Klantenservice Diensten

Abonnement wijzigen of verlengen


Gebruikt u uw Tele2 Zakelijk dienst eigenlijk meer of minder dan u verwachtte? Dan kunt u een wijziging van uw abonnement aanvragen. Of u kunt alvast uw Zakelijk abonnement verlengen.
Wijziging aanvragen

Wilt u bijvoorbeeld de databundel van uw abonnement verhogen of verlagen? Wat u kunt wijzigen, hangt af van uw type dienst. Vraag uw gewenste wijziging aan op MijnTele2 Zakelijk:

  1. Ga bovenin naar Diensten
  2. Klik op het type dienst
  3. Klik op uw abonnement
  4. Klik onderaan op de knop Wijziging
  5. Omschrijf in het veld onder Omschrijf uw wijziging * wat u wilt wijzigen
Nog geen inloggegevens Mijn Tele2 Zakelijk?

Vraag dan inloggegevens aan op het inlogscherm van MijnTele2 Zakelijk. Deze mailen we u zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 5 werkdagen.

Inloggegevens aanvragen
Overstappen naar consumenten abonnement

Wilt u uw Tele2 Zakelijk abonnement omzetten naar een consumenten abonnement? Dat kan, maar zonder nummerbehoud. En stapt u over voordat uw contract is afgelopen, dan betaalt u een afkoopsom.

Om uw overstap te laten regelen, neemt u contact op met onze klantenservice voor consumenten.

Verlengen

Wilt u juist uw zakelijke abonnement verlengen? Bel dan naar 0800 – 12 42. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, tussen 9.00 en 17.00 uur.