Klantenservice Mobiel

Voicemail


Hoe stelt u de voicemail in? En hoe luistert u de berichten af vanaf een vast toestel? Misschien bent u de voicemailcode vergeten. We helpen u graag verder.
Uw voicemail instellen

Bel met uw mobiele telefoon 1233. Bij het activeren van uw mailbox kiest u eerst de taal (Nederlands of Engels).

U krijgt de vraag uw naam en een persoonlijke begroeting in te spreken. U kiest welke van de twee u wilt gebruiken. (Activeert u ze allebei, dan wordt de persoonlijke begroeting afgespeeld. Wilt u dit veranderen, bel dan naar 1233, kies optie 3 en volg de instructies die u hoort.)

Wilt u geen begroeting en geen naam laten horen, dan speelt het systeem een standaard begroeting af met alleen uw telefoonnummer.

Let op, als u tijdens de instructies voortijdig stopt, wordt er geen voicemail aangemaakt. De eerstvolgende keer dat u naar 1233 belt, doorloopt u de instructies vanaf de menuoptie waar u gebleven bent.

Voicemailcode

De eerste keer dat u het menu doorloopt, wordt u ook gevraagd een code te kiezen. Met deze code kunt u uw voicemail vanaf een vaste telefoon of vanuit het buitenland bellen.

Bent u de code vergeten? Toets dan het cijfer 0 op het moment dat uw voicemail vraagt om de pincode in te voeren. U krijgt dan een sms-bericht met uw huidige pincode.

Voicemail afluisteren in binnen en buitenland

In Nederland kunt u uw voicemail bereiken door met uw mobiele toestel 1233 te bellen. Vanaf een vaste telefoon of vanuit het buitenland belt u +316 40 19 29 29

Voicemail uitzetten en aanzetten

Voor het uitzetten (of weer aanzetten) van uw voicemail gaat u naar MijnTele2 Zakelijk:

  1. Klik bovenin op Diensten
  2. Ga naar tabblad Mobiel
  3. Klik op uw telefoonnummer
  4. Klik op de knop Mobiele Instellingen
  5. Scroll naar Overige instellingen
  6. Achter Voicemail kiest u voor Uit of Aan