Klantenservice Diensten

Opzeggen en apparatuur


Zolang wij geen opzegging ontvangen, loopt uw abonnement na de einddatum door. Dat voorkomt dat u ineens onze diensten niet meer kunt gebruiken.
Opzegtermijn

Na de contractperiode kunt u uiteraard kosteloos opzeggen. Wel geldt er dan een opzegtermijn van één maand.
Wilt u al opzeggen binnen de contractperiode van uw abonnement? Dat kan, maar dan betaalt u wel een afkoopsom.

Apparatuur laten ophalen

Zegt u de dienst op en heeft u apparatuur van ons (zoals een modem of router) op uw locatie? U hoeft dat dan niet zelf terug te sturen. Wij zullen contact met u opnemen om de apparatuur op te laten halen. Wij gebruiken voor het ophalen vaak andere partijen. Mocht u de apparatuur niet meer hebben, dan brengen wij kosten in rekening.

Opzegging al ingediend en moet u het pand verlaten op korte termijn? Om de apparatuur zo snel mogelijk te laten ophalen, stuurt u een mail naar centralorderdesk@tele2.com. Vermeld daarbij altijd het opdrachtnummer dat u van ons kreeg bij het indienen van de opzegging.