Waar vindt u de Klantgegevenspagina?
Ga in MijnTele2 Zakelijk naar het menu Instellen en kies voor Klantgegevens.
U vindt hier een overzicht van al uw klantgegevens en alle factuurinstellingen per locatie.
Wilt u een nieuw rekeningnummer of de nieuwe naam van uw bedrijf doorgeven? Dat kunt u regelen via een administratieve aanvraag via MijnTele2 Zakelijk op de Klantgegevenspagina.
Heeft u nog geen inlognaam en wachtwoord? Vraag deze dan aan op het inlogscherm van MijnTele2 Zakelijk. We mailen ze dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen.
Ga in MijnTele2 Zakelijk naar het menu Instellen en kies voor Klantgegevens.
U vindt hier een overzicht van al uw klantgegevens en alle factuurinstellingen per locatie.
Door op een factuurlocatie te klikken komt u op een pagina waar u de instellingen kunt wijzigen.
De volgende instellingen kunt u realtime aanpassen:
Via de knop Administratieve Aanvraag kunt u ook een verzoek indienen om de volgende gegevens aan te laten aanpassen:
Heeft u een andere vraag? Bel dan naar onze klantenservice op 020-7501611.