Klantenservice Mobiel

Denk je aan overstappen?


Wij zijn blij met jou als klant en willen je het liefst bij ons houden. Maar natuurlijk helpen we je als je erover denkt een andere keuze te maken.

Vertel het ons

Weet je zeker dat je iets anders wilt? Misschien wil je een andere internetbundel? Heb je ergens anders een leukere telefoon gezien? Of een fijner prijsje? Of heb je gewoon een beetje bindingsangst? We willen het er graag met je over hebben.

Bel ons op: 020-754 44 65 (normaal tarief)

We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur – 20.00 uur. Op zaterdag is dit tussen 09.00 uur en 18.00 uur.

Bedenk voordat je ons verlaat, dat:
  • Je niet opnieuw aansluitkosten betaalt
  • Je een maandelijks opzegbaar abonnement kunt kiezen
  • Je je bundel onbeperkt kunt verhogen. En dat je dan ook altijd terug kunt naar je instapbundel
Overtuigd? Verleng je abonnement
Je verhuist naar het buitenland

Verhuis je binnenkort naar het buitenland en wil je daarom je abonnement stopzetten? En zit je nog binnen contract? Stuur een kopie van je verhuisbewijs naar: Tele2 Nederland, o.v.v. Annuleren lidmaatschap, Postbus 289, 2400 AG, Alphen aan den Rijn. En wij regelen alles netjes binnen 30 dagen.

Je stapt over naar een andere provider

Jammer dat je bij ons weggaat, maar natuurlijk zorgen we er graag voor dat alles goed verloopt. Wil je je huidige nummer behouden? Je nieuwe provider kan je daarmee helpen. En als je heimwee krijgt naar Tele2, dan kom je toch gewoon weer terug!.

Opzeggen bij overlijden

Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw dierbare. Het opzeggen van een abonnement na een overlijden regel je snel online via ons webformulier.

Veelgestelde vragen:
Waar vind ik informatie als ik naar een andere provider ga en mijn telefoonnummer meeneem?

Je stapt over naar een andere provider. Dat betekent dat wij geen inzicht meer hebben in alle gegevens. Neem daarom contact op met je nieuwe provider als je vragen hebt over je nieuwe abonnement of over nummerbehoud.

Wat is de einddatum van mijn abonnement?

Je kunt de einddatum van jouw contract vinden via MijnTele2. Maar we informeren jou ook graag over de einddatum van jouw abonnement. Je kunt ons hierover bellen op het telefoonnummer 020-754 4465.

Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?

Standaard is de opzegtermijn van een abonnement een maand. Wanneer de contractstermijn van jouw abonnement is afgelopen, kun je dagelijks je abonnement opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Deze maand gaat in op de dag dat we de opzegging ontvangen. Houd er rekening mee dat er een langere opzegtermijn is als jouw contractstermijn nog niet is verstreken. Wil je hier meer informatie over, dan kun je altijd even bellen naar 020-754 4465.

Wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen?

Voor maandelijks opzegbare abonnementen en abonnementen met een looptijd van 24 maanden gelden verschillende regels.

Maandelijks opzegbaar

Je kunt altijd opzeggen. Deze verandering wordt de eerstvolgende maand doorgevoerd. De minimale looptijd van het abonnement is 1 maand.
Heb je een maandelijks opzegbaar abonnement met toestel? Dan moet je het restbedrag van het toestelkrediet in een keer aflossen. Dit gebeurt standaard op de eerstvolgende factuur. Bel met onze klantenservice, hier kunnen ze uitleggen welke consequenties er zijn.

Abonnement met bepaalde looptijd

Je kunt je abonnement altijd opzeggen, maar deze verandering wordt pas aan het einde van je contractduur doorgevoerd. De opzegtermijn is een maand.

Kan ik mijn abonnement eerder opzeggen dan de officiële einddatum?

Ja dat kan. Je betaalt dan wel het bedrag voor de resterende maanden, tot het einde van je abonnement, in één keer.

Hoe kan ik verder nog opzeggen?

Schriftelijk

Je kunt je abonnement per brief opzeggen:

Tele2 Nederland B.V.
Postbus 289
2400 AG Alphen aan den Rijn

Let op: Vermeld je klantgegevens bij het sturen van een brief.

E-mail

Het is niet mogelijk om ons een e-mail te sturen om je abonnement te beëindigen.

Online

Wil je online opzeggen? Vul daarvoor het opzegformulier in.

Voor Mobiel klik hier. En voor Thuis klik hier.

Ontvang ik een bevestiging van mijn opzegging?

Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je opzegging.

Ik heb opgezegd. Hoe kan ik dit toch annuleren?

Wanneer je jouw lopende opzegging toch wilt annuleren en besluit om bij Tele2 te blijven, kun je contact met ons opnemen. Ga naar onze contactpagina om te zien hoe je ons kunt bereiken. We helpen je dan graag verder!

Ik heb een abonnement besteld / verlengd. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer je bij ons een overeenkomst hebt afgesloten dan heb je nog 14 dagen bedenktijd na ontvangst van de welkomstbrief. In deze periode kun je het abonnement kosteloos opzeggen. Je kunt jouw bestelling telefonisch annuleren. Ga naar onze contactpagina voor ons telefoonnummer en de openingstijden.

Hoe kan ik een abonnement opzeggen bij een sterfgeval?

Allereerst gecondoleerd met het verlies van een dierbare. Het opzeggen van een abonnement na het overlijden van een dierbare is snel geregeld via ons online webformulier.

Hoe kan ik mijn prepaid nummer meenemen naar een andere provider?

Met prepaid hoef je het telefoonnumer dat je wilt houden niet op te zeggen. Je hoeft alleen bij je nieuwe provider aan te geven dat je je telefoonnummer wilt houden.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

MijnTele2 app
Vraag het de chatbot

Heb je een vraag? Stel deze dan aan onze superslimme, zelflerende chat-robot. Dit is jouw virtuele redder in nood.
Heb je de app nog niet? Download hem dan meteen!