Actuele storingen

Nederlands:

Momenteel ervaren wij een storing in de region Utrecht

English:

We are currently experiencing a outage in the region Utrecht

Storing
Storing
Status
Status
Product/Dienst
Product/Dienst
Omschrijving
Omschrijving
Regio
Regio
Datum
Datum
Begintijd
Begintijd
Volgende update
Volgende update
Eindtijd
Eindtijd
C02503442
Storing
De derde partij Stedin is momenteel bezig met dienst herstel
Status
Ethernet, vaste telefonie en VPN
Product/Dienst
Onderbroken
Omschrijving
Utrecht
Regio
02-21-2018
Datum
14:54
Begintijd
19:00
Volgende update
Eindtijd
Storing
Status
Product/Dienst
Omschrijving
Regio
Datum
Begintijd
Volgende update
Eindtijd
Outage
Outage
Status
Status
Product/Service
Product/Service
Description
Description
Region
Region
Date
Date
Start time
Start time
Next Update
Next Update
End time
End time
C02503442
Outage
The third party Stedin is performing service restoring actions.
Status
Ethernet, fixed voice and VPN services
Product/Service
interrupted
Description
Utrecht
Region
02-21-2018
Date
14:54
Start time
19:00
Next Update
End time
Outage
Status
Product/Service
Description
Region
Date
Start time
Next Update
End time
Storing melden?

Heeft u een probleem met u dienst en staat deze niet tussen de vermelde storingen? U kunt u storing melden via uw eigen Mijn Tele2 omgeving. Klik hier om direct naar Mijn Tele2 te gaan, of hier om een account aan te vragen indien u deze nog niet heeft.

Tele2 staat voor u klaar. Wilt u een storing of probleem persoonlijk melden, dan helpen wij u graag verder bij onze klantenservice.

Geen netwerk?

Heeft u een probleem met het netwerk en staat deze niet vermeld tussen de actuele storingen? Dan kan het zijn dat uw simkaart niet goed verbonden is met het netwerk. Dat kunt u eenvoudig testen. Wilt u proberen het netwerk handmatig te veranderen naar een ander netwerk, en vervolgens weer op het Tele2 netwerk te plaatsen? Het kan ook helpen om uw telefoon even aan en uit te zetten. Deze beide opties zorgen ervoor dat uw telefoon weer opnieuw verbinding maakt.. Dit kan al vaak helpen.

Weinig bereik?
Heeft u last van weinig bereik? Kijk dan op onze dekkingskaart. Hier kunt u zien of er op de locatie waar u zich bevindt goed bereik aanwezig is.