BEREIKBAARHEIDS-
APPLICATIES

Met onze bereikbaarheidsapplicaties beheert u uw inkomende telefoongesprekken eenvoudig en intelligent.

Hierdoor worden uw klanten sneller geholpen en bedrijfsprocessen efficiënter ingericht. U borgt hiermee vanaf het eerste contact de beste klant interactie.

header-bereikbaarheids-applicaties-pack
Met de dienst Bereikbaarheidapplicaties kunnen inkomende telefoongesprekken worden doorgeschakeld naar applicaties die voor een optimale bereikbaarheid van uw organisatie zorgen. Hiermee kunt u al uw inkomende oproepen efficiënt en kosteneffectief beheren. Door gebruik te maken van keuzemenu’s zal uw klant bovendien sneller met de juiste medewerker in contact komen. En omdat de oplossing in de cloud is hoeft u geen hard- of software aan te schaffen.
  • Optimale bereikbaarheid op maat
  • Efficient en kosteneffectief
  • Geen investering in hard- en software
Om de Dienst te kunnen gebruiken, dient u een geografisch of 088-bedrijfsnummer beschikbaar te hebben, het Applicatienummer. Dit nummer kan als uniforme ingang dienen voor alle (potentiële) klanten en betrokkenen van een organisatie. U kunt hiervoor een bestaand geografisch of 088-bedrijfsnummer gebruiken. Alle inkomende oproepen naar het applicatienummer worden doorgeschakeld naar de applicatie. Afhankelijk van de functionaliteit en de interactie met de beller, kan het gesprek verder worden doorgeschakeld naar een of meerdere bestemmingsnummers: vast of mobiel, in binnen- of buitenland.
Contact Pakket

Het Contact Pakket kanaliseert het inkomende telefoonverkeer en biedt optimale bereikbaarheid doorhet afhandelen van inkomende gesprekken met behulp van doorverbinden, meldteksten en wachtrijen. Ook buiten openingstijden kunnen uw klanten het nummer bellen.

Info Pakket

Het Info Pakket is het elektronische antwoord op de meest gestelde telefonische vragen. Het automatiseren van de vraagafhandeling levert u een aanmerkelijke kostenbesparingen en afname van de werkdruk op.

Routepakket

Het Route Pakket biedt een telefonische ingang om met behulp van analyse van de oorsprong van dgesprekken, loadbalancing en doorkiesnummers het afhandelen van de inkomende gesprekken binnen de organisatie te kanaliseren en te optimaliseren. Het pakket biedt optimale bereikbaarheid voor organisaties met meerdere filialen. Elk inkomend telefoongespek wordt automatisch doorgschakeld naar die vestiging of dat callcenter, dat op dat moment op de beste manier de bellersvraag kan beantwoorden.

Roosterapplicatie

De roosterapplicatie is een eenvoudige applicatie waarmee u het inkomende belverkeer direct bij de juiste dienstdoende medewerker laat uitkomen. Via een online omgeving kunt u exact instellen naar welke medewerker het gesprek gerouteerd moet worden en hoe het gesprek automatisch door- geschakeld moet worden.

Combineer met andere producten

Hosted Voice

De totaaloplossing in de cloud voor uw vaste en mobiele telefonie en uw bedrijfstelefooncentrale.

Lees meer
header-hosted-voice
Mobile Connect

Met Mobile Connect integreert u vaste en mobiele telefonie via uw eigen telefooncentrale.

Lees meer
slider-mobile-connect
Vaste Telefonie

Wij bieden vaste telefoniediensten die volledig aansluiten op de wensen van uw bedrijf en hebben altijd de best passende oplossing voor u.

Lees meer
header-vaste-telefonie-img

PARADIGIT

Een klantenservice met een gemiddelde wachttijd van minder dan een minuut en een gespreksduur van maximaal drie minuten: Is dat mogelijk? Jazeker!

De Paradigit Groep ging op zoek naar nieuwe oplossing voor de Customerdesk om klanten deskundig, servicegericht en klantvriendelijk en ook sneller te woord te staan.

Lees meer
referenten-header-paradigit-img