Vragen over gebruiken

Hoe kom ik in controlepaneel ODIN? Vind hier het antwoord op deze en andere veelgestelde vragen over het gebruiken van onze Hosting diensten.

Veelgestelde vragen

  • U kunt via www.service.vuurwerk.nl in de Vuurwerk beheerportal. Hier kunt u onder andere zelf DNS-wijzigingen doorvoeren en e-mailadressen aanmaken.

  • U kunt inloggen op het controlepaneel via https://cp.pa.internl.net. Hier kunt u onder andere zelf DNS-wijzigingen doorvoeren en e-mailadressen aanmaken.

  • U kunt in uw webmail via https://www.webmail.vuurwerk.nl

  • Heeft u webmail geactiveerd bij het aanmaken van het e-mailadres? Dan kunt u uw webmail inzien via http://webmail.<domein>, dus bijvoorbeeld http://webmail.voorbeeld.nl. U kunt webmail ook naderhand nog activeren in het controlepaneel. Klik daarvoor op Mail en vervolgens op tabblad Web Mail.

  • Laat het ons weten. Stuur een mail naar sales-hosting@tele2.com.

  • Klik binnen het inlogscherm van ODIN op Forget password. Vervolgens kunt u uw gebruikersnaam invullen en krijgt u het wachtwoord per mail.

  • Nee, we kunnen niet het e-mailadres van de portalaccount aanpassen. Een e-mailadres kan maar 1 keer gebruikt worden voor een account, ook al is het bij een ander klantnummer.

    U kunt een oude portalaccount wel op inactief zetten (vinkje voor Kan inloggen weghalen) en een nieuwe portalaccount aanmaken. Maar er kunnen aan 1 e-mailadres niet meerdere portalaccounts worden gekoppeld.

  • Helaas is het technisch onmogelijk om meerdere klantnummers samen te voegen op 1 portalaccount. Daarom hebben we helaas een alternatief e-mailadres nodig om een portalaccount voor een ander klantnummer aan te maken.

Meer hulp nodig?

Heeft u een andere vraag? Bel dan naar onze klantenservice op 020 750 1611 .