Klantenservice MijnTele2 Zakelijk

MijnTele2 Zakelijk


Met MijnTele2 Zakelijk heeft u een eigen online beheeromgeving waarmee u 24/7 inzicht krijgt in uw uitgaven en waarmee u uw Tele2 diensten kunt beheren.
Nieuwe klanten

Als u een nieuwe klant van ons bent, maken wij automatisch een account voor u aan. Vervolgens sturen we een e-mail naar de contactpersoon. Die kan daarmee het account activeren. Deze gebruiker is daarna de ‘admin-user’ voor dit account en kan zelf nieuwe gebruikersaccounts aanmaken.

Account aanvragen

Bent u al Tele2 klant, maar heeft u nog geen MijnTele2 Zakelijk? Dan kunt u zo’n admin-user account aanvragen via de knop Account Aanvragen op het inlogscherm of via de Aanvraagpagina. U krijgt dan zo snel mogelijk een uitnodiging voor MijnTele2 Zakelijk, in ieder geval binnen 5 werkdagen. Daarna kunt u zelf andere gebruikersaccounts aanmaken.

Gebruiker toevoegen of wijzigen
  1. Ga bovenin in het menu naar Overig
  2. Kies Gebruikersbeheer
  3. U ziet een overzicht van de huidige gebruikersaccounts. U kunt nu op 2 manieren een nieuwe gebruiker aanmaken:
    – Kopieer een bestaande gebruiker via Gebruiker kopieren in de laatste kolom. De instellingen van die gebruikersaccount worden dan ook gekopieerd. Vervolgens wijzigt u in de kopie de naam en eventueel instellingen van de gebruiker.
    – Voeg een nieuwe gebruiker toe met de knop Gebruiker toevoegen onderaan het scherm. Nu vult u zelf alles in.
  4. Let op dat u de gebruiker onder Authorisatie de juiste rechten geeft, per vestiging van uw bedrijf. En vink de juiste functies aan onder Functionaliteiten. Is alles ingevuld zoals u wilt? Sla de account dan op met de knop Opslaan onderaan het scherm.
Mogelijkheden voor Mobiel

Neemt u als Zakelijk klant onze dienst Mobiel af? Dan kunt u, naast de standaardfuncties van MijnTele2 Zakelijk, telefoonnummers blokkeren, uw voicemail aan- of uitzetten en gesprekken doorschakelen.

Veelgestelde vragen
Is er een uitgebreide handleiding van MijnTele2 Zakelijk?

Ja, wij hebben een handleiding van MijnTele2 Zakelijk in pdf-formaat.

Een gebruiker is zijn/haar inloggegevens kwijt. Wat nu?

Als een gebruiker zijn/haar gebruikersnaam of wachtwoord vergeten is, kan de admin-user deze terugvinden in MijnTele2 Zakelijk via Gebruikersbeheer onder optie Overig.

De admin-user is zijn/haar inloggegevens kwijt. Wat nu?

Als de admin-user zijn/haar inloggegevens kwijt is, kan deze een e-mail sturen naar customerservice@tele2zakelijk.nl om het account te laten resetten.

Is er ook een app?

Voor de zakelijke abonnementen is er geen app beschikbaar. In MijnTele2 Zakelijk kunt u de facturen downloaden, specificaties bekijken en wijzigingen doorgeven.