Gegevens wijzigen

Wilt u een nieuw rekeningnummer of de nieuwe naam van uw bedrijf doorgeven? Dat kunt u regelen via een administratieve aanvraag via MijnTele2 Zakelijk op de Klantgegevenspagina.

Heeft u nog geen inlognaam en wachtwoord? Vraag deze dan aan op het inlogscherm van MijnTele2 Zakelijk. We mailen ze dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen.

Waar vindt u de Klantgegevenspagina?

Ga in MijnTele2 Zakelijk naar het menu Instellen en kies voor Klantgegevens.

U vindt hier een overzicht van al uw klantgegevens en alle factuurinstellingen per locatie.

Screenshot van menu instellen Klantgegevens Tele2 Zakelijk

Wat kunt u wijzigen?

Door op een factuurlocatie te klikken komt u op een pagina waar u de instellingen kunt wijzigen.

De volgende instellingen kunt u realtime aanpassen:

  • Rekeningnummer
  • Betaalmethode
  • Factuurmethode

Screenshot van wijzigen menu Tele2 Zakelijk

Via de knop Administratieve Aanvraag kunt u ook een verzoek indienen om de volgende gegevens aan te laten aanpassen:

  • Contactpersoon
  • Bedrijfsnaam
  • (Factuur)adres
  • PO-nummer
  • Contractovername

Screenshot van Tele2 Zakelijk administratieve aanvraag

Meer hulp nodig?

Heeft u een andere vraag? Bel dan naar onze klantenservice op 020-7501611.