Klantenservice

Algemene vragen

V:

Ik heb een factuur ontvangen maar die is niet voor mij bestemd.

A:

Het is het handigst als we samen bekijken wat er eventueel mis is gegaan. Hiervoor kunt u ons het beste even bellen of een email sturen. Het nummer en/of e-mailadres van onze klantenservice staat vermeldt op de factuur.

Is uw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Hoe kan ik mijn factuur per e-mail ontvangen?

A:

Helaas is het nog niet mogelijk uw factuur per e-mail te ontvangen. Wel kunt u in Mijn Tele2 onder het kopje notificatie aangeven dat u een melding per e-mail wilt als er een factuur klaar staat. Tele2 werkt er momenteel aan om u de factuur per e-mail te sturen, zie hiervoor de veelgestelde vragen onder digitale factuur.

Is uw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Hoe kan ik een kopie factuur opvragen?

A:

U kunt een kopie factuur zelf ophalen in de Mijn Tele2 omgeving onder de kop facturen. Nog geen inloggegevens? Via de website Mijn Tele2 kunt u een aanvraag voor logingegevens indienen. Deze worden zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 5 werkdagen, naar u gestuurd.

Is uw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Hoe lang kan ik mijn facturen inzien?

A:

U kunt uw facturen inzien tot 12 maanden terug.

Is uw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Mijn vraag staat er niet tussen. Wat moet ik nu doen?

A:

Neem contact op met klantenservice, het nummer of e-mailadres vind u terug in Mijn Tele2 of op uw factuur.

Is uw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Wat is de betaaltermijn van mijn factuur?

A:

Deze informatie kan verschillend zijn per klant. Uw persoonlijke betaaltermijn vindt u op de voorpagina van uw factuur.

Is uw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Ik ben mijn factuur kwijtgeraakt, hoe kan ik een kopie aanvragen?

A:

U kunt een kopie factuur zelf ophalen in de Mijn Tele2 omgeving onder de kop facturen. Nog geen inloggegevens? Via de website Mijn Tele2 kunt u een aanvraag voor logingegevens indienen. Deze worden zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 5 werkdagen, naar u gestuurd.

Is uw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

De factuur is verkeerd ingescand, hierdoor mis ik pagina’s. Kan ik een kopie aanvragen?

A:

U kunt een kopie factuur zelf ophalen in de Mijn Tele2 omgeving onder de kop facturen. Nog geen inloggegevens? Via de website Mijn Tele2 kunt u een aanvraag voor logingegevens indienen. Deze worden zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 5 werkdagen, naar u gestuurd.

Is uw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Ik wil graag de specificatie ontvangen i.v.m. verbruik per nummer. Waar kan ik dit aanvragen?

A:

Uw gebruikskosten kunt u inzien via Mijn Tele2. Ga naar Facturen en kies voor Callviewer. Dit kan via Mijn Tele2. Ga naar Facturen en kies daarna voor administratieve wijziging. Nog geen inloggegevens? Vraag op Mijn Tele2 logingegevens aan. Deze worden zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 5 werkdagen, naar u gemaild.

Is uw vraag beantwoord?
Ja
Nee

V:

Wat is content?

A:

De rubriek ‘content’ is een overzicht van sms-betaaldiensten en ontvangen sms-jes waar kosten aan verbonden zijn. Bijvoorbeeld een sms naar een TV-programma of een wekelijkse ontvangen sms. Dit kunt u zelf nakijken en stopzetten via Payinfo (hier worden geen rechten aan ontleend).

Is uw vraag beantwoord?
Ja
Nee