Klantenservice Mobiel

Telefonische overlast


Valt iemand u of uw bedrijf telefonisch lastig? Bent u daarbij al minstens 5 keer gebeld in 2 weken tijd? Gelukkig kunnen we daar wat aan doen. Als u de overlast doorgeeft in MijnTele2 Zakelijk, dan melden wij dit aan de telecomprovider van de beller. Vervolgens kan de provider actie ondernemen tegen de overlastpleger.
Telefonische overlast doorgeven

Ga naar MijnTele2 Zakelijk:

  • Klik bovenin op Facturen
  • Kies een factuuradres via de knop Selecteer Factuuradres
  • Klik onderin op Factuurvragen
  • Klik op Selecteer soort wijziging *
  • Kies Algemene vraag over factuur
  • Vul de gevraagde gegevens in
  • Vertel bij Vraag * over de overlast en vermeld daarbij:
    – uw naam
    – de inhoud van de overlast
    – het telefoonnummer waarop de overlast plaatsvindt
    – de datum en het tijdstip van de overlast (minimaal 5 voorbeelden)
    – als het bekend is: het telefoonnummer van de overlastpleger
  • Klik op Wijzigingen opslaan

U ontvangt direct een ticketnummer. De status van uw overlast kunt u onder Dashboard vinden. Klik vervolgens op tabblad Wijzigingen. Open uw ticket en check de status.