Een goede klantervaring
Levert 140 procent meer op!

Het nummertjessysteem de deur uit

“Slagerij Carla van Eijk uit Voorschoten kwam erachter dat haar klanten tijdens de klantreis niet alleen goed vlees willen, maar ook een persoonlijke ervaring. Carla deed daarom het ‘nummertjes’ roepen de deur uit. Wie wilt er nu nummer 35 zijn als je ook gewoon kunt vragen wie is de volgende. En als klanten hun bestelling ophalen, dan legt ze het vlees met een prikkertje met hun naam erop in de vitrine. Zomaar twee ‘touch points’ die Carla in de ‘klantreis’ heeft verbeterd.”
Een goede klantervaring | Tele2
Goed online bereik

Het bleek een uitstekende manier om de klantbeleving centraal te stellen. Vanuit een belangrijk touch point ontstond er een bijzondere ervaring, zodat klanten met een goed gevoel de winkel verlaten. Volgens Michiel Hoogenboom (Strategy Designer bij Business Models Inc) is dat niet het enige contactmoment met de klant dat kansen biedt.

Ook online liggen er volgens hem allerlei kansen, voor iedere ondernemer. “Veel klanten zoeken tegenwoordig eerst via internet naar antwoord op hun vragen of nemen via sociale media contact op. Het is belangrijk om goed online bereikbaar te zijn en snel te reageren op gestelde vragen. Toegang tot het internet en applicaties zoals mail en chat; bijvoorbeeld in de winkel, bij de klant op locatie of onderweg is daarom essentieel voor ondernemers. En dat kan ook overal dankzij supersnelle 4G mobiele netwerken en mobiele data oplossingen; bijvoorbeeld een sim kaart in een laptop of een 4G mobiele wifi hotspot waarop meerdere apparaten tegelijkertijd kunnen worden aangesloten.”

Welke behoefte heeft uw klant?

Hoogenboom adviseert ondernemers om goed na te gaan welke behoeften klanten online hebben en welke kanalen ze gebruiken in hun klantreis. “Stem daar de activiteiten op af die u inzet via bijvoorbeeld Facebook of via Snapchat. Op die manier maakt u klanten zo tevreden, dat ze graag bij u komen kopen en terugkeren. U plant een zaadje bij de klant, die u de kans biedt om een uitstekende ervaring te bieden. Dat betaalt zich dubbel en dwars uit.”

Klanttevredenheid

Ultieme uitkomst van een goed ingerichte customer journey is voor Business Models Inc. dat klanten zo tevreden zijn over uw bedrijf dat ze niet alleen terugkeren, maar u uiteindelijk ook aanraden in hun omgeving. Hoogenboom: “We willen bij ondernemers het zaadje planten dat ze met de klant als vertrekpunt significant harder kunnen groeien. Of dat nu in omzet is of zoals Carla van Eijk, in het aannemen van een kartrekkersrol als slager van de toekomst.”

Wilt u uw klanten ook fan van uw bedrijf maken, door ze de beste ervaring te bieden? Kijk hieronder voor de oplossingen die wij bieden.

Data
Only

Sim

Supersnel en onbeperkt 4G-internetten met uw tablet, laptop of 4G-router. Overal. Voor een vast, laag maandbedrag! Dat is wat u kunt verwachten van een zakelijk Data Only abonnement van Tele2. Zonder verrassingen achteraf!

KLIK HIER
Wifi Hotspot 4G | Tele2

Wifi Hotspot
4G

Bent u veel onderweg of werkt u op een plek zonder vast internet? Gebruik dan de Wifi hotspot 4G! De hotspot werkt draadloos en heeft een oplaadbare accu. Daarnaast kunt u er met meerdere apparaten tegelijk op werken.

KLIK HIER

OVERAL SCHANDALIG
SNEL 4G

Profiteer zakelijk van overal schandalig snel 4G. In de winkel, bij de klant op locatie of onderweg in de trein als u werkt aan een klantpresentatie. Ons netwerk is er klaar voor. Schandalig snel, met een landelijke dekking en beoordeeld met een score van 9,3!

KLIK HIER

Nog meer
inspiratie

Advies nodig?
We bellen u in
no time terug

Hanane Challi, Account Manager

BEL MIJ TERUG

Nu meer weten? Bel dan 0800-1242