Actuele storingen

Nederlands:

Er zijn momentueel geen storingen.

English:

There are currently no outages.

Storing
Storing
Status
Status
Product/Dienst
Product/Dienst
Omschrijving
Omschrijving
Regio
Regio
Datum
Datum
Begintijd
Begintijd
Volgende update
Volgende update
Eindtijd
Eindtijd
Storing
Status
Product/Dienst
Omschrijving
Regio
Datum
Begintijd
Volgende update
Eindtijd
Outage
Outage
Status
Status
Product/Service
Product/Service
Description
Description
Region
Region
Date
Date
Start time
Start time
Next Update
Next Update
End time
End time
Outage
Status
Product/Service
Description
Region
Date
Start time
Next Update
End time
Outage
Status
Product/Service
Description
Region
Date
Start time
Next Update
End time
Storing melden?

Heeft u een probleem met u dienst en staat deze niet tussen de vermelde storingen? U kunt u storing melden via uw eigen Mijn Tele2 omgeving. Klik hier om direct naar Mijn Tele2 te gaan, of hier om een account aan te vragen indien u deze nog niet heeft.

Tele2 staat voor u klaar. Wilt u een storing of probleem persoonlijk melden, dan helpen wij u graag verder bij onze klantenservice.

Geen netwerk?

Heeft u een probleem met het netwerk en staat deze niet vermeld tussen de actuele storingen? Dan kan het zijn dat uw simkaart niet goed verbonden is met het netwerk. Dat kunt u eenvoudig testen. Wilt u proberen het netwerk handmatig te veranderen naar een ander netwerk, en vervolgens weer op het Tele2 netwerk te plaatsen? Het kan ook helpen om uw telefoon even aan en uit te zetten. Deze beide opties zorgen ervoor dat uw telefoon weer opnieuw verbinding maakt.. Dit kan al vaak helpen.

Weinig bereik?
Heeft u last van weinig bereik? Kijk dan op onze dekkingskaart. Hier kunt u zien of er op de locatie waar u zich bevindt goed bereik aanwezig is.