB's direct aanvullen
- Chatbot staat 24/7 voor je klaar
- Direct contact met een Tele2 medewerker
- Meerdere accounts toevoegen en beheren
- Je persoonlijke gegevens (adres, bankrekeningnummer) wijzigen
Veelgestelde vragen
-
Hoe kan ik in de Tele2 app een account toevoegen of verwijderen?
Een account toevoegen of verwijderen is zo gebeurd. Je voegt een account op deze manier toe:
Open de app en log in
Druk op 'Meer'
Druk bovenin op 'Wissel van gebruiker'
Druk op 'Account toevoegen'
Log in
Voila, je hebt een account toegevoegd!
Een account verwijderen doe je als volgt:
Open de app en log in met het account dat je wilt verwijderen
Druk op 'Meer'
Druk op 'App instellingen'
Scroll naar beneden en druk op 'Account verwijderen'
Klus geklaard!
-
Mijn account voor MijnTele2 is geblokkeerd, wat kan ik doen?
Lukt het inloggen niet? Dat kan een paar redenen hebben:
Misschien heb je een typfout gemaakt. Check bij het kopiëren van je gebruikersnaam en wachtwoord of je niet per ongeluk een spatie meekopieert.
Je inloggegevens zijn hoofdlettergevoelig. Check of dit de reden is.
Heb je laatst je wachtwoord veranderd? Misschien vult je browser nog automatisch je vorige wachtwoord in. Voer je nieuwe inloggegevens handmatig in.
Ligt het daar allemaal niet aan en krijg je nog steeds geen toegang tot je account? Dan kun je je inloggegevens opnieuw opvragen. Zo heb je snel weer toegang tot je MijnTele2 account!
-
Hoe kan ik een account voor MijnTele2 verwijderen?
Dat fix je in een paar stappen:
Open de app en log in met het account dat je wilt verwijderen
Druk op 'Meer'
Druk op 'App instellingen'
Scroll naar beneden en druk op 'Account verwijderen'
Het account is nu verwijderd.
-
Ik zit in het buitenland en wil voor de eerste keer inloggen in de Tele2 app. Hoe werkt dit?
Zit je in het buitenland en wil je voor de eerste keer inloggen in de Tele2 app? Dit kan alleen in België, Duitsland en Frankrijk. In andere landen is het geblokkeerd. Als alternatief kan je inloggen in MijnTele2. Gebruik je de Tele2 app al in Nederland? Dan kan je deze gewoon wereldwijd gebruiken.