Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Klantenservice abonnement

BEËINDIGEN ABONNEMENT

Heb je een onopgelost probleem met je mobiel abonnement, en bent je niet tevreden over onze dienstverlening? Of twijfel je of jouw huidige mobiel abonnement nog steeds het beste aansluit bij jouw persoonlijke wensen en/of heb je een beter aanbod gezien bij een andere provider?

We horen graag hoe wij je als klant kunnen behouden.

Bel voor een persoonlijk advies naar 020- 754 4444. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 18.00 uur bereikbaar.
Hieronder leest je hoe je het beste geholpen kunt worden, en proberen wij antwoord te geven op al jouw vragen.

Beëindigen abonnement

V:

Hoe kan ik mijn abonnement beëindigen?

A:

Opzeggingen kun je telefonisch doorgeven. Bel hiervoor met: 020- 754 4444 (kies eerst de productgroep en vervolgens optie 3: verlengen of opzeggen). Wij zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur.

Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Wat is de einddatum van mijn abonnement?

A:

Je kunt de einddatum van jouw contract vinden via MijnTele2.  Maar we informeren jou ook graag over de einddatum van jouw abonnement. Wanneer je belt met het nummer 020- 754 4444 kunnen wij je vertellen wanneer je abonnement eindigt. Wij zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?

A:

Standaard is de opzegtermijn van een abonnement een maand. Wanneer de contractstermijn van jouw abonnement is afgelopen, kun je dagelijks je abonnement opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Deze maand gaat in op de dag dat we de opzegging ontvangen. Houd er rekening mee dat er een langere opzegtermijn is als jouw contractstermijn nog niet is verstreken.

Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Ik heb een opzegging doorgegeven, maar ik wil deze bij nader inzien annuleren. Hoe doe ik dit?

A:

Wanneer je jouw lopende opzegging toch wilt annuleren en besluit om bij Tele te blijven, kun je telefonisch contact met ons via 020- 754 4444 opnemen. We zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur bereikbaar.

Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Ik heb recent een abonnement besteld, of mijn bestaande abonnement verlengd. Hoe kan ik mijn bestelling nog annuleren?

A:

Wanneer je bij ons een overeenkomst hebt afgesloten dan heb je nog zeven werkdagen bedenktijd na ontvangst van de welkomstbrief. In deze periode kun je het abonnement kosteloos opzeggen. Je kunt jouw bestelling telefonisch annuleren. Dit kun je doen door te bellen met 020- 754 4444, kies hier eerst de productgroep en vervolgens voor optie drie: opzeggen of verlengen. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Ik wil graag het abonnement opzeggen in verband met een sterfgeval. Hoe kan ik dit doen?

A:

Graag willen wij je condoleren met het verlies van een dierbare. Om er voor te zorgen dat wij het contract zo snel mogelijk kunnen stopzetten ontvangen wij graag een document, bijvoorbeeld een rouwkaart, waarin dit wordt bevestigd. Je kunt dit sturen naar ons postadres:

Tele2 Nederland
Postbus 289
2400 AG Alphen aan den Rijn

Let op: doe bij jouw brief altijd een kopie van een geldig legitimatiebewijs.

Mocht je nog vragen hebben betreffende openstaande facturen dan kun je altijd bellen met onze klantenservice via 020- 754 4444. We zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur bereikbaar. 

Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee
Is jouw vraag beantwoord?
Ja
Nee
Tele2 schrijft een bericht...
Virtuele assistent

Gebruik de virtuele assistent hierboven, als je nog meer vragen hebt of er niet uit komt.