Klantenservice Diensten

Overstappen naar Tele2 Hosted Voice


Het succesvol vervangen van uw bestaande telefonie-omgeving hangt van veel zaken af. Wij kunnen uw overstap begeleiden, de toestellen installeren en uw medewerkers trainen. Lees hieronder welke diensten wij nog meer bieden bij de implementatie van Hosted Voice.
Uw lokale netwerk checken

Om een goede kwaliteit van de dienst te garanderen is het belangrijk dat uw interne netwerk aan een aantal voorwaarden voldoet. Voor een goede inrichting en werking van het netwerk hebben wij een Aansluitspecificatie opgezet. Hierin staan de domeinen van Hosted Voice en de bijbehorende vereisten. Wij kunnen uw netwerk voor u controleren.

Aansluiten op ons netwerk

Bij Hosted Voice heb je ook de mogelijkheid om een data verbinding af te nemen. De bandbreedte hangt af van het aantal medewerkers en het maximum aantal gelijktijdige gesprekken. Uw accountmanager of Tele2 business partner adviseert u hierover.

Opstellen nummerplan

Aan de hand van uw specifieke eisen en wensen stellen we met u een nummerplan op. Hierin staat precies welke medewerker welk telefoonnummer en welke opties krijgt. Ook de inrichting van uw belgroepen (of hunt groups), keuzemenu’s en callcenters leggen we hierin vast.

Installeren toestellen

We sluiten de IP-telefoons op de bureaus van uw medewerkers aan op uw bestaande datanetwerk. Als uw bedrijf nog geen IP-toestellen heeft, kunt u deze als onderdeel van Hosted Voice bestellen. Wij, of een van onze business partners, kan de toestellen voor u installeren en configureren.

Inrichten omgeving

In MijnTele2 Zakelijk kunt u zelf instellen welke medewerker welk profiel en welk nummer moet krijgen. Ook kunt u hier keuzemenu’s aanmaken. Tijdens het inrichten van uw nieuwe omgeving blijft uw oude gewoon in gebruik. Wij kunnen uw omgeving ook voor u inrichten, maar dat doen wij slechts eenmalig. Bestelde u Hosted Voice via een van onze business partners? Dan kunnen zij uw omgeving voor u inrichten.

Trainen medewerkers

We bieden verschillende pakketten aan voor de installatie waaronder het trainen van medewerkers in het gebruiken van Hosted Voice. Dit is vooral handig voor telefonistes en callcentermedewerkers. Neem contact op met uw accountmanager of uw business partner voor de mogelijkheden.