Tele2 is nu Odido

Heb je een mobiel abonnement bij Tele2? Dan valt dat vanaf nu onder Odido. Aan je abonnement is niets veranderd. Je houdt hetzelfde abonnement dat je had bij Tele2, alleen heten we nu Odido Heb je vragen over wat dit voor je betekent? Daar geven we natuurlijk graag antwoord op. Klik snel door naar de Klantenservice van Odido.

Heb je een Tele2 abonnement voor thuis? Dan verandert er niets voor je. Je thuis abonnement blijft onveranderd en voor vragen kun je nog steeds contact opnemen met de Klantenservice van Tele2 thuis.

Veelgestelde vragen

  • Odido is de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV in Nederland, voorheen bekend als Tele2. Wat is er veranderd? Je hebt bij Odido de keuze uit 4 unlimited abonnement en je kunt onze service 24/7 bereiken. Verder blijf je natuurlijk profiteren van dezelfde voordelen die je bent gewend van Tele2.

    Heb je een Tele2 abonnement voor thuis? Dan verandert er niets voor je. Je thuis abonnement blijft onveranderd.

  • Heb je vragen over je Tele2 abonnement voor thuis? Neem contact met ons op.

    Telefoonnummer: 020-7544465.

    We helpen je graag verder.

    Voor vragen over je mobiele abonnement kun je terecht bij Odido Service. Daar krijg je zelfs nóg betere service! Klik hier voor Odido Service.

  • We laten je graag zien dat het anders kan, menselijker. Begrijpelijk en makkelijk, zodat iedereen kan meedoen en daar plezier aan beleeft. Ieder op een eigen manier. En daar past een nieuwe naam bij.

  • Odido biedt het beste van Mobiel, Glasvezel en TV, bereikbaar voor iedereen. Bij Odido profiteer je van dezelfde voordelen als bij Tele2. Alleen geeft Odido je ook toegang tot supersnel Glasvezel, in de stad en ver daarbuiten. En kunnen opa en oma gewoon in het familieabonnement. Bovendien heeft Odido niet 1, maar 4 Unlimited abonnementen. En 3 abonnementen met databundels. Zodat er altijd 1 bij je past. En dan kun je vanaf nu ook nog naar een van de Odido shops!

  • Alles wat te maken heeft met je abonnement, voorwaarden en tarieven blijft hetzelfde. Want we zijn nieuw, maar toch ook weer niet. Met miljoenen klanten zijn we al behoorlijk ervaren. Dus al het goede blijft, natuurlijk. En er komen steeds meer nieuwe mogelijkheden bij. Bijvoorbeeld dat je nu ook naar de Odido Shops kunt.

    Thuis
    Heb je een Tele2 abonnement voor thuis? Dan verandert er niets voor je. Je thuis abonnement blijft onveranderd en voor vragen kun je nog steeds contact opnemen met de Klantenservice van Tele2 thuis.

  • We heten dus vanaf nu Odido. Maar je abonnement verandert niet. Je belminuten, sms’jes en databundels blijven hetzelfde. De einddatum van je contract blijft ook gelijk. En wel zo belangrijk: de tarieven ook. Dat vinden we normaal. Fijn om te lezen, toch?

    Thuis
    Heb je een Tele2 abonnement voor thuis? Dan verandert er niets voor je. Je thuis abonnement blijft onveranderd en voor vragen kun je nog steeds contact opnemen met de Klantenservice van Tele2 thuis.

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

kmt

Community

Brandende vraag?

Vraag het aan medegebruikers!
24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Nummerbehoud aanvragen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Smartphone

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2.

Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2