Klantenservice Diensten

Vragen over betalen


Hieronder vindt u de antwoorden op de meestgestelde vragen van Tele2 Zakelijk klanten over betalen.
Veelgestelde vragen
Wanneer schrijven jullie de factuur af?

De factuur incasseren we altijd rond de 17e van de maand.

De automatische incasso is blijkbaar mislukt. Wat moet ik nu doen?

In dat geval willen wij u vragen het bedrag zelf over te maken. U kunt het overmaken, onder vermelding van uw factuurnummer en klantnummer, naar bankrekeningnummer NL31 COBA 0637 0537 88. Alvast bedankt.

Wat is het rekeningnummer van Tele2 Zakelijk?

Het rekeningnummer (IBAN) voor klanten van Tele2 Zakelijk is: NL31 COBA 0637 0537 88. Vergeet niet uw factuurnummer en klantnummer te vermelden.

Ik heb mijn factuur per ongeluk twee keer betaald. Wat nu?

Neem contact met ons op, dan lossen we dit op.

Hoe kan ik zien welke facturen er nog openstaan om te betalen?

U kunt uw openstaande bedragen bekijken op MijnTele2 Zakelijk:

  1. Ga naar tabblad Facturen
  2. Klik, indien nodig, rechtsboven op Selecteer factuuradres en kies het juiste adres

Rechtsonder ziet u welk bedrag er nog openstaat.

Hoe doe ik zelf een betaling?

Maak het bedrag over onder vermelding van uw factuurnummer en klantnummer naar bankrekeningnummer NL31 COBA 0637 0537 88.

Ik heb een herinnering/aanmaning ontvangen, maar heb de factuur al betaald. Hoe los ik dit op?

Stuur in dat geval een bewijs van uw betaling naar betaalbewijs@tele2zakelijk.nl.

Ik kan de factuur niet in één keer betalen. Kan ik een betalingsregeling treffen?

U kunt een betalingsregeling aanvragen via MijnTele2 Zakelijk:

  1. Klik bovenin op Facturen
  2. Klik onderin op de knop Administratieve aanvraag
  3. Klik op uitklapmenu Selecteer soort wijziging *
  4. Kies daar Generieke factuurvraag

Vul het formulier in.

Ik ben afgesloten wegens een betalingsachterstand. Wat moet ik doen?

Voordat we u weer kunnen aansluiten, moet u de openstaande facturen betalen. U kunt het openstaande bedrag overmaken naar NL31 COBA 0637 0537 88. Vermeld hierbij wel het factuurnummer en uw klantnummer.
Stuur vervolgens een bewijs van die betaling naar betaalbewijs@tele2zakelijk.nl. Hierna kan het nog een aantal dagen totdat de blokkade is opgeheven.