Klantenservice Mobiel

Abonnement opzeggen


Je wilt je Tele2 mobiel abonnement opzeggen? Jammer! We zien je graag als klant en doen je daarom graag een nieuw aanbod. Hebben we je toch niet kunnen overtuigen? Je kunt het makkelijkst en het snelst telefonisch opzeggen. Natuurlijk kan dat ook online.
Telefonisch opzeggen

Wil je direct opzeggen of ben je benieuwd naar de nieuwe aanbieding die wij je kunnen doen? Bel ons op 020-754 4465. Kies de optie ‘Mobiel abonnement’. We helpen je direct verder.

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 20:00 uur.
Zaterdag tussen 9:00 en 18:00 uur.

Online opzeggen

Regel gemakkelijk je opzegging online. Vul via onderstaande button het opzegformulier in. We nemen je opzegging zo snel mogelijk in behandeling. Let op: Je opzegging is pas succesvol ingestuurd wanneer je een bevestiging van ons hebt ontvangen.

Online opzeggen

Wat te doen in
het geval van..

Overstappen naar een nieuwe provider

Jammer dat je bij ons weggaat, maar bedankt voor onze tijd samen. Als je overstapt, betekent het dat we geen informatie hebben over je nieuwe abonnement. We kunnen je bijvoorbeeld niet vertellen wanneer je nieuwe provider je nummer overneemt. Neem contact met hen op voor vragen over je abonnement of nummerbehoud. Misschien zien we je in de toekomst weer, daar kijken we naar uit.

Een verhuizing naar het buitenland

Verhuis je binnenkort naar het buitenland en wil je daarom je abonnement stopzetten? En zit je nog binnen contract? Stuur een kopie van het verhuisbewijs naar: Tele2 Nederland, O.v.v. Annuleren lidmaatschap, Postbus 289, 2400 AG, Alphen aan den Rijn. Wij zorgen ervoor dat alles binnen 30 dagen netjes wordt geregeld.

Een overlijden

Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw dierbare. Het opzeggen van een abonnement na het overlijden van een contractant is simpel en snel geregeld via onze klantenservice. Je kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 20:00 uur en op zaterdag tussen 09:00 en 18:00 uur op het nummer: 020-754 4444.

De voordelen van Tele2
nog even op een rijtje

  • Aantrekkelijke aanbiedingen bij verlenging van je abonnement
    Toch nieuwsgierig geworden? Bekijk dan jouw persoonlijke aanbieding op onze Verlengpagina.
  • Elke maand gratis je bundel aan kunnen passen
    Gebruik je jouw mobiel meer of juist minder dan je vooraf had verwacht? Betaal nooit te veel en verhoog of verlaag ieder maand gratis je bel- of internetbundel!
  • Maandelijks opzegbaar Sim Only contract
    Bij ons krijg je de keuze tussen een 2 jarig Sim Only abonnement of een maandelijks opzegbaar Sim Only abonnement!
Verleng je abonnement
Veelgestelde vragen:
Waar vind ik informatie als ik naar een andere provider ga en mijn telefoonnummer meeneem?

Je stapt over naar een andere provider. Dat betekent dat wij geen inzicht meer hebben in alle gegevens. Neem daarom contact op met je nieuwe provider als je vragen hebt over je nieuwe abonnement of over nummerbehoud.

Wat is de einddatum van mijn abonnement?

Je kunt de einddatum van jouw contract vinden via MijnTele2. Maar we informeren jou ook graag over de einddatum van jouw abonnement. Je kunt ons hierover bellen op het telefoonnummer 020-754 4465.

Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?

Standaard is de opzegtermijn van een abonnement een maand. Wanneer de contractstermijn van jouw abonnement is afgelopen, kun je dagelijks je abonnement opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Deze maand gaat in op de dag dat we de opzegging ontvangen. Houd er rekening mee dat er een langere opzegtermijn is als jouw contractstermijn nog niet is verstreken. Wil je hier meer informatie over, dan kun je altijd even bellen naar 020-754 4465.

Wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen?

Voor maandelijks opzegbare abonnementen en abonnementen met een looptijd van 24 maanden gelden verschillende regels.

Maandelijks opzegbaar
Je kunt altijd opzeggen. Deze verandering wordt de eerstvolgende maand doorgevoerd. De minimale looptijd van het abonnement is 1 maand.
Heb je een maandelijks opzegbaar abonnement met toestel? Dan moet je het restbedrag van het toestelkrediet in een keer aflossen. Dit gebeurt standaard op de eerstvolgende factuur. Bel met onze klantenservice, hier kunnen ze uitleggen welke consequenties er zijn.

Abonnement met bepaalde looptijd
Je kunt je abonnement altijd opzeggen, maar deze verandering wordt pas aan het einde van je contractduur doorgevoerd. De opzegtermijn is een maand.

Kan ik mijn abonnement eerder opzeggen dan de officiële einddatum?

Ja dat kan. Je betaalt dan wel het bedrag voor de resterende maanden, tot het einde van je abonnement, in één keer.

Ik heb opgezegd. Hoe kan ik dit toch annuleren?

Wanneer je jouw lopende opzegging toch wilt annuleren en besluit om bij Tele2 te blijven, kun je contact met ons opnemen. Ga naar onze contactpagina om te zien hoe je ons kunt bereiken. We helpen je dan graag verder!

Kan ik mijn abonnement opzeggen per brief of e-mail?

Het is niet mogelijk om ons een e-mail te sturen om je abonnement te beëindigen. Je kunt je abonnement wel per brief opzeggen:

Tele2 Nederland B.V.
Postbus 289
2400 AG Alphen aan den Rijn

Let op: Vermeld je klantgegevens bij het sturen van een brief.

Ontvang ik een bevestiging van mijn opzegging?

Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je opzegging.

Ik heb een abonnement besteld / verlengd. Hoe ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer je bij ons een overeenkomst hebt afgesloten dan heb je nog 14 dagen bedenktijd na ontvangst van de welkomstbrief. In deze periode kun je het abonnement kosteloos opzeggen. Je kunt jouw bestelling telefonisch annuleren. Ga naar onze contactpagina voor ons telefoonnummer en de openingstijden.

Hoe kan ik een abonnement opzeggen bij een sterfgeval?

Allereerst gecondoleerd met het verlies van een dierbare. Het opzeggen van een abonnement na het overlijden van een dierbare is snel geregeld via onze klantenservice. Je kunt ons bellen van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur op het telefoonnummer: 020 754 4444.

Hoe kan ik mijn prepaid nummer meenemen naar een andere provider?

Met prepaid hoef je het telefoonnumer dat je wilt houden niet op te zeggen. Je hoeft alleen bij je nieuwe provider aan te geven dat je je telefoonnummer wilt houden.