Vragen over Hosted Voice bestellen

Hieronder leest u de veelgestelde vragen bij het bestellen van Hosted Voice.

Veelgestelde vragen

  • Voor het bestellen van Hosted Voice belt u 020 – 750 1611.

  • Neem voor het annuleren van uw bestelling contact op met uw accountmanager of onze business partner.

  • Wij mailen u binnen 5 werkdagen een bevestiging. Onze ordermanagers begeleiden daarna de bestelling, tot en met de oplevering. Zij informeren u over de porteringen, planning en de levering van de lijn en hardware. Neemt u een overstappakket? Dan zal een service partij de communicatie tussen u en Tele2 overnemen.

    Heeft u vragen over de status van uw levering? Neem dan contact op met de service partij of het Hosted Voice delivery team van Tele2 via fmc-delivery@tele2.com.

  • Vanaf nu is het mogelijk om via een webformulier op de MijnTele2 zakelijk de volgende Hosted Voice product items bij te bestellen:

    • Seats (vast, mobiel en combi)
    • Profielen (medewerker, manager, secretaresse en telefoniste)
    • Groepsfuncties (huntgroep, IVR en Flex device)
    • Add-on (UC-one)

    Klik hier voor het stappenplan om uw bijbestelling te plaatsen.

    Let op: deze functionaliteit om bij te bestellen is alleen beschikbaar voor klanten die Business Hosted Voice Unlimited afnemen.

Meer hulp nodig?

Heeft u een andere vraag? Bel dan naar onze klantenservice op 020-7501611.