Klantenservice Diensten

Hosted Voice doorschakelen


U kunt binnen uw telefonie-omgeving het nummer van uw persoonlijke toestel doorschakelen naar een ander nummer. Dit kunt u zelf makkelijk instellen in de Hosted Voice portal. Daar heeft u de keuze uit 3 soorten doorschakeling.
Persoonlijk doorschakelen

Uw nummer doorschakelen doet u zo:

  1. Ga naar de Hosted Voice portal
  2. Log in met uw gebruikers-ID en uw bijbehorende webwachtwoord. (Uw gebruikers-ID vindt u in MijnTele2 Zakelijk: ga via Hosted Voice naar tabblad Gebruikers. Daar ziet u in de eerste kolom de verschillende gebruikers-ID’s, beginnend met de letter U. Let op: bij het inloggen in de Hosted Voice portal typt u achter uw gebruikers-ID @hv.tele2.nl. Klikt u in MijnTele2 Zakelijk op uw naam, dan kunt u onderaan zelf uw wachtwoord instellen.)
  3. Klik op de beginpagina van de Hosted Voice portal op Incoming Calls
  4. Kies welke doorschakeling u wilt instellen:
    Call Forwarding Always: inkomende oproepen schakelen altijd door
    Call Forwarding Busy: inkomende oproepen schakelen door als u in gesprek bent
    Call Forwarding No Answer: inkomende oproepen schakelen door als u niet opneemt
  5. Vervolgens geeft u door naar welk telefoonnummer de gesprekken moeten doorschakelen.
Doorschakelen na storing Hosted Voice

Bent u door een storing onbereikbaar, en wilt u een hoofdnummer doorschakelen? Voor IVR en belgroepen/huntgroepen kunt u dat zelf doen met MijnTele2 Zakelijk.

Gebruik de beheerdershandleiding in MijnTele2 Zakelijk om te zien hoe u deze groepsfuncties instelt:

  1. Klik in MijnTele2 Zakelijk bovenin op Overig
  2. Kies Help
  3. Kies Handleidingen
  4. Klik op Hv – Pakket Beheer om de handleidingen te downloaden
  5. Open Beheerdershandleiding ‘Mijn Tele2 Zakelijk’ v6.0
Lukt het niet?

Lukt het zelf instellen van doorschakelen niet? Of wilt u een callcenter doorschakelen? Bel dan 020 – 750 20 75, dan kunnen wij de doorschakeling instellen.