Klantenservice Mobiel

Mobiel abonnement bestellen


Wilt u een abonnement en eventueel een toestel bestellen? Dat kunt u zelf doen in de Tele2 Zakelijk shop.
Ga naar de Tele2 Zakelijk shop

Of bel naar de salesafdeling die het beste past bij de grootte van uw organisatie:

Salesafdeling Telefoonnummer
Eenmanszaak / Kleinzakelijk (VSE) (1-19 werknemers) 0800 12 42
Midden- en kleinbedrijf (MKB) / Small and Medium-sized Enterprise (SME) (20-1000 werknemers) 020 750 15 80
Grootzakelijk / Enterprise (1000+ werknemers) 020 750 90 00 (optie 4)
Kredietwaardigheidscheck

Wij doen vóór het afsluiten van een abonnement altijd een kredietwaardigheidscheck. Hiervoor vragen wij u om een scan te mailen van de volgende documenten:

  1. Identiteitsbewijs (scherm altijd uw BSN en pasfoto af)
  2. Kamer van Koophandel-uittreksel
  3. Bankpas

Eventueel kunnen we om een adresbewijs vragen. Uiteraard gaan we zorgvuldig met uw gegevens om.

Nummerbehoud

Komt u van een andere aanbieder en wilt u uw huidige telefoonnummer meenemen naar Tele2? Kijk dan op onze pagina over nummerbehoud. Daar staat wat wij van u nodig hebben om dat te regelen.

Veelgestelde vragen
Ik heb voor de kredietwaardigheidscheck scans van documenten gemaild. Wanneer krijg ik de uitslag van deze check?

Als wij de scans van uw documenten ontvangen hebben, dan duurt het op werkdagen maximaal 24 uur voordat wij u de uitslag laten weten.

Ik heb momenteel als consument al een Tele2 abonnement. Kan ik overstappen naar Tele2 Zakelijk?

Nee, het is niet mogelijk om over te stappen naar een zakelijk abonnement.

Kan ik mijn bestelling annuleren of terugsturen?

Nee, uw bestelling kunt u niet annuleren of terugsturen.