Actuele storingen & meldingen
Bel met uw mobiele telefoon 1233. Bij het activeren van uw mailbox kiest u eerst de taal (Nederlands of Engels).
U krijgt de vraag uw naam en een persoonlijke begroeting in te spreken. U kiest welke van de twee u wilt gebruiken. (Activeert u ze allebei, dan wordt de persoonlijke begroeting afgespeeld. Wilt u dit veranderen, bel dan naar 1233, kies optie 3 en volg de instructies die u hoort.)
Wilt u geen begroeting en geen naam laten horen, dan speelt het systeem een standaard begroeting af met alleen uw telefoonnummer.
Let op, als u tijdens de instructies voortijdig stopt, wordt er geen voicemail aangemaakt. De eerstvolgende keer dat u naar 1233 belt, doorloopt u de instructies vanaf de menuoptie waar u gebleven bent.
De eerste keer dat u het menu doorloopt, wordt u ook gevraagd een code te kiezen. Met deze code kunt u uw voicemail vanaf een vaste telefoon of vanuit het buitenland bellen.
Bent u de code vergeten? Toets dan het cijfer 0 op het moment dat uw voicemail vraagt om de pincode in te voeren. U krijgt dan een sms-bericht met uw huidige pincode.
In Nederland kunt u uw voicemail bereiken door met uw mobiele toestel 1233 te bellen. Vanaf een vaste telefoon of vanuit het buitenland belt u +316 40 19 29 29
Voor het uitzetten (of weer aanzetten) van uw voicemail gaat u naar MijnTele2 Zakelijk: