PARADIGIT

paradigit-img

Klantgericht voor de klantenservice van Paradigit

Een klantenservice met een gemiddelde wachttijd van minder dan een minuut en een gespreksduur van maximaal drie minuten: Is dat mogelijk? Jazeker! De Paradigit Groep ging op zoek naar nieuwe oplossing voor de Customerdesk om klanten nog beter en sneller te woord te staan.

Paradigit, in heel Nederland bekend om hun uitstekende aanbod van computerapparatuur aan consumenten en ICT-oplossingen aan zakelijke klanten, wilde een snellere en efficiëntere dienstverlening bij hun callcenters. De uitdaging was om haar klanten even deskundig, servicegericht en klantvriendelijk te woord staan. Het bedrijf wilde daarom één nummer en betere rapportagemogelijkheden om inzicht te krijgen in de prestaties van

de supportdesk. Een uitdaging die Tele2 graag aanging. De contactcenter oplossing die Tele2 uiteindelijk wist te bieden, geeft Paradigit tal van rapportagemogelijkheden, routeringsmogelijkheden en bovenal veel flexibiliteit voor telewerkers. Zo kunnen medewerkers met een USB-stick een applicatie starten en met een draadloze headset eenvoudig van huis uit werken. 0900-servicenummers van Tele2 voor elk bedrijf dat de Paradigit

Groep vertegenwoordigt. Paradigit heeft een uitstekende staat van dienst als het om haar contactcenter gaat. Dankzij de oplossingen van Tele2 is de Paradigit Groep in staat om de hoge kwaliteit van dienstverlening te blijven garanderen. Met minder nemen ze bij Paradigit Groep nou eenmaal geen genoegen. Er kan snel en flexibel extra capaciteit worden ingezet. Ook werd gekozen voor één lokaal nummer en

“Tele2 is een organisatie die bij de Paradigit Groep past. Ze schakelen snel. Het contact is plezierig en professioneel en dat is prettig samenwerken.”

Heeft u ook interesse?

Neem contact op
Onze zakelijke referenten

Opscheppen over Tele2 mogen onze klanten doen. Bent u benieuwd naar de redenen waarom andere bedrijven voor de Tele2 oplossingen hebben gekozen en waarom die oplossing voor hen zo goed is?

Lees hier meer
hp-referenten-2015