MijnTele2

MijnTele2 omgeving en de MijnTele2 app Makkelijk online alles zelf regelen

Extra bundels fixen? Belinstellingen wijzigen? Je gegevens checken en veranderen? Dat doe je zelf makkelijk via de MijnTele2 omgeving of in de MijnTele2 app. Zodra je een mail hebt ontvangen met een activatielink en een sms met een activatiecode kun je jouw account activeren via MijnTele2.

MijnTele2 app

MijnTele2 app

De MijnTele2 app is de plek voor al je Tele2 zaken. Je past je persoonlijke gegevens veilig en snel aan. Verder kun je er je verbruik checken, je abonnement beheren, bundels veranderen, je factuur bekijken, oftewel... alles wat belangrijk is voor je abonnement!

Het gebruik van de app is gratis en kost je geen data. Het enige wat je nodig hebt is een MijnTele2 account om mee in te loggen. Meteen downloaden en installeren dus die app!

 

 

Waar wacht je op?
Download 'm nu!
MijnTele2 app

Wat kun je met de MijnTele2 App?

  • Altijd en overal je verbruik checken
  • Je bundels makkelijk aanpassen
  • Facturen tot 6 maanden terug bekijken
  • In het buitenland een Verre Landen Bundel kopen, waarmee je goedkoop mobiel kunt internetten
  • Toegang tot Toestelhulp, voor vragen over je toestel
  • Je abonnement maandelijks bijstellen of je GB/MB's direct aanvullen
  • Superslimme chatbot die al je vragen beantwoordt
  • Meepraten met de Tele2 Community
  • Meerdere accounts toevoegen en beheren
  • Je persoonlijke gegevens (adres, bankrekeningnummer) wijzigen

Veelgestelde vragen

  • Hoe activeer ik mijn account voor MijnTele2?

    Als je van ons de mail hebt ontvangen met de activatielink en een sms met een activatiecode kun je jouw account activeren door in te loggen op MijnTele2.

  • Hoe kan ik in de MijnTele2 app een account toevoegen of verwijderen?

    Een account toevoegen of verwijderen is zo gebeurd. Je voegt een account op deze manier toe:

    • Open de app en log in
    • Druk op 'Meer'
    • Druk bovenin op 'Wissel van gebruiker'
    • Druk op 'Account toevoegen'
    • Log in
    • Voila, je hebt een account toegevoegd!

    Een account verwijderen doe je als volgt:

    • Open de app en log in met het account dat je wilt verwijderen
    • Druk op 'Meer'
    • Druk op 'App instellingen'
    • Scroll naar beneden en druk op 'Account verwijderen'
    • Klus geklaard!
  • Hoe verander ik mijn wachtwoord voor MijnTele2?

    Dit regel je gemakkelijk in de MijnTele2 omgeving bij 'Gebruikersnaam en wachtwoord'. Hier kun je je wachtwoord veranderen. Vul eerst je huidige wachtwoord in en daarna twee keer je nieuwe wachtwoord. Zorg je er wel voor dat 'ie lastig te raden is? Gebruik onder andere hoofdletters, getallen en leestekens. Zo is je nieuwe wachtwoord ijzersterk!

  • Mijn account voor MijnTele2 is geblokkeerd, wat kan ik doen?

    Lukt het inloggen niet? Dat kan een paar redenen hebben:

    • Misschien heb je een typfout gemaakt. Check bij het kopiëren van je gebruikersnaam en wachtwoord of je niet per ongeluk een spatie meekopieert.
    • Je inloggegevens zijn hoofdlettergevoelig. Check of dit de reden is.
    • Heb je laatst je wachtwoord veranderd? Misschien vult je browser nog automatisch je vorige wachtwoord in. Voer je nieuwe inloggegevens handmatig in.

    Ligt het daar allemaal niet aan en krijg je nog steeds geen toegang tot je account? Dan kun je je inloggegevens opnieuw opvragen. Zo heb je snel weer toegang tot je MijnTele2 account!

  • Hoe kan ik een account voor MijnTele2 verwijderen?

    Dat fix je in een paar stappen:

    • Open de app en log in met het account dat je wilt verwijderen
    • Druk op 'Meer'
    • Druk op 'App instellingen'
    • Scroll naar beneden en druk op 'Account verwijderen'

    Het account is nu verwijderd.

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.
Wil je liever mailen. Gebruik dan ons contactformulier.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel al je vragen aan onze superslimme chatbot! Altijd bereikbaar en supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 18:00
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Meer over MijnTele2