Klantenservice Mobiel

Abonnement aanpassen

Kom je elke maand MB’s of belminuten tekort? Of heb je vaak tijdelijk meer MB’s nodig? Je kunt dan extra bundels kopen of juist gemakkelijk je abonnement aanpassen in MijnTele2. De einddatum van je contract verandert niet. Bevalt de verhoging naar een grotere bundel of je verlaging niet? Dan kun je altijd wanneer je wilt weer terug naar je huidige bundel.

Pas je abonnement aan in MijnTele2
  • Login in MijnTele2
  • Je ziet je huidig verbruik staan
  • Klik op de knop ‘Bundel verhogen/verlagen’
  • Kies hier de bundel die bij jou past. Daar vind je ook de prijzen voor de verschillende bundels

Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je wijziging van je bundel. Daarnaast zie je dit terug in MijnTele2.

Ga naar MijnTele2

Lukt dit niet of kun je niet inloggen? Neem dan even contact met ons op.

Je abonnement aanpassen

Je kunt op elk moment je bundels verhogen. Binnen je contractsperiode kun je ook verlagen, maar niet lager dan je originele bundel. Goed om te weten is dat een verlaging de eerstvolgendemaand ingaat en een verhoging direct.

Wijzigen naar Sim Only of Abonnement met telefoon

Heb je nu een Sim Only en wil je dit graag aanpassen naar een abonnement met telefoon of juist andersom? Dit zien wij als een verlenging. Een verlenging kan:

  • Vanaf vier maanden voor het einde van je huidige abonnement
  • Wanneer je minimaal 4 maanden klant bent bij ons
  • Wanneer je 2 facturen betaald hebt, zonder stornering
Veelgestelde vragen:
Ik ga naar het buitenland. Kan ik mijn abonnement tijdelijk uitzetten, bevriezen of pauzeren tijdens mijn contract?

Nee, dat kan niet.

Kan ik mijn abonnement verlengen?

Je kunt je abonnement verlengen vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract. Dit kun je online doen of door gratis te bellen naar 0800-2180.

Ik wil mijn abonnement opzeggen. Hoe doe ik dat?

Wat jammer dat je je abonnement wilt opzeggen. Kijk hier op welke manieren je dit kunt regelen.

Kan ik mijn bundels aanpassen in de MijnTele2 app?

Nee dit kan alleen in de webversie van MijnTele2.

Verandert mijn telefoonnummer als ik mijn bundel aanpas?

Nee je behoudt je telefoonnummer als je je abonnement aanpast.

Mijn databundel is op. Hoe kan ik een extra bundel aanvragen?

Je kunt heel gemakkelijk een extra databundel aanvragen. Hier staat precies uitgelegd hoe je dat kunt doen.

Wanneer gaat de wijziging van mijn bundel in?

Wanneer je je bundel verhoogt (meer belminuten of meer data) dan gaat deze wijziging direct in, Je kunt meteen gebruik maken van je nieuwe tegoed. Je ziet de verhoging met de bijbehorende prijs terug op je volgende factuur.

Wanneer je je bundel verlaagt, gaat dit in zodra je een nieuwe bundelperiode ingaat. Dit is dus een keer per maand.

Is onbeperkt bellen/sms’en ook echt onbeperkt?

Ja, dat is echt onbeperkt mits je gebruik redelijk is. Check hiervoor onze Fair Use Policy.
Er kunnen extra gebruikskosten in rekening worden gebracht voor:

  • Bellen/sms’en naar landen buiten Nederland
  • Bellen/sms’en in of vanuit het buitenland
  • Het servicetarief van betaalde servicenummers (bv. 090x-nummers)

Wat bellen naar een servicenummer kost, verschilt per nummer: deze servicekosten hoor je aan het begin van het gesprek. De kosten voor bellen vanuit en naar het buitenland vind je op onze website.

Bekijk alle kosten die buiten je bundel vallen hier.

Kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?

Er zijn een aantal dingen die je kunt veranderen. Je kunt het e-mailadres, rekeningnummer en adres aanpassen in de MijnTele2 omgeving. De naam van de contractant kan niet veranderd worden.