Klantenservice Diensten

Vragen over bestellen van internet


Wilt u weten hoe u internet kunt bestellen? Of wilt u weten waar u de status van uw bestelling kunt terugvinden? Antwoorden op deze en andere vragen leest u op deze pagina.
Veelgestelde vragen
Hoe bestel ik internet van Tele2?

Bel ons op 020 750 1611. Dan bespreken we de mogelijkheden qua aansluitmethode en bandbreedte op uw locatie.

Hoe stap ik over naar internet van Tele2?

Naar ons overstappen is makkelijk. U kunt gewoon uw huidige internetverbinding gebruiken totdat wij een nieuwe verbinding hebben geïnstalleerd, naast uw bestaande aansluiting. Op het moment dat de dienst gereed is, kunt u eventueel zelf uw verkeer omzetten. Kijk voor uitgebreide informatie op onze pagina over overstappen naar Tele2 Zakelijk.

Wat is de status van mijn bestelling?

Na uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail met daarin de geplande opleverdatum en referentienummer. Mocht dit nog wijzigen tijdens de levering, dan laten wij dit weten. U kunt deze datum ook terugvinden in MijnTele2 Zakelijk:

  1. Ga bovenin naar Dashboard
  2. Klik rechtsboven op Bestellingen
  3. Klik op uw bestelling of zoek op referentienummer

Hier ziet u wanneer de aansluiting wordt opgeleverd. Het is helaas niet mogelijk deze opleverdatum te vervroegen.

Hoe bestel ik de extra diensten IP-PIN en IP-Alarm?

Bel daarvoor naar 020 750 1611.

Kan ik een extra aansluiting aanvragen?

Ja, dat kan. In geval van een glasvezelaansluiting zullen we de extra aansluiting over de bestaande glasvezel en op een aparte poort leveren. Vraag uw contactpersoon voor de verschillende mogelijkheden op uw locatie.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

U heeft zich bedacht en wil toch geen nieuwe internetaansluiting bestellen? Dan kunt u de verbinding annuleren. Hieraan zijn wel kosten verbonden. Vraag uw contactpersoon bij Tele2 voor een opgave.