Actuele storingen & meldingen
Als u een nieuwe klant van ons bent, dan maken wij automatisch een account voor u aan. We sturen dan een e-mail naar de contactpersoon. Die kan daarmee het account activeren. Deze gebruiker is daarna de ‘admin-user’ voor dit account en kan zelf nieuwe gebruikersaccounts aanmaken.
Bent u al Tele2 klant, maar heeft u nog geen MijnTele2 Zakelijk? Dan kunt u zo’n admin-user account aanvragen via de knop Account Aanvragen op het inlogscherm. U krijgt dan zo snel mogelijk een uitnodiging voor MijnTele2 Zakelijk, in ieder geval binnen 5 werkdagen. Daarna kunt u zelf andere gebruikersaccounts aanmaken.
Neemt u als Zakelijk klant onze dienst Mobiel af? Dan kunt u, naast de standaardfuncties van MijnTele2 Zakelijk, telefoonnummers blokkeren, uw voicemail aan- of uitzetten en gesprekken doorschakelen.
Ja, wij hebben een handleiding van MijnTele2 Zakelijk in pdf-formaat.
Als een gebruiker zijn/haar gebruikersnaam of wachtwoord vergeten is, dan kan de admin-user deze terugvinden in MijnTele2 Zakelijk via Gebruikersbeheer onder de optie Instellen.
Als de admin-user zijn/haar inloggegevens kwijt is, kan deze een e-mail sturen naar customerservice@tele2zakelijk.nl om het account te laten resetten.
Voor de zakelijke abonnementen is er geen app beschikbaar. In MijnTele2 Zakelijk kunt u de facturen downloaden, specificaties bekijken en wijzigingen doorgeven.