CUSTOMER
SERVICE

Tele2 Wholesale probeert uw vragen en problemen snel en goed te beantwoorden en op te lossen. Daarom vindt u op de Customer Service pagina de actuele storingen en alle contact informatie zodat u zo snel mogelijk onze gespecialiseerde mensen te spreken krijgt.
Algemene vragen

Customer service is open tijdens kantooruren voor vragen met betrekking tot bestellingen en de status van orders. Daarnaast kunnen zij uw algemene vragen beantwoorden en eventueel doorzetten naar een Account Manager.
020-7502050

Technische vragen

Customer Service is 24 uur per dag open voor het melden van technische problemen en vragen:
020 750 1500

Contactformulier

Wij kunnen ook contact met u opnemen! Vul het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Contactformulier

Customer support is open tijdens kantooruren voor vragen met betrekking tot bestellingen en de status van orders. Daarnaast kunnen zij uw algemene vragen beantwoorden en eventueel doorzetten naar een Account Manager
Bericht sturen

Actuele storingen

Helaas zijn storingen niet altijd uit te sluiten. We doen ons uiterste best om storingen te voorkomen door goed te anticiperen op mogelijke zwakke schakels in ons netwerk. Toch kan het voorkomen dat er een storing in het netwerk optreedt. We vragen hiervoor uw begrip en doen er alles aan om storingen zo snel mogelijk op te lossen.