Actuele storingen & meldingen
Er zijn enkele simpele stappen dat je kan uitvoeren om het probleem op te lossen:
Je kan ook jouw toestel controleren met onderstaande handelingen:
Heb je het toestel en simkaart gecontroleerd en is het probleem niet opgelost? Lees dan hieronder wat wij u adviseren bij een specifiek probleem.
Niet gebeld kunnen worden
Zelf niet kunnen uitbellen
Sms’en lukt niet
Kunt u geen sms-berichten sturen of ontvangen?
Slecht bereik
Is de geluidskwaliteit laag bij uw telefoongesprekken of valt het geluid weg?
Geen mobiel internet
Geen mobiel internet in het buitenland
Of
Gebruik hierbij eventueel onze Toestelhulp.
Traag internet
Check of er een storing of onderhoud is op ons overzicht van actuele storingen. Staat de storing ertussen en in het gebied waar u bent? Dan zijn we bezig om deze zo snel mogelijk op te lossen.
Heeft u het bovenstaande geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem? Geef het probleem dan aan ons door via MijnTele2 Zakelijk. Zorg dat u concrete voorbeelden heeft van met welk nummer u problemen ervaart, welk nummer u heeft gebeld, de datum, het tijdstip en de locatie waar de storing zich voordeed. Dan gaan wij er zo snel mogelijk mee aan de slag.