Klantenservice Diensten

Vragen over Hosted Voice bestellen


Hieronder leest u de veelgestelde vragen bij het bestellen van Hosted Voice.
Hoe bestel ik Hosted Voice?

Voor het bestellen van Hosted Voice belt u 020 – 750 1611.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Neem voor het annuleren van uw bestelling contact op met uw accountmanager of onze business partner.

Wat is de status van mijn bestelling?

Wij mailen u binnen 5 werkdagen een bevestiging. Onze ordermanagers begeleiden daarna de bestelling, tot en met de oplevering. Zij informeren u over de porteringen, planning en de levering van de lijn en hardware. Neemt u een overstappakket? Dan zal een service partij de communicatie tussen u en Tele2 overnemen.

Heeft u vragen over de status van uw levering? Neem dan contact op met de service partij of het Hosted Voice delivery team van Tele2 via fmc-delivery@tele2.com.

Hoe kan ik Hosted Voice product items bij bestellen?

Vanaf nu is het mogelijk om via een webformulier op de MijnTele2 zakelijk de volgende Hosted Voice product items bij te bestellen:

  • Seats (vast, mobiel en combi)
  • Profielen (medewerker, manager, secretaresse en telefoniste)
  • Groepsfuncties (huntgroep, IVR en Flex device)
  • Add-on (UC-one)

Klik hier voor het stappenplan om uw bijbestelling te plaatsen.

Let op: deze functionaliteit om bij te bestellen is alleen beschikbaar voor klanten die Business Hosted Voice Unlimited afnemen.