Vragen over bestellen van internet

Wilt u weten hoe u internet kunt bestellen? Of wilt u weten waar u de status van uw bestelling kunt terugvinden? Antwoorden op deze en andere vragen leest u op deze pagina.

Veelgestelde vragen

  • Bel ons op 020 750 1611 . Dan bespreken we de mogelijkheden qua aansluitmethode en bandbreedte op uw locatie.

  • Naar ons overstappen is makkelijk. U kunt gewoon uw huidige internetverbinding gebruiken totdat wij een nieuwe verbinding hebben geïnstalleerd, naast uw bestaande aansluiting. Op het moment dat de dienst gereed is, kunt u eventueel zelf uw verkeer omzetten. Kijk voor uitgebreide informatie op onze pagina over overstappen naar Tele2 Zakelijk.

  • Na uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail met daarin de geplande opleverdatum en referentienummer. Mocht dit nog wijzigen tijdens de levering, dan laten wij dit weten. U kunt deze datum ook terugvinden in MijnTele2 Zakelijk:

     

    1. Ga bovenin naar Dashboard
    2. Klik rechtsboven op Bestellingen
    3. Klik op uw bestelling of zoek op referentienummer

     

    Hier ziet u wanneer de aansluiting wordt opgeleverd. Het is helaas niet mogelijk deze opleverdatum te vervroegen.

  • Bel daarvoor naar 020 750 1611 .

  • Ja, dat kan. In geval van een glasvezelaansluiting zullen we de extra aansluiting over de bestaande glasvezel en op een aparte poort leveren. Vraag uw contactpersoon voor de verschillende mogelijkheden op uw locatie.

  • U heeft zich bedacht en wil toch geen nieuwe internetaansluiting bestellen? Dan kunt u de verbinding annuleren. Hieraan zijn wel kosten verbonden. Vraag uw contactpersoon bij Tele2 voor een opgave.

Meer hulp nodig?

Heeft u een andere vraag? Bel dan naar onze klantenservice op 020 750 1611 .