Actuele storingen

Nederlands:

Op dit moment signaleren wij problemen in ons network die mogelijk effect hebben op uw internet en datadiensten. Wij onderzoeken nu de mogelijke oorzaak om het

probleem zo snel mogelijk te verhelpen en houden u op de hoogte van de ontwikkelingen hierin. Onze excuses voor het ongemak.

English:

At this time we are experiencing an outage in our network that may have an impact on your internet and data services. We are now investigating the possible cause for solving

the problem as quickly as possible and keeping you informed of developments in this. We apologize for the inconvenience.

Storing:
Storing:
Status:
Status:
Product:
Product:
Beschrijving:
Beschrijving:
Omgeving:
Omgeving:
Datum:
Datum:
Begin tijd:
Begin tijd:
Volgende update:
Volgende update:
Eind tijd:
Eind tijd:
C02458309
Storing:
In behandeling
Status:
Internet, Voice, Ethernet
Product:
Herstel werkzaamheden zijn gaande
Beschrijving:
Regio Maasvlakte
Omgeving:
22 November 2017
Datum:
10:50
Begin tijd:
18:00
Volgende update:
Eind tijd:
Outage:
Storing:
Status:
Status:
Product:
Product:
Description:
Beschrijving:
Region:
Omgeving:
Date:
Datum:
Start time:
Begin tijd:
Next update:
Volgende update:
End time:
Eind tijd:
C02458309
Storing:
In progress
Status:
Internet, Voice, Ethernet
Product:
Service restoring actions ongoing
Beschrijving:
Maasvlakte area
Omgeving:
November 22nd 2017
Datum:
10:50
Begin tijd:
06:00 PM
Volgende update:
Eind tijd:
Storing melden?

Heeft u een probleem met u dienst en staat deze niet tussen de vermelde storingen? U kunt u storing melden via uw eigen Mijn Tele2 omgeving. Klik hier om direct naar Mijn Tele2 te gaan, of hier om een account aan te vragen indien u deze nog niet heeft.

Tele2 staat voor u klaar. Wilt u een storing of probleem persoonlijk melden, dan helpen wij u graag verder bij onze klantenservice.

Geen netwerk?

Heeft u een probleem met het netwerk en staat deze niet vermeld tussen de actuele storingen? Dan kan het zijn dat uw simkaart niet goed verbonden is met het netwerk. Dat kunt u eenvoudig testen. Wilt u proberen het netwerk handmatig te veranderen naar een ander netwerk, en vervolgens weer op het Tele2 netwerk te plaatsen? Het kan ook helpen om uw telefoon even aan en uit te zetten. Deze beide opties zorgen ervoor dat uw telefoon weer opnieuw verbinding maakt.. Dit kan al vaak helpen.

Weinig bereik?
Heeft u last van weinig bereik? Kijk dan op onze dekkingskaart. Hier kunt u zien of er op de locatie waar u zich bevindt goed bereik aanwezig is.