Actuele storingen & meldingen
De factuur incasseren we altijd rond de 17e van de maand.
In dat geval willen wij u vragen het bedrag zelf over te maken. U kunt het overmaken, onder vermelding van uw factuurnummer en klantnummer, naar bankrekeningnummer NL31 COBA 0637 0537 88. Alvast bedankt.
Het rekeningnummer (IBAN) voor klanten van Tele2 Zakelijk is: NL31 COBA 0637 0537 88. Vergeet niet uw factuurnummer en klantnummer te vermelden.
Uw dubbele betaling wordt automatisch met de volgende factuur verrekend. U hoeft zelf geen actie te ondernemen.
U kunt uw openstaande bedragen bekijken op MijnTele2 Zakelijk:
Rechtsonder ziet u welk bedrag er nog openstaat.
Maak het bedrag over onder vermelding van uw factuurnummer en klantnummer naar bankrekeningnummer NL31 COBA 0637 0537 88.
Stuur in dat geval een bewijs van uw betaling naar betaalbewijs@tele2zakelijk.nl.
U kunt een betalingsregeling aanvragen via MijnTele2 Zakelijk:
Voordat we u weer kunnen heraansluiten, moet u de openstaande facturen betalen. U kunt het openstaande bedrag overmaken naar NL31 COBA 0637 0537 88. Vermeld hierbij wel het factuurnummer en uw klantnummer.
Stuur vervolgens een bewijs van die betaling naar betaalbewijs@tele2zakelijk.nl. U wordt dan binnen 24 uur heraangesloten.