Klantenservice Mobiel

Levering van uw Sim Only


Heeft u uw Sim Only besteld bij INTO, Apply of een van onze andere partners? Neem dan contact op met die partner. Deze kan u meer vertellen over het leveren en activeren van uw bestelling. Heeft u uw Sim Only gewoon bij ons besteld? Dan helpen we graag verder met onze antwoorden op veelgestelde vragen over de levering.
Probleem na bezorging?

Is er een technisch probleem met uw simkaart? Kijk dan op de pagina Gebruiken. Ontbreekt uw simkaart in uw ontvangen bestelling? Dan kunt u 2 dingen doen:

  1. Heeft u uw simkaart besteld bij INTO, Apply of een van onze andere partners? Neem dan contact op met die partner.
  2. Heeft u uw simkaart bij Tele2 besteld? Bel ons dan: 020 750 90 00. Kies dan optie 3 en vervolgens optie 1.
Veelgestelde vragen
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, zodra wij uw bestelling in behandeling nemen, krijgt u van ons een bevestigingsmail met alle gegevens.

Hoe leveren jullie mijn Sim Only?

Wij dragen de bestelling over aan PostNL. PostNL bezorgt uw Sim Only vervolgens.

Kan ik de levering van mijn Sim Only volgen?

Ja. Zodra PostNL uw Sim Only verstuurt, verschijnt een Track & Trace-link op MijnTele2 Zakelijk:

  1. Klik bovenin op Bestellen
  2. Ga naar Status bestellingen
  3. Klik op uw bestelling
  4. Onder Verwachte opleverdatum ziet u de Track & Trace-link

Hiermee kunt u de levering stap voor stap volgen bij PostNL. Met Track & Trace kunt u ook de bezorgdag zien, zodra deze bekend is.

Waar vind ik de status van mijn bestelling?

De status van uw bestelling vindt u in MijnTele2 Zakelijk:

  1. Klik bovenin op Bestellen
  2. Ga naar Status bestellingen
  3. Klik op het nummer van uw bestelling, beginnend met C0

U ziet de status van uw bestelling, met onder andere de verwachte leverdatum.

Vanaf wanneer kan ik mijn simkaart gebruiken?

Heeft u een Sim Only met nummerbehoud besteld? Dan kunt u de simkaart gebruiken vanaf de ochtend van de afgesproken porteerdatum. De simkaart wordt dan automatisch geactiveerd. Op dat moment begint ook de facturatie.

Heeft u een Sim Only zonder nummerbehoud besteld? Dan kunt u de simkaart na bezorging direct gebruiken. De simkaart wordt automatisch geactiveerd. Op de bezorgdag begint ook de facturatie.

Kan ik mijn bestelling annuleren of terugsturen?

Nee, uw bestelling kunt u niet annuleren of terugsturen.