Vragen over betalen

Hieronder vindt u de antwoorden op de meestgestelde vragen van Tele2 Zakelijk klanten over betalen.

Veelgestelde vragen

  • Wanneer schrijven jullie de factuur af?

    De factuur incasseren we altijd rond de 17e van de maand.

  • De automatische incasso is blijkbaar mislukt. Wat moet ik nu doen?

    In dat geval willen wij u vragen het bedrag zelf over te maken. U kunt het overmaken, onder vermelding van uw factuurnummer en klantnummer, naar bankrekeningnummer NL31 COBA 0637 0537 88. Alvast bedankt.

  • Wat is het rekeningnummer van Tele2 Zakelijk?

    Het rekeningnummer (IBAN) voor klanten van Tele2 Zakelijk is: NL31 COBA 0637 0537 88. Vergeet niet uw factuurnummer en klantnummer te vermelden.

  • Ik heb per ongeluk twee keer betaald. Wat nu?

    Uw dubbele betaling wordt automatisch met de volgende factuur verrekend. U hoeft zelf geen actie te ondernemen.

  • Hoe kan ik zien welke facturen er nog openstaan om te betalen?

    U kunt uw openstaande bedragen bekijken op MijnTele2 Zakelijk:

    1. Ga naar tabblad Facturen
    2. Klik, indien nodig, rechtsboven op Selecteer factuuradres en kies het juiste adres

    Rechtsonder ziet u welk bedrag er nog openstaat.

  • Hoe doe ik zelf een betaling?

    Maak het bedrag over onder vermelding van uw factuurnummer en klantnummer naar bankrekeningnummer NL31 COBA 0637 0537 88.

  • Ik heb een herinnering/aanmaning ontvangen, maar heb de factuur al betaald. Hoe los ik dit op?

    Stuur in dat geval een bewijs van uw betaling naar betaalbewijs@tele2zakelijk.nl.

  • Ik kan de factuur niet in één keer betalen. Kan ik een betalingsregeling treffen?

    U kunt een betalingsregeling aanvragen via MijnTele2 Zakelijk:

    1. Klik bovenin op Facturen
    2. Klik onderin op de knop Factuurvragen
    3. Klik op uitklapmenu Selecteer soort wijziging *
    4. Kies voor Algemene vraag over factuur
    5. Vul dan het formulier in, onder Vraag* kan uw betalingsregeling worden aangevraagd

  • Ik ben afgesloten wegens een betalingsachterstand. Wat moet ik doen?

    Voordat we u weer kunnen heraansluiten, moet u de openstaande facturen betalen. U kunt het openstaande bedrag overmaken naar NL31 COBA 0637 0537 88. Vermeld hierbij wel het factuurnummer en uw klantnummer.

    Stuur vervolgens een bewijs van die betaling naar betaalbewijs@tele2zakelijk.nl. U wordt dan binnen 24 uur heraangesloten.

Meer hulp nodig?

Heeft u een andere vraag? Bel dan naar onze klantenservice op 020-7501611.