Klantenservice Mobiel

Mobiel abonnement bestellen


Wilt u een abonnement en eventueel een toestel bestellen? Dat kunt u zelf doen in de Tele2 Zakelijk shop.
Ga naar de Tele2 Zakelijk shop

Of bel naar de Salesafdeling die het beste past bij de grootte van uw organisatie:

Salesafdeling Telefoonnummer
Eenmanszaak / Kleinzakelijk (VSE) (1-19 werknemers) 0800 12 42
Midden- en kleinbedrijf (MKB) / Small and Medium-sized Enterprise (SME) (20-1000 werknemers) 020 750 15 80
Grootzakelijk / Enterprise (1000+ werknemers) 020 750 90 00 (optie 4)
Kredietwaardigheidscheck

Wij doen vóór het afsluiten van een abonnement altijd een kredietwaardigheidscheck. Hiervoor vragen wij u om een scan te mailen van de volgende documenten:

  1. een identiteitsbewijs (scherm altijd uw BSN en pasfoto af)
  2. een Kamer van Koophandel-uittreksel
  3. een adresbewijs

Na de check wissen wij de scans van uw documenten.

Nummerbehoud

Komt u van een andere aanbieder en wilt u uw huidige telefoonnummer meenemen naar Tele2? Kijk dan op onze pagina over nummerbehoud. Daar staat wat wij van u nodig hebben om dat te regelen.

Veelgestelde vragen
Ik heb voor de kredietwaardigheidscheck scans van documenten gemaild. Wanneer krijg ik de uitslag van deze check?

Als wij de scans van uw documenten ontvangen hebben, duurt het maximaal 24 uur totdat wij u de uitslag laten weten.

Ik heb momenteel als consument al een Tele2 abonnement. Kan ik overstappen naar Tele2 Zakelijk?

Ja, maar zonder nummerbehoud. En als u overstapt tijdens uw contractperiode, betaalt u een afkoopsom.

Kan ik mijn bestelling annuleren of terugsturen?

Nee, uw bestelling kunt u niet annuleren of terugsturen.