Actuele storingen & meldingen
Check eerst of uw toestel op DND (Do Not Disturb) staat. Dan staat er een kruis in de bovenhoek van het schermpje. Het kan ook zijn dat uw mobiele toestel op Niet Storen staat.
Het kan ook voorkomen dat u 1 van de volgende problemen heeft:
Heeft u hier last van? Geef het probleem dan aan ons door via MijnTele2 Zakelijk. Het is daarbij belangrijk dat wij zo veel mogelijk weten over de omstandigheden. Dan kunnen wij het sneller oplossen.
Geef bij aanmelding van een probleem daarom de volgende informatie mee:
Valt iemand u lastig op een bepaald nummer en wilt u die beller laten blokkeren? Vul dan het formulier (pdf, 28 kB) in. Met Adobe Acrobat Reader kunt u het formulier invullen:
Als u het formulier daarna ingevuld per e-mail terugstuurt, dan nemen wij contact op met de aanbieder van de beller. Deze provider kan daarna actie ondernemen richting de beller.
U kunt heel eenvoudig via MijnTele2 Zakelijk uw probleem melden. Dan gaan wij er zo snel mogelijk mee aan de slag.