E-book
Integratie van vaste

en mobiele telefonie

Neem de klantervaring in de houdgreep

Grip krijgen én houden op de customer experience. Het is voor veel organisaties één van de belangrijkste uitdagingen. Dit e-book belicht de problematiek en de oplossingen rondom de integratie van vaste en mobiele telefonie.

Uitstekend bereikbaar zijn voor klanten via alle kanalen is essentieel om een geweldige klantervaring te kunnen bieden. Veel bedrijven worstelen nog met vaste en mobiele telefonie als losse componenten. Het resultaat: organisaties kunnen niet de klantervaring bieden die zij zouden willen.

  • U krijgt in dit e-book antwoord op de volgende vragen:
  • Waarom kiezen voor vast- mobiel integratie?
  • Wat zijn de opties voor de integratie van vaste en mobiele telefonie?
  • Wanneer kiezen voor uitbesteden of zelf doen?
  • Wat is Unified Communications?
  • Wat zijn de voordelen van Unified Communications voor uw organisatie?Benieuwd hoe ú de klantervaring in de houdgreep krijgt? Laat u inspireren door ons e-book.

Download hier het e-book

Advies nodig?
We bellen u in
no time terug

Martijn Dietz, Account Manager

BEL MIJ TERUG

Nu meer weten? Bel dan 0800-1242