Klantenservice Mobiel

Telefonische overlast


Valt iemand u of uw bedrijf telefonisch lastig? En bent u daarbij al minstens 5 keer gebeld in 2 weken tijd? Gelukkig kunnen we daar wat aan doen. Als u de overlast doorgeeft in MijnTele2 Zakelijk, melden wij dit aan de aanbieder van de beller. Vervolgens kan de aanbieder actie ondernemen tegen de overlastpleger.
Telefonische overlast doorgeven

Ga naar MijnTele2 Zakelijk:

  • Klik bovenin op Facturen
  • Kies een factuuradres via de knop Selecteer Factuuradres
  • Klik onderin op Administratieve aanvraag
  • Klik op Selecteer soort wijziging *
  • Kies Algemene factuurvraag
  • Vul de gevraagde gegevens in
  • Vertel bij Vraag * over de overlast en vermeld daarbij:
    – uw naam
    – de inhoud van de overlast
    – het telefoonnummer waarop de overlast plaatsvindt
    – de datum en het tijdstip van de overlast
    – als het bekend is: het telefoonnummer van de overlastpleger