Klantenservice Mobiel

Levering van uw simkaart met toestel


Heeft u uw simkaart met toestel besteld bij INTO, Apply of een van onze andere partners? Neem dan contact op met die partner. Deze kan u meer vertellen over het leveren en activeren van uw bestelling. Heeft u uw simkaart met toestel gewoon bij ons besteld? Dan helpen we graag verder met onze antwoorden op veelgestelde vragen over levering.
Probleem na bezorging?

Is er een technisch probleem met uw ontvangen toestel of simkaart? Kijk dan op de pagina Gebruiken. Ontbreekt uw toestel of simkaart in uw ontvangen bestelling? Of heeft u een beschadigd of verkeerd toestel ontvangen? Dan kunt u 2 dingen doen:

  1. Heeft u uw simkaart en toestel besteld bij INTO, Apply of een van onze andere partners? Neem dan contact op met die partner.
  2. Heeft u uw simkaart en toestel bij Tele2 besteld? Bel ons dan: 020 750 90 00. Kies eerst optie 3 en vervolgens optie 1.
Veelgestelde vragen
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, zodra wij uw bestelling in behandeling nemen, krijgt u van ons een bevestigingsmail met alle gegevens.

Waar vind ik de status van mijn bestelling in MijnTele2 Zakelijk?

Klik in de bovenste menubalk op Bestellen en dan Status bestellingen. Op die pagina ziet u het nummer van uw bestelling, beginnend met C0. Klik erop en u ziet de status van uw bestelling, met onder andere de verwachte leverdatum.

Hoe leveren jullie mijn bestelling?

Wij dragen uw simkaart met toestel over aan onze partner Dynalogic. Dynalogic bezorgt de bestelling vervolgens.

Gaat het om een simkaart en toestel met nummerbehoud? Dan dragen wij uw bestelling pas over nadat we met uw huidige aanbieder een porteerdatum hebben afgesproken.

Kan ik de levering van mijn simkaart met toestel volgen?

Ja. Zodra Dynalogic de levering van uw pakket in behandeling neemt, krijgt u van hen een mail. Hierin staan de dag en het tijdsblok van de bezorging, en een link naar MyDynalogic. In deze online omgeving kunt u de levering stap voor stap volgen en eventueel de bezorgdag wijzigen. Op de bezorgdag krijgt u van Dynalogic een mail met een code. Deze code moet u intoetsen op de scanner van de koerier, voordat hij uw pakket aan u overhandigt.

U krijgt van Dynalogic een tijdsblok waarbinnen de koerier bij u langskomt. Ongeveer dertig minuten voor aankomst krijgt u een sms van de koerier. In MyDynalogic kunt u ook live de route van de koerier volgen.

Vanaf wanneer kan ik mijn simkaart gebruiken?

Heeft u een simkaart en toestel met nummerbehoud besteld? Dan kunt u de simkaart gebruiken vanaf de ochtend van de afgesproken porteerdatum. De simkaart wordt dan automatisch geactiveerd. Op dat moment begint ook de facturatie.

Heeft u een simkaart en toestel zonder nummerbehoud besteld? Dan kunt u de simkaart na bezorging direct gebruiken. De simkaart wordt automatisch geactiveerd. Op de bezorgdag begint ook de facturatie.

Kan ik mijn bestelling annuleren of terugsturen?

Nee, uw bestelling kunt u niet annuleren of terugsturen.