Klantenservice Mobiel

Abonnement aanpassen

Let je elke maand weer op of je nog genoeg MB’s of belminuten hebt? Wordt je snelheid elke maand verminderd omdat je bundel op is of bestel je geregeld extra bundels? Dan kun je het beste je bundel aanpassen. Dit kun je makkelijk via MijnTele2 aanvragen. Bevalt de grotere bundel toch niet? Dan kun je altijd weer terug naar je huidige bundel.

Hoe kan je jouw bundel wijzigen?

Veranderingen voer je gemakkelijk zelf door in MijnTele2 web:

  • Login in MijnTele2
  • Je ziet je huidig verbruik staan.
  • Klik op de knop ‘Bundel verhogen/verlagen’.
  • Kies hier de bundel die bij jou past. Daar vind je ook de prijzen voor de verschillende bundels.

Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je wijziging van je bundel. Daarnaast zie je dit terug in MijnTele2.

MijnTele2

Lukt dit niet of kun je niet inloggen? Neem dan even contact op met de klantenservice. Ga naar onze contactpagina voor alle contactmogelijkheden.

Wanneer kan ik mijn abonnement aanpassen?

Ja, je kunt op elk moment en zo vaak je wilt de bundels aanpassen. Maar voor Sim Only en abonnementen met telefoon gelden verschillende regels voor wanneer je wijziging ingaat en wat je kunt kunt wijzigen. In het tabel hieronder worden de verschillen getoond.

Verlagen ⇓ Verhogen ⇑
Sim Only Je kunt altijd verlagen. Dit gaat de eerstvolgende maand in. Je kunt altijd verhogen. Dit gaat direct in.
Telefoon  Je kunt je abonnement verlagen, maar niet lager dan je originele bundel. Dit gaat de eerstvolgende maand in. Je kunt altijd verhogen. Dit gaat direct in.

Bevalt de verhoging of de verlaging niet? Dan kun je altijd weer terug naar je originele bundels. Dit kun je op elk moment van de maand aanvragen.

Einddatum contract

Als je je bundel(s) aanpast, verandert de einddatum van je contract niet. Als je je abonnement verlengt, is dit wel het geval.

Wijzigen naar Sim Only of Abonnement met toestel

Heb je nu een Sim Only en wil je dit graag aanpassen naar een abonnement met toestel of juist andersom? Dit zien wij als een verlenging. Een verlenging kan vanaf vier maanden voor het einde van je huidige abonnement. Lees hier meer over verlengen.

Veelgestelde vragen:
Ik ga naar het buitenland. Kan ik mijn abonnement tijdelijk uitzetten, bevriezen of pauzeren tijdens mijn contract?

Nee, dat kan niet.

Kan ik mijn abonnement verlengen?

Je kunt je abonnement verlengen vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract. Dit kun je online doen of door gratis te bellen naar 0800-2180.

Ik wil mijn abonnement opzeggen. Hoe doe ik dat?

Wat jammer dat je je abonnement wilt opzeggen. Kijk hier op welke manieren je dit kunt regelen.

Kan ik mijn bundels aanpassen in de MijnTele2 app?

Nee dit kan alleen in de webversie van MijnTele2.

Verandert mijn telefoonnummer als ik mijn bundel aanpas?

Nee je behoudt je telefoonnummer als je je abonnement aanpast.

Mijn databundel is op. Hoe kan ik een extra bundel aanvragen?

Je kunt heel gemakkelijk een extra databundel aanvragen. Hier staat precies uitgelegd hoe je dat kunt doen.

Wanneer gaat de wijziging van mijn bundel in?

Wanneer je je bundel verhoogt (meer belminuten of meer data) dan gaat deze wijziging direct in, Je kunt meteen gebruik maken van je nieuwe tegoed. Je ziet de verhoging met de bijbehorende prijs terug op je volgende factuur.

Wanneer je je bundel verlaagt, gaat dit in zodra je een nieuwe bundelperiode ingaat. Dit is dus een keer per maand.

Is onbeperkt bellen/sms’en ook echt onbeperkt?

Ja, dat is echt onbeperkt mits je gebruik redelijk is. Check hiervoor onze Fair Use Policy.
Er kunnen extra gebruikskosten in rekening worden gebracht voor:

  • Bellen/sms’en naar landen buiten Nederland
  • Bellen/sms’en in of vanuit het buitenland
  • Het servicetarief van betaalde servicenummers (bv. 090x-nummers)

Wat bellen naar een servicenummer kost, verschilt per nummer: deze servicekosten hoor je aan het begin van het gesprek. De kosten voor bellen vanuit en naar het buitenland vind je op onze website.

Bekijk alle kosten die buiten je bundel vallen hier.

Kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?

Er zijn een aantal dingen die je kunt veranderen. Je kunt het e-mailadres, rekeningnummer en adres aanpassen in de MijnTele2 omgeving. De naam van de contractant kan niet veranderd worden.