Klantenservice Mobiel

Simwissel


U heeft al een nieuwe simkaart gekregen, en wilt een simwissel uitvoeren? Zorg dan eerst dat u uw contacten heeft overgezet. Let op, een simwissel kunt u helaas alleen uitvoeren in de browser Internet Explorer.

Start de browser en ga naar MijnTele2 Zakelijk:

  • Klik bovenin op Diensten
  • Klik op tabblad Mobiel (gebruikt u alleen de dienst Mobiel, dan opent het tabblad vanzelf)
  • Klik op het telefoonnummer waarbij u de simwissel wilt doen
  • Klik op de knop SIM Swap
  • Vul Nee in na de vraag Wilt u een nieuwe simkaart bestellen?*
  • Vul het kaartnummer van uw nieuwe simkaart in beginnend met de cijfers 89
  • Klik op Activate SIM Swap

Binnen 15 minuten is uw nieuwe simkaart geactiveerd. Werkt uw nieuwe simkaart na de simwissel niet goed? Kijk dan nog een keer in MijnTele2 Zakelijk of de simwissel goed is doorgekomen. Of neem contact op met onze klantenservice.