Klantenservice Mobiel

Abonnement opzeggen


We vinden het natuurlijk erg jammer wanneer je je abonnement wilt opzeggen. Daarom horen we graag van je waarom je wilt opzeggen en of wij nog iets voor je kunnen betekenen.
We horen graag hoe wij je als klant kunnen behouden.

Bel voor een persoonlijk advies naar 020- 754 4444.

Hoe kan ik mijn abonnement beëindigen?
Opzeggen doe je door te bellen met onze klantenservice: 020 754 4444 (lokaal tarief). We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 9.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur. Je kunt ook opzeggen op onze website: https://www.tele2.nl/opzeggen of via MijnTele2.

Let op: Zeg je op na de einddatum van je abonnement met telefoon, dan geldt er een opzegtermijn van 1 maand.

Wil je je abonnement met telefoon laten stoppen op de dag dat je contract afloopt?
Zeg dan minstens 1 maand van tevoren je abonnement op. Als je een abonnement hebt met telefoon, dan maak je de afgesproken contractduur vol. Als je je abonnement met telefoon opzegt vóór de einddatum, betaal je – in 1 keer – de kosten voor het abonnement en de telefoon voor de maanden dat het contract nog loopt.

Heb je een Sim Only?
Als je een Sim Only hebt, kun je iedere maand opzeggen. Let op: Indien je nog een Sim Only abonnement met een 24 maanden contract hebt, kun je pas opzeggen nadat de contractsperiode afgelopen is. In MijnTele2 vind je de einddatum van je contract. Wil je toch eerder opzeggen, dan betaal je in 1 keer de kosten van het abonnement voor de maanden dat het contract nog loopt.

Veelgestelde vragen:
Hoe kan ik mijn abonnement beëindigen?

Opzeggingen kun je telefonisch doorgeven. Bel hiervoor met: 020- 754 4444 (kies eerst de productgroep en vervolgens optie 3: verlengen of opzeggen). Wij zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur. Zondag zijn wij gesloten.

Wat is de einddatum van mijn abonnement?

Je kunt de einddatum van jouw contract vinden via MijnTele2.  Maar we informeren jou ook graag over de einddatum van jouw abonnement. Ga naar onze contactpagina om te zien hoe je contact met ons op kunt nemen.

Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?

Standaard is de opzegtermijn van een abonnement een maand. Wanneer de contractstermijn van jouw abonnement is afgelopen, kun je dagelijks je abonnement opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Deze maand gaat in op de dag dat we de opzegging ontvangen. Houd er rekening mee dat er een langere opzegtermijn is als jouw contractstermijn nog niet is verstreken.

Ik heb een opzegging doorgegeven, maar ik wil deze bij nader inzien annuleren. Hoe doe ik dit?

Wanneer je jouw lopende opzegging toch wilt annuleren en besluit om bij Tele2 te blijven, kun je contact met ons opnemen. Ga naar onze contactpagina om te zien hoe je ons kunt bereiken. We helpen je dan graag verder!

Ik heb recent een abonnement besteld, of mijn bestaande abonnement verlengd. Hoe kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Wanneer je bij ons een overeenkomst hebt afgesloten dan heb je nog 14 dagen bedenktijd na ontvangst van de welkomstbrief. In deze periode kun je het abonnement kosteloos opzeggen. Je kunt jouw bestelling telefonisch annuleren. Ga naar onze contactpagina voor ons telefoonnummer en de openingstijden.

Ik wil het abonnement opzeggen in verband met een sterfgeval. Hoe kan ik dit doen?

Graag willen wij je condoleren met het verlies van een dierbare.
Om er voor te zorgen dat wij het contract zo snel mogelijk kunnen stopzetten ontvangen wij graag een document, bijvoorbeeld een rouwkaart, waarin dit wordt bevestigd. Je kunt dit sturen naar ons postadres of neem telefonisch contact op met onze klantenservice. 020- 754 4444. We zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur bereikbaar.

Tele2 Nederland
Postbus 289
2400 AG Alphen aan den Rijn

Let op: doe bij jouw brief altijd een kopie van een geldig legitimatiebewijs.

Mocht je nog vragen hebben betreffende openstaande facturen dan kun je altijd bellen met onze klantenservice via 020- 754 4444. We zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur bereikbaar en op zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur. Zondag zijn wij gesloten.

Ik heb een prepaid abonnement en wil mijn nummer meenemen naar een andere provider?

In dat geval hoef je niet op te zeggen, maar alleen bij je nieuwe provider aan te geven dat je je nummer wilt behouden.