Klantenservice Diensten

Abonnement opzeggen


Hier vindt u alle informatie over het opzeggen van uw abonnement. Voor informatie over het doorgeven van een faillissement of een overlijden, scrollt u op deze pagina naar beneden.
Tijdens uw contract

Wilt u al opzeggen binnen de contractperiode van uw abonnement? Dat kan, maar dan betaalt u wel een afkoopsom.

Na uw contract

Als wij geen opzegging ontvangen, laten wij uw abonnement na de einddatum doorlopen. Dat voorkomt dat u ineens onze diensten niet meer kunt gebruiken. Na de contractperiode kunt u uiteraard kosteloos opzeggen. Wel geldt er dan een opzegtermijn van één maand.

Einddatum contract

Wilt u de einddatum van uw contract weten? Ga dan naar MijnTele2 Zakelijk:

Voor Mobiel kunt u de einddatum hier zien:

  1. Klik bovenin op Diensten
  2. Klik op het telefoonnummer waar het om gaat
  3. Onder Dienst en achter Einddatum ziet u tot wanneer het contract loopt

Gebruikt u andere diensten dan Mobiel, dan moet u de einddatum aanvragen:

  1. Klik bovenin op Facturen
  2. Kies, indien nodig, rechtsboven het juiste factuuradres met de knop Selecteer factuuradres
  3. Klik onderin op de knop Administratieve aanvraag
  4. Klik op Selecteer soort wijziging *
  5. Kies Generieke factuurvraag
  6. Vul het formulier in en vul bij Vraag uw vraag in
Opzeggen doet u zo

In MijnTele2 Zakelijk ziet u onder Diensten de diensten waarop u geabonneerd bent. Daarna doet u het volgende:

  1. Kies de dienst die u wilt opzeggen
  2. Klik op Wijziging
  3. Kies Opzeggen
Status van opzeggen

Heeft u uw opzegging ingediend? Dan krijgt u eerst een ontvangstbevestiging van ons. In de 4 weken daarna krijgt u nog een bevestiging, als we de opzegging hebben afgerond.

In MijnTele2 Zakelijk kunt u de status van uw opzegging zien:

  1. Ga naar Dashboard
  2. Kijk op tabblad Wijzigingen
Factuur na opzegging

Heeft u een factuur ontvangen, terwijl uw abonnement al is opgezegd?

  • Als u binnen de contractperiode opzegt, sturen we u een eindfactuur. Het bedrag op de factuur bestaat uit de kosten van de resterende maanden en van een eventueel toestel.
  • Het kan ook zijn dat we uw opzegging nog niet hebben verwerkt. Dat doen wij zo snel mogelijk, en met terugwerkende kracht. Eventueel teveel betaalde kosten, krijgt u dan uiteraard terug.
Opzegging wijzigen

Wilt u uw ingediende opzegging uitstellen of toch annuleren? Neem dan contact met ons op. We helpen u graag verder!

Opzeggen bij overlijden

Wilt u vanwege een overlijden van een contractant met een eenmanszaak zijn of haar contract opzeggen? Allereerst gecondoleerd met het verlies. Als u ons een overlijdensakte mailt, kunnen wij de opzegging zo snel mogelijk verwerken. Ons e-mailadres vindt u op onze contactpagina.

Faillissement melden

Is uw bedrijf failliet verklaard? Dan kan de curator contact opnemen om dit aan ons door te geven.