Klantenservice Diensten

Abonnement opzeggen


Hier vindt u alle informatie over het opzeggen van uw abonnement. Onderaan de pagina vind u meer informatie over het doorgeven van een faillissement of een overlijden.
Tijdens uw contract

Wilt u al opzeggen binnen de contractperiode van uw abonnement? Dat kan, maar dan betaalt u wel een afkoopsom.

Na uw contract

Als wij geen opzegging ontvangen, dan laten wij uw abonnement na de einddatum doorlopen. Dat voorkomt dat u ineens onze diensten niet meer kunt gebruiken. Na de contractperiode kunt u uiteraard kosteloos opzeggen. Wel geldt er dan een opzegtermijn van één maand.

Einddatum contract

Wilt u de einddatum van uw contract weten? Ga dan naar MijnTele2 Zakelijk:

Voor Mobiel kunt u de einddatum hier zien:

  1. Klik bovenin op Diensten
  2. Klik op het telefoonnummer waar het om gaat
  3. Onder Dienst en achter Einddatum ziet u tot wanneer het contract loopt

Gebruikt u andere diensten dan Mobiel, dan moet u de einddatum aanvragen:

  1. Klik bovenin op Facturen
  2. Kies, indien nodig, rechtsboven het juiste factuuradres met de knop Selecteer factuuradres
  3. Klik onderin op de knop Factuurvragen
  4. Klik op Selecteer soort wijziging *
  5. Kies Algemene vraag over factuur
  6. Vul het formulier in en noteer uw Vraag
Opzegging indienen

In MijnTele2 Zakelijk ziet u onder Diensten de diensten waarop u geabonneerd bent. Daarna doet u het volgende:

  1. Kies de dienst die u wilt opzeggen
  2. Klik op Wijziging
  3. Kies Opzeggen
Status van de opzegging

Heeft u uw opzegging ingediend? Dan krijgt u een ontvangstbevestiging met referentienummer van ons. In de 4 weken daarna krijgt u nog een bevestiging, als we de opzegging hebben afgerond.

In MijnTele2 Zakelijk kunt u de status van uw opzegging zien:

  1. Ga naar Dashboard
  2. Kijk op tabblad Wijzigingen
Factuur na opzegging

Heeft u een factuur ontvangen, terwijl uw abonnement al is opgezegd?

  • Als u binnen de contractperiode opzegt, dan sturen we u een eindfactuur. Het bedrag op de factuur bestaat uit de kosten van de resterende maanden van uw abonnement en van een (eventueel) toestel.
  • Het kan ook zijn dat we uw opzegging nog niet hebben verwerkt. Dat doen wij zo snel mogelijk, en met terugwerkende kracht. Eventueel teveel betaalde kosten, krijgt u dan uiteraard terug.
Opzegging wijzigen

Wilt u uw ingediende opzegging uitstellen of toch annuleren? Neem dan contact met ons op. We helpen u graag verder!

Opzegging bij overlijden

Wilt u vanwege een overlijden van een contractant met een eenmanszaak zijn of haar contract opzeggen? Allereerst gecondoleerd met het verlies. Als u ons een overlijdensakte mailt, dan kunnen wij de opzegging zo snel mogelijk verwerken. Ons e-mailadres vindt u op onze contactpagina.

Faillissement melden

Is uw bedrijf failliet verklaard? Dan kan de curator de faillissementsverklaring per e-mail naar ons toesturen.