Actuele storingen & meldingen
Een uitstekend alternatief voor ISDN2 waarmee u belt over een afzonderlijke internetlijn. Het biedt de beste kwaliteitsgarantie en is uitstekend geschikt voor bedrijven vanaf 10 medewerkers. U blijft gewoon bellen zoals u dat gewend bent, inclusief handige nieuwe opties zoals call center-functionaliteiten, belgroepen, keuzemenu’s en CRM-integratie. Bovendien is de integratie met mobiel heel eenvoudig.
Meer weten? Ontdek dit alternatief en bereken uw voordeel
Een uitstekend alternatief voor ISDN2 waarmee u belt over uw bestaande internetlijn. Goed geschikt voor bedrijven tot 20 medewerkers. U blijft gewoon bellen zoals u dat gewend bent, met de mogelijkheid om nieuwe opties toe te voegen zoals een geavanceerd Yealink T41s-toestel of een Tele2-internetabonnement. Bovendien is de integratie met mobiel heel eenvoudig.
Meer weten? Ontdek dit alternatief en bereken uw besparing
Een goed alternatief voor ISDN2 met een eigen IP-telefooncentrale op locatie. Het biedt de beste kwaliteitsgarantie en is beschikbaar vanaf 4 spraakkanalen, waarmee u in de regel ongeveer 16 mensen kunt laten werken. U blijft gewoon bellen zoals u dat gewend bent, met de mogelijkheid om nieuwe opties toe te voegen zoals redundant voicetransport of een premium-SLA. Integratie met mobiel is mogelijk via Mobile Connect.
Meer weten? Ontdek dit alternatief
Wilt u persé uw verouderde analoge telefooncentrale behouden? Dan kunnen we het IP-signaal voor u omzetten middels een speciale converter, zodat u de ISDN-telefooncentrale voorlopig kunt behouden.
Meer weten? Neem contact op met uw accountmanager.
Gebruikt u ISDN2 (ook) voor andere functionaliteiten dan bellen? We zetten de beschikbare alternatieven voor u op een rij:
Twijfelt u over de beschikbare alternatieven voor ISDN2 of heeft u specifieke vragen? Bel ons op telefoonnummer 0800 1242 of gebruik het online contactformulier, dan bellen we u binnen no-time terug.