Klantenservice Mobiel

Abonnement opzeggen


Je wilt je Tele2 mobiel abonnement opzeggen? Jammer! We zien je graag als klant en willen je daarom een mooi nieuw aanbod doen. Toch je Tele2 mobiel opzeggen? Dan respecteren wij dat. Wij kunnen je opzegging alleen telefonisch voor je in orde maken. Bel ons op of geef hieronder aan op welk moment wij jou (kosteloos) terug mogen bellen.
Laat ons je terugbellen

Vraag simpel je opzegging aan door hieronder je naam, telefoonnummer en gewenste terugbelmoment door te geven. We bellen je vervolgens geheel kosteloos terug om alles telefonisch af te handelen. Let op: dit zal gebeuren met een afgeschermd nummer.

Ja, bel mij terug
Of bel zelf met ons

Wil je direct opzeggen of ben je benieuwd naar de nieuwe aanbieding die wij je kunnen doen? Bel met ons op 020-7544465. Kies de optie mobiel abonnement opzeggen. We helpen je direct verder.

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 20:00
Zaterdag tussen 9:00 en 18:00

Wat te doen in
het geval van..

Een overlijden

Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw dierbare. Het opzeggen van een abonnement na het overlijden van een contractant is simpel en snel geregeld via onze klantenservice. Je kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 20:00 uur en op zaterdag tussen 09:00 en 18:00 uur op het nummer: 020 754 4465.

Een verhuizing naar het buitenland

Verhuis je binnenkort naar het buitenland en wil je daarom je abonnement stopzetten? En zit je nog binnen contract? Stuur een kopie van het verhuisbewijs naar: Tele2 Nederland, O.v.v. Annuleren lidmaatschap, Postbus 289, 2400 AG, Alphen aan den Rijn. Wij zorgen ervoor dat alles binnen 30 dagen netjes wordt geregeld.

De voordelen van Tele2
nog even op een rijtje

  • Aantrekkelijke aanbiedingen bij verlenging van je abonnement
    Toch nieuwsgierig geworden? Bekijk dan jouw persoonlijke aanbieding op onze Verlengpagina.
  • Elke maand gratis je bundel aan kunnen passen
    Gebruik je jouw mobiel meer of juist minder dan je vooraf had verwacht? Betaal nooit te veel en verhoog of verlaag ieder maand gratis je bel- of internetbundel!
  • Maandelijks opzegbaar Sim Only contract
    Bij ons krijg je de keuze tussen een 2 jarig Sim Only abonnement of een maandelijks opzegbaar Sim Only abonnement!
Mobiel abonnement
Veelgestelde vragen:
Wat is de einddatum van mijn abonnement?

Je kunt de einddatum van jouw contract vinden via MijnTele2.  Maar we informeren jou ook graag over de einddatum van jouw abonnement. Je kunt ons hierover bellen op het telefoonnummer 020-7544465.

Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?

Standaard is de opzegtermijn van een abonnement een maand. Wanneer de contractstermijn van jouw abonnement is afgelopen, kun je dagelijks je abonnement opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Deze maand gaat in op de dag dat we de opzegging ontvangen. Houd er rekening mee dat er een langere opzegtermijn is als jouw contractstermijn nog niet is verstreken. Wil je hier meer informatie over, dan kun je altijd even bellen naar 020-7544465.

Wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen?

Voor maandelijks opzegbare abonnementen en abonnementen met een looptijd van 24 maanden gelden verschillende regels.

Maandelijks opzegbaar
Je kunt altijd opzeggen. Deze verandering wordt de eerstvolgende maand doorgevoerd. De minimale looptijd van het abonnement is 1 maand.
Heb je een maandelijks opzegbaar abonnement met toestel? Dan moet je het restbedrag van het toestelkrediet in een keer aflossen. Dit gebeurt standaard op de eerstvolgende factuur. Bel met onze klantenservice, hier kunnen ze uitleggen welke consequenties er zijn.

Abonnement met bepaalde looptijd
Je kunt je abonnement altijd opzeggen, maar deze verandering wordt pas aan het einde van je contractduur doorgevoerd. De opzegtermijn is een maand.

Ik heb een opzegging doorgegeven, maar ik wil deze bij nader inzien annuleren. Hoe doe ik dit?

Wanneer je jouw lopende opzegging toch wilt annuleren en besluit om bij Tele2 te blijven, kun je contact met ons opnemen. Ga naar onze contactpagina om te zien hoe je ons kunt bereiken. We helpen je dan graag verder!

Kan ik mijn abonnement opzeggen per brief of e-mail?

Je kunt je abonnement alleen telefonisch opzeggen. Het is dus niet mogelijk om ons een brief/e-mail te sturen om je abonnement te beëindigen.

Ontvang ik een bevestiging van mijn opzegging?

Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je opzegging.

Ik heb recent een abonnement besteld, of mijn bestaande abonnement verlengd. Hoe kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Wanneer je bij ons een overeenkomst hebt afgesloten dan heb je nog 14 dagen bedenktijd na ontvangst van de welkomstbrief. In deze periode kun je het abonnement kosteloos opzeggen. Je kunt jouw bestelling telefonisch annuleren. Ga naar onze contactpagina voor ons telefoonnummer en de openingstijden.

Ik wil het abonnement opzeggen in verband met een sterfgeval. Hoe kan ik dit doen?

Graag willen wij je condoleren met het verlies van een dierbare. Het opzeggen van een abonnement na het overlijden van een dierbare is snel geregeld via onze klantenservice. Je kunt ons bellen van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur op het telefoonnummer: 020 754 4465

Ik heb een prepaid abonnement en wil mijn nummer meenemen naar een andere provider. Moet ik dan bij Tele2 opzeggen?

In dat geval hoef je niet op te zeggen, maar alleen bij je nieuwe provider aan te geven dat je je nummer wilt behouden.