Actuele storingen

Nederlands:

Op dit moment signaleren wij problemen in ons netwerk die mogelijk effect hebben op uw internet en data diensten. Wij onderzoeken nu de mogelijke oorzaak om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen en houden u op de hoogte van de ontwikkelingen hierin. Onze excuses voor het ongemak.

English:

At this moment we are reporting issues in our network that may have impact on your internet and data services. We are now investigating the possible cause for solving the problem as quickly as possible and keeping you informed of developments in this. We apologize for the inconvenience.

 

 

Storing
Storing
Status
Status
Product/Dienst
Product/Dienst
Omschrijving
Omschrijving
Regio
Regio
Datum
Datum
Begintijd
Begintijd
Volgende update
Volgende update
Eindtijd
Eindtijd
C03445432
Storing
Opgelost
Status
Telefonie diensten
Product/Dienst
onderbreking op de verbinding
Omschrijving
Lelystad
Regio
25 mei
Datum
15:45
Begintijd
Volgende update
17:50
Eindtijd
C03445712
Storing
Opgelost
Status
VPN en Data diensten
Product/Dienst
power outage Enexis
Omschrijving
Eindhoven
Regio
25 mei
Datum
18:48
Begintijd
Volgende update
19:50
Eindtijd
Outage
Outage
Status
Status
Product/Service
Product/Service
Description
Description
Region
Region
Date
Date
Start time
Start time
Next Update
Next Update
End time
End time
C03445432
Outage
Solved
Status
Voice service
Product/Service
Interruption around Lelystad
Description
Lelystad
Region
25 may
Date
3:45 PM
Start time
Next Update
5:45 PM
End time
C03445712
Outage
Solved
Status
VPN and Data services
Product/Service
Power outage Enexis
Description
Eindhoven
Region
25 may
Date
6: 48 PM
Start time
Next Update
7:50 PM
End time
Storing melden?

Heeft u een probleem met u dienst en staat deze niet tussen de vermelde storingen? U kunt u storing melden via uw eigen Mijn Tele2 omgeving. Klik hier om direct naar Mijn Tele2 te gaan, of hier om een account aan te vragen indien u deze nog niet heeft.

Tele2 staat voor u klaar. Wilt u een storing of probleem persoonlijk melden, dan helpen wij u graag verder bij onze klantenservice.

Geen netwerk?

Heeft u een probleem met het netwerk en staat deze niet vermeld tussen de actuele storingen? Dan kan het zijn dat uw simkaart niet goed verbonden is met het netwerk. Dat kunt u eenvoudig testen. Wilt u proberen het netwerk handmatig te veranderen naar een ander netwerk, en vervolgens weer op het Tele2 netwerk te plaatsen? Het kan ook helpen om uw telefoon even aan en uit te zetten. Deze beide opties zorgen ervoor dat uw telefoon weer opnieuw verbinding maakt.. Dit kan al vaak helpen.

Weinig bereik?
Heeft u last van weinig bereik? Kijk dan op onze dekkingskaart. Hier kunt u zien of er op de locatie waar u zich bevindt goed bereik aanwezig is.