Klantenservice Privacy

Uw privacyrechten als kleinzakelijke klant


Bent u een ZZP’er of een kleinzakelijke klant, zoals een v.o.f. of eenmanszaak, dan leggen wij u op deze pagina uit hoe u uw privacyrechten kunt uitoefenen.
Als het gaat om de verwerking van persoonsgegevens heeft u bepaalde wettelijke rechten. Lees hier meer over Tele2 en privacy.
.
Recht op inzage in uw persoonsgegevens

Als klant van Tele2 kunt u snel, gemakkelijk en altijd een overzicht van uw persoonsgegevens, die bij Tele2 bekend zijn, vinden op Mijn Tele2 zakelijk.
Komt u er niet uit en wilt u de persoonsgegevens van ons ontvangen? Vult u dan het aanvraagformulier direct hieronder in. We streven er naar om uw verzoek binnen één maand te verwerken. We sturen het overzicht van de persoonsgegevens naar het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Aanvraagformulier persoongegevens inzien

Recht op verbetering van uw persoonsgegevens

Als klant heeft u het recht om uw persoonsgegevens aan te (laten) passen wanneer deze onjuist zijn. U kunt de meeste persoonsgegevens zelf snel, gemakkelijk en altijd aanpassen via mijn.tele2zakelijk.nl.
Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op via customerservice@tele2zakelijk.nl

Let op: Een IBAN- of rekeningnummer kan pas aangepast worden nadat u twee facturen heeft betaald.

Recht op overdracht van uw persoonsgegevens

Nummerbehoud

U kunt uw vaste of mobiele telefoonnummer, na beëindiging van uw contract, meenemen naar de nieuwe provider. U hoeft hiervoor alleen een opzegging in te dienen bij ons en het telefoonnummer aan uw nieuwe provider door te geven en hen te laten weten dat u uw telefoonnummer wilt behouden.

Verbruiksgegevens

Via mijn.tele2zakelijk.nl kunt u het volgende opslaan:
– Facturen
– Betaalgeschiedenis
– De diensten die u afneemt
Deze opgeslagen informatie kunt u daarna delen.

Recht om bezwaar te maken tegen gebruik van uw persoonsgegevens voor marketingdoeleinden van Tele2

U kunt uitschrijven via het e-mailadres dat onderaan een commerciële aanbieding van Tele2 staat. U ontvangt dan geen aanbiedingen meer van Tele2.

Recht op verwijdering van uw persoonsgegevens

U heeft recht op verwijdering van uw persoonsgegevens wanneer het voor Tele2 niet langer nodig is om deze te bewaren. Het kan nodig zijn om uw persoonsgegevens te bewaren:
– Om onze producten en diensten aan u te kunnen leveren.
– Om aan te tonen dat u een overeenkomst met ons hebt gesloten.
– Omdat dit vereist is in verband met wettelijke verplichtingen.

We hanteren voor het opslaan van uw persoonsgegevens de maximale bewaartermijnen. Wilt u persoonsgegevens laten verwijderen? Vul dan het aanvraagformulier direct hieronder in. We zullen uw verzoek dan beoordelen en contact met u opnemen. We streven ernaar om je verzoek binnen één maand te verwerken.

Aanvraagformulier persoonsgegevens verwijderen